Bölüm 13:Gelecekten Gelen Asi

16 2 0
                                    

W"Ben yaratıldım benim babam ve annem dediğim kişilerin çocukları olmuyormuş.Annem bir büyücü babam ise bir bilim adamıymış.Ve beni yaratmaya karar vermişler.Annem onun izinden gidip benimde büyücü olmamı isterdi beni bir okula yazdırdı.O okuldan sürekli kaçtığım için büyücü olamadım ama büyüye olan ilgim devam ediyordu." Patrick yerine oturur"En son ben anlatacağım." William"Peki,sıra bende o zaman ben küçüklüğümden beri her zaman balBayı kıskandım ve hala kıskanıyorum.Kızıl saçlarını boyunu kaslarını kızların ona verdiği ilgiyi hatta benim hayalim olan Usta Joe onu değil beni şeçicek diye ödüm kopuyor." Balba geçmişi düşünür.Çoğu şeyde William onun gölgesinde kalmıştır.Savaş ve okul eğitiminde,hatta amcası George Balbayla bile daha çok ilgileniyordu.Balba"Özür dilerim William böyle olsun istemezdim,ve ben Usta Joe'dan eğitim alıp babamı bulmaya gidicem unutma onun askeri ancak ve ancak  sen olabilirsin.Üzülme."   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   . 


Shaliye gelmişti sıra "Benim ki son zamanlarda oluşan birşey umarım sayılır.Ben Balbaya aşık oldum."Balba ve Shalie birbirlerine sarılırlar.Sıra Garryde Garry"Ben aslında ilk önce hepinizden özür dilerim,neden olduğuna gelirsek beni buraya bu dünyayı yok etmem için gönderdiler fakat ben kötü biri olmadığım için o büyücüleri yarattım."ZAMANIN İTİRAFI yanıp söndü bu yalan söylediği anlamına geliyordu B"Neden yalan söylüyorsun?" G"Şey ben aslında korkuyorum en azından bu zaman itiraf denilen şey içinde güvendeyiz." Wilma"Aslında pek sayılmaz itiraf etmediğimiz her zaman küre küçülüyor."Hepsi tedirgin olur S"hadi Garry yap hadi burda ki herkes zaten itiraf yapıcak."Garry derin bir nefes verir "Ben aslında gelecekten senin tarafından yolladım."Tam kim olduğunu eliyle gösterecekken küre patladı ve büyücüler Garry oradan alıp götürmeye çalıtılar.Başarılıda oldular aslında.Tam Balbayıda alıyorlardı Shalie çok öfkelendi ve altlarındaki kayayı komple söktü.Onu bükürek yol almaya devam ettiler.Balba artık Shalie'nin onu gerçekten sevdiğini biliyordu.   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .    .

Phantom Dünyası : İlk UyanışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin