Bölüm 7:Demirci Quert ve Garry

18 4 2
                                    

Uzay gemisinin kapağı açılıyordu balba ve diğerleri endişeli idi.Kapak sonuna kadar açılmıştı fakat dumanlardan birşey gözükmüyordu.Bir süre sonra içinden 1.60 boylarında, sarışın,zayıf, zümrüt yeşili gözleri parlayan biri çıktı."Adım Garry Dünya 8.1.3 ten geliyorum dilimi konuşuyor musunuz ?" Balba öne atıldı "Dünya 8.1.3 derken farklı dünyalar mı var ?"
Lorry uzay gemisinin içinden çıkarak "evet bunu bilmiyormusun çoklu evren teorisi.Eğer bana yardım ederseniz size katılmak isterim" balba arkadaşlarıyla bir çember oluşturdu "biz bunun iyi olduğunu bilemeyiz zaman gösterir ama bence zararsız ve tatlı biri almalı mıyız sizce yanımıza?" "Evet olabilir aslında " Patrick kafa sallayarak onaylar pek konuşmayı sevmez çünkü .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .  

Uzay gemisinde kullanılabilir malzemeleri alırken Williamın gözüne uzay gemisin yanındaki madenler takılır.Onları alır ve çantası koyar.Ve yola devam ederler.Orman bitmiştir ,Quel biraz yorgun ve yaralıdır.Patrick her zamanki gibi umursamaz tavrıyla yola devam ediyordu.Williamın içinde bir korku bir endişe "ya çantamın içindeki madenleri bulurlarsa" eliyle yüzünde ki teri sildi.Hala tedirgindi belli etmemeye çalışıyordu bir korkusuda su yüzdendi "ya balba bunu görse ve bana olan güvenini kaybetse"

P"Hey arkadaşlar benim gördüğümü sizde görüyor musunuz ?" Ellerini gözlerine gölge yapacak şekilde başlarının üzerine koyarlar "evet evet görüyoruz" oradaydı Demirci Quert bu kadar olay ve uzun yol ardından hepsi mutluydu.Garry "burda saçlarımı kesmek suç sayılır mı" hepsi şaşırır ve hep bir ağızdan "hayır burası özgür bir gezegen, ve burası özgür bir bölge."Son model çantasından bir makas çıkardı ve o gür saçlarını kesmeye başladı."Artık ihtiyacım yok o zaman ."

Demircinin içine girdiler P"Merhabalar efendim ben Tüccar Patrick bunlarda Balba, William Garry ve Quel " Quert"Ne quel mı adaş sayılırız.Evet ne için gelmiştiniz."
Patrick ve Balba planlarını gösterdi ve Balba"kendi planlarımız ve madenlerimiz var bize zırh ve silah yapabilir misin ?"Planları uzun bir şekilde inceler ve maden ocağına bakıp durur "Ne düşünüyorsunuz bay Quert" dedi William.Quert"bu kadar zırh ve silah ne için hatta ondanda önemlisi bu kadar kömürü nerden bulacağız."  .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .

Phantom Dünyası : İlk UyanışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin