Bölüm 14:Sihirli Eldivenler

16 1 0
                                    

Daha güvenli bir yere ulaşmışlardı Balba ve Patrick hala itiraf yapmamışlardı balba derin bir nefes aldı"Ben o mağarada babamı düşerken gördüğümde ve aşağı indiğimde tek kaybetteğim şeyin babam olmadığını anladım.Psikolojim,aklım,benliğim düşündüğünüz hiç bir şey iyi değildi.O yüzde meditasyona başladım ve rüyalar görmeye başladım meditasyon sırasında.Bu rüyalardan ilkinde babm ile konuşurken buldumm kendimi oda çukura düştüğünü biliyordu ama nerde olduğunu oda bilmiyordu.Konuştuğumuz şey şöyleydi babam bana'Oğlum beni bulma için bir gün çıkmaz bir sokağa gireceksin tabi tarih ilerlemiş olucak belkide çıkmaz sokakta tehlikede olucaksın.Ama o çıkmaz sokakta hayatını değiştirebilirsin.O günün son ışıklarında bir anahtarı çıkmaz sokağın doğru deliğine sokucaksın.'Ve birden meditasyondan uyandım.Ve bir daha hiç bir meditasyonda babamı göremedim hep bu ekibi gördüm sadece işlevlerinizi görüyordum hala katılmayanlar var meditasyonuma göre ve fazladan katılap gidenler.Garry gibi o süpriz oldu.Neyse hemen konuya geliyorum en son yaptığım meditasyonda bir kişiyi öldürmem gerektiği söylendi.Bu kişi bizim ekipten olucaktı ve başka biri yapmış gibi gözükecekti.Bende Garry'i seçtim." Herkes şaşkındır ama Shalie ağlıyordu"Sevdiği çocuk bir katilmi yani hemde bir arkadaş katili inanmıyorum."Zaman itirafı içinde kendine bir yer yaptı ve biraz yalnız kalmak istediğini söyledi.   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .    .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .    .   .   . 


Patrick kimse duygu değiştirmeden itirafını yapmak ister. "Ben bu yolculuğa Babamın ve Annemin vasiyeti için çıktım annemi ve babamı abim öldürdü.Gözlerimin önünde onu yenebilmek için herşeyi yapmaya hazırdım.Garry bana gelecekten onu kimin gönderdiğini söylemişti ve o kişiyide öldürecektim.O kişinin adı."Birden altlarındaki kaya parçalanır.Shalie güçsüz düşmüştür ve bir kanyona düşüyorlardır.Wilma bir büyü yapmaya çalışır ama yapamaz.Balba"Hepinizden özür dilerim."William yumruklarını sıkar ve yere doğru süzülerek en güçlüsünden bir yumruk atar.Yer adeta sarsılıyordu yerden sular çıkar ve orayı küçük bir göl yapar herkesi kurtarmıştır ama elindeki güce inanamaz.Herkes sudan çıkar Patrick ve Shalie baygındır.Uyandıklarında ise Patrick'in hafızasını kaybetmişti tek hatırladığı annesinin ve babasının vasiyeti idi.Shalide bir sorun yoktu sadece Balba ile konuşmuyordu   .   .   .   .   .   .   .   .   . 

Phantom Dünyası : İlk UyanışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin