Güneş çoktan doğmuştu,çiçekler açmıştı,kuşlar cik cik ötüyorlardı balbada uyanmıştı."Günaydın bay Quert" Q"Günaydın" planları masanın üstüne yığarak başladı konuşmasına "elbisemin kanatları olmalı uçmamı sağlamasada süzülmeliyim,kafa bölümünde açılan ve kapanan bir ön taraf istiyorum ve üst taraftan saçlarım gözükücek.Elbise madenden çok bazı yılanların pullarından olucak ,pullarda burada.Elbisenin arka tarafında çantamı yerleştirmek için bir bölüm lazım çantamın etrafını saracak ve zarar görmeyecek , ve tabi kolayla çantama ulaşabilmek için.Arkada çantamı koruyan büyük bir kalkan olucak bu kalkan aynı zamandakılıçlarımı yerleştirmem için bir yer olucak.Bir tepeden aşağı inmek için isse kalkanla beraber aşağıya kayacağım.Sağ ve sol ellerimin bileklerinin biraz üstünde ise küçük kalkanlar olucak küçük ama güçlü , dayanıklı ve hafif .Bu kalkanların altında ise küçük bıçaklar olucak 4.75cm lik bıçaklar sığabiliyor buraya.Ve son olarak ayak kısmında ayağımın etrafında küçük hançerler olucak.Efendim benim fikirlerim bu kadar süremiz yok biliyorsunuz .Şimdiden teşekkür ederim."Quert şaşırmıştı ama bu kadar heycanlı bir genç için yapıcaktı çalışmaya madenleri ısıtarak başladı. . . . . . . . . . . . .
Balba ise Shelia'nın yanına gelmişte "hey nasılsın?" birden arkasını döndü ve "iyi sen nasılsın"sevinçli ve biraz yorgun "hey ben insanlara dürüst ve açık sözlü olmayı severmi sanırım seni ilk gördüğümde sana aşık oldum" S"ne banamı ciddi olamazsın sen?" B"neden hayatımda gördüğüm en güzel kızsın" S"hey sen bana bir şey söyledin bende sana bir şey söylemek istiyorum .Ben aslında bir bükücüyüm taşları ve bazı metalleri bükebiliyorum.Babama bu şekilde yardımım dokunuyor" B"Ne ciddi misin ? Biz Usta Joe'nun yanına gidip eğitim almak istiyoruz sen gelirsen sende mükemmel bir taş bükücü olabilirsin.O her konuda USTA." S"Aslında olabilir bunu düşüneceğim." Balba aşağıya Quertin yanına iner "Hey Quert bana bu madenlerden sağlam bir kolye de yapabilir misim ? Ortasına küp bir boşluk olsun orayı ben doldururum" Q"Bekle balba hemen yaparım" . . . (Kolyeyi yapar) . . .
Kolyeyi maceraya gelirse hediye olarak Shelia'ya vericekti içine sağlam bir metal veya taş büküp koyacaktı ki zor durumda kaldığında büksün ve ordan kurtulsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Phantom Dünyası : İlk Uyanış
AventuraBalba'nın babasını bulma umudu ile çıktığı yolda başına gelen ve yaşadığı olayları içeren bir dünya