Bölüm 11: Kızıl Çocuk Balba

18 2 0
                                    

Elleri kan içindeydi bir yandan yanıyordu örümcek öldürdüğü kesinleşmişti.Ağları mağaradan topladı Quert'in yanına geldi "Al bu kadar bulabildim."Quert ağları alır yayı çıkartır ve "tam zamanında getirdin Patrick."Yaya takar bir iki kere gerer."Al Patrick"yayı,yay çantasını ve okları alır."Hepimizin borcu ne kadar?" Quert gülerek "Ben bunları para için yapmıyorum,yeni dostluklar ve yeni insanlar için yapıyorum.Eizden tek istediğim yanınıza kızım Shelia'yı da almanız istiyorum." P"Senin bir kızın mı var?" Q"Evet hemde bir taş bükücü o çok iyi dövüşüyor.Ve galiba kızıl çocuk onu seviyor." P"Kızıl çocukta kim? balbadan mı bahsediyorsun?" Q"Evet,Yolunuz açık olsun."   .    .    .    .

Yola koyulmak için sabahın ilk ışıklarını bekliyorlardı.Sabahın ilk ışıklarına dakikalar vardı Patrick herkese seslendi"Hadi çocuklar çıkıyoruz."Balba,William,Shalie,Garry ve Quel hepsi hazırdı.Balba bazı eşyaları Quele yükledi onada bir zırh yapmışlardı zarar görmemesi için.Maceranın başlaması içi doğru dağı bulmaları lazımdı ilk önce.Dağın özellikleri her tarafında farklı bir şelale var ve dört farklı bioma sahip orman,çöl,okyanus ve en ölümcülü ateş.Yukarıya çıkmadan önce dört ana elementide toplamaları lazımdı.W"Hey hadi ateş,su ve toprağı anladım ama hava orda yokmu." P&B"Hayır yukarıda hava yok sadece özel bir kalkan var böylece nefes alabiliyoruz."Garryde garip birşeyler vardı gelişmiş silahına iki eliyle sım sıkı sarılmıştı.Balba tetikte bekliyordu her şeye hazırlıklı olmaları lazımdı.Yüksek bir yere çıkıp etraftaki dağlara bakıcaklardı.Garry bir alet çıkardı ve etrafın haritasını çıkardı "Bu gezegende tarifinize uyan tek bir dağ var ve burdan biraz uzakta."İyi çizim yeteneği olan william hemen haritayı kağıta geçirdi."Bu dağ Polior bölgesinde yer alıyor oraya gitmek üç günümüzü alıcak."Hepsi oraya gitmeye kararlıydı yola çıktılar umut ve kararla.   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .

Yaklaşık 4-5 saat geçmişti daha yolun çeyreğine gelememişlerdi.Ama durmuyorlardı bu karar bir kez verilir çünkü.William için tek sorun Balba ve onun aynı bölgeden olması bunun için ne yapacağını bilmiyordu."Eğer öyle bir durum olursa Usta Joe kesinlikle Balbayı seçer çünkü benden daha iyi."   .   .   .   .   .   .   .   .   .   . P"Hadi burada biraz dinlenelim hepimiz çok yorulduk." Kamp kurarlar herkes uyurken Balba düşünceleri arasında boğuluyordu"Shelia benim hakkımda ne düşünüyor? Babamı bulabilecek miyim? Usta Joe'yu bulbilecek miyim? Bu efsanede gerçek mi?"   .   .   .   .   .   .   .   .   .    .    .    .    .    .    .    .    .    .    .Tam balba uykuya dalacekken çalılardan bir ses  gelir,hemen kılıçlarını çeker.Kılıçlarını kamp ateşinde yakar ve "Kim var orada?Hemen çık oradan"   .    .    .    .    .    .    .   .    .    .   .      

Phantom Dünyası : İlk UyanışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin