Bölüm 4: Yabancı Tüccar

28 5 2
                                    

"Ben değerli eşyalar satıyorum maden, zırh, kılıç,yay,kalkan gibi şeyler ve bazı kitaplar " William aklına aradığı madenler geldi "sizde yukilyum ve tifel varmı acaba " adam çantasını kontrol ederek "evet var istersen verebilirim ben seni çok sevdim" willam evet dercesine başını salladı ve teşekkür etti.Adam"bir şartım var yalnız.Demirci Quert'i arıyorum bana onu bulursan veririm sana bunları" William gülümseyerek "Ejder Çölü ve kuşku ormanı ortasında bende madenleri o yüzden istiyorum." Adam madenleri uzatarak "ne zaman gideceğiz " " pazar günü" William adamıda alarak köye gider ve babasına " baba bu adam benim hayatımı kurtardı pazar gününe kadar burda kalabilir mi ?" George ellerini havluya silerken "öncelikle merhaba ben George burası bizim evim ve tabiki kalabilirsiniz" "teşekkürler minnettarım" "teşekkürler babacim benim balbanın yanına gitmem lazım" evden çantası ile koşarak çıkar William . Balba o sırada kendi için iki tane kılıç çiziyordu kılıçlar ve günlüğüne şunları yazıyordu "sevgili günlük babamı bulmak için ilk önce kendimizi silah ve elbise yapıyoruz onu bulmak için çok heyecanlıyım ve yaptığım her adımı buraya teker teker yazıcam."William içeri girer "nasılsın Dostum sana bir iyi haberim var" döner ve "iyi haber mi neymiş bakalım" elini çantasına atar ve madenleri çıkartarak "ben kendi madenlerimin hepsini buldum sen kaç tanesini buldun" balba cevap vermez çantasını alarak koşarak çıkar.Bir çukura atlar ama çukur çok derindir.Kafasına bir darbe almış baygın bir şekilde yatıyordu.Bir süre sonra şu sesle uyanır "BALBA BALBA NERDESİN BALBA" ayağa kalkar ve "ben iyiyim William bana ışık at " feneri atar.Feneri açan Balba bağırır "BULDUM BULDUM PHANTOMYUM'U BULDUM.Bana halat at hazırız gidebiliriz"

Phantom Dünyası : İlk UyanışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin