Bölüm 5:Tako

25 3 1
                                    

Mağaradan çıkarttı Balbayı "yolculuğumuzda bize Patrick eşlik edicek" üstünü başını silktikten sonra "Patrickte kim ?" "O bir tüccar ve bize yardımı dokunabilir" tamam dercesine başını salladı "yarın yola çıkarız .   .   .

Sabahın erken saatlerinde buluştular ve gitmek icin hazırlardı öncelikle kuşku ormanını geçeceklerdi "merhaba Patrick ben balba" "merhaba balba siz kendi silahlarınız ve elbiseleriniz için çizim yaptınız mı?" William"hayır" balba"evet" "bakabilirmiyim balba " baktıktan sonra ilerlerler ve kuşku ormanına gelirler geçmeleri gereken koca bir orman Patrick"bence ağaçların üstünden gitmeliyiz çünkü daha güvenli ve ileriyi görebiliriz" ""evet""
Ağacın üstüne sıra ile çıkarlar William çok hızlı çıkar esnek ve atletik olduğu için"hadi kaplumbağalar hızlı olun".   .   .

Ormanda küçük ağaçlar kaldığı için yere inmişlerdi ve birden üstlerine birşey koşarak geldi bu bir polu panteriydi zararsızdı "senin adın quel olsun tatli şey" anlayabiliyordu herşeyi.

Yola devam ettiler bu yolculuk
Patricke birşey hatırlattı anlatmaya başladı "Ben küçük bir çocukken ben babam abim ve kuzenlerim ava giderdik.Ben hiçbir zaman iyi bir avcı değildim çünkü hayvanları seviyordum.Birgun bir hayvan buldum ormanda yaralıydı aldım onu tedavi ettim.Eğittim onu artık benimdi kardeşlerimden babamdan ve kuzenlerimden saklıyorum.Çünkü o albino bir panterdi büyük bir ihtimalle türünün son örneği idi.Adını Tako koymuştum takoya bayılırdı.Bir gün hastalandı ilaç için şehre gitmek gerekti gittim bütün harçlığımı ona verdim bir daha olsa bir daha veririm.Kosarak eve gittik onun sızlayışını duyabiliyordum.İlaç için koştum koştum ama o hastalığı için değil onu götürdüleri için bağırıyormuş.Onlara yalvardım yakardım ama beni dinlemediler hiç biri . Benim bu yüzden dünyada değer verdiğim hiçbir şey kalmadı Tako dışında onu bulmak için silaha ihtiyacım var . Onun ölmediğini biliyorum.Daha önce sirklere ve krallara satılmış.Arenalara çıkartmışlar kısacası yapmadıkları şey kalmamış.Benim hayat felsefem onu bulmak ve sıfırdan bir hayata başlamak." Bir yere otururlar ve ateş yakarlar ormandan çıkmak için çok az yürümeleri gerekmektedir Patrick sorar"siz ne için silah ve elbise istiyorsunuz?" Balba"benim babamı kurtarmam lazım babamın yaşadığını biliyorum ve geçen gün bir mucize gibi birşey oldu tanrıdan yardım isterken bana batıya doğru gitmem gerektiğini söyledi." "NASIL SÖYLEDİ "
"Daha doğrusu işaret etti şimşekler sadece oraya çarpıyordu" calılardan bir ses gelir ve .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .

Phantom Dünyası : İlk UyanışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin