Pada suatu hari yang lain, Nadeem sedang menunggu di tempat mamak yang sama. Dia telefon Nisa untuk datang. Dia rasa sangat bahagia untuk menunggu jawapannya dari wanita yang cintainya.
Nadeem berdialog dengan dirinya:
Nadeem: (sambil tersengih) Kenapa dunia ini indah? Aman dan sentosa? Bau bunga harum di udara, ini merupakan hari aku bertemu si dia. Alangkah…
El Faris: Alangkah kau pandang depan…muahahaha.
Nadeem: Oi, kau buat apa disini? Kenapa air teh o aku habis?
El Faris: Aku minum sementara dengar ko bermadah? Young love kan, Nampak betul tapi lepas 5 tahun kiok.
Nadeem: Ah kau mana tau! Itu pun dia. Dah pergi jauh kejap. Aik?Nadeem berkata aik kerana El Faris telah menghilangkan diri guna ilmu dia daa. Biasalah macam macam ilmu dia ada, tidak bagitau saja.
Dialog antara Nadeem dan Nisa:
Nadeem: Awak saya dah lama suka kan awak. Saya…
Nisa: Nadeem awak hensem, tetapi selama 4 tahun ini saya tidak merasai apapun perasaan kat awak. Awak baik tapi itu lah, I want us to be like this but I don’t want to love u. Harap awak terima perasaan saya.Nadeem terkaku senyap dan bagaikan batu terhampas ke kaca. Sejak dari itu dia mula berhati hati dengan cinta. Tamat.
////////////////////////////////////////////////////////////////
YOU ARE READING
Dukun Vs Bomoh
HorrorDukun dan Bomoh bergaduh sekian lama, kerana Bomoh menggunakan ilmu hitam yang terlarang. Kisah ini tentang saka dan ilmu hitam yang digunakan oleh bomoh.