Part 11

66 2 13
                                    

Caran Näkökulma:

Tosiaan tilannekatsaus, eli mentiin eilen Carrien, Hopen, Kevinin, Henryn ja Alexin kanssa ryyppäämään. Ian ei siis päässyt koska se oli jo jossain perseessä, eikä kutsunut meitä, mistä puheen olen pitää olla sille erittäin vihainen.

No mutta ilta alko ihan rennosti, en juonu hirveesti alkuun. Oltii meiän koulun lähellä olevalla rannalla, missä me ei periaatteessa saatais olla ilman valvojia mutta mitäpä pienistä mokista.

No jossain vaiheessa Alex oli ihan päissään ja oksens ympäriinsä, joten Hope lähti viemää sitä sen huoneelle ja meni itekki sen omaan huoneeseen.

Seuraavaks lähti Kevin, joka oli jo ihan yyber väsynyt, eikä se jaksanu kattoo ku kaikki muut oli lärvit, jostain syystä se ei halunnut juoda.

No jäljelle jäi minä, Carrie ja Henry, no sinne rannalle sit tuli joku jätkä kaksikko, joihin Carrie kiinty aika mukavasti. Kirjaimellisesti kiinty, se roikku niissä ku takiainen ja jutteli niille ihan kaikesta.

No päätin kertoa Henrylle että mulla ei ole tunteita sitä kohtaan ja sitten se meni niin että mä- mä voi luoja mä... Ei helvetti! Ei ei ei ei ei.

"Carrie!" Mä huudan ja hyppään sen päälle, Carrie avaa sen silmät ja kurtistaa sen kulmia.

"Mitä?"

"Voi helvetti, voi helvetti, voi vittu!" Mä sanon ja alan itkemään, Carrie nousee istumaan ja kuivaa mun kyyneliä.

Yritän vielä muistella eilistä iltaa, mä juttelin Henryn kanssa. Missä Carrie oli sillon?

"Carrie missä sä olit yhessä vaiheessa?" Mä kysyn

"Missä vaiheessa? Ei oo muistii koko illasta"

"Sä hävisit sillon ku mä juttelin Henryn kanssa, tai siis mä en nähny sua tai sitä toista jätkää." Mä sanon ja sit mä muistan

"Voi vittu Carrie panitko sä sitä jätkää??!!!" Mä kysyn ja Carrie alkaa miettimään sitä iltaa, menee hetki kunnes Carrie alkaa itkemään. Mä taisin saada mun vastauksen.

"EN!! En mä voinu! Ei, miks mä oon näin hirvee??" Carrie kysyy itkien

"Mä petin Keviniä taas!! Ei jumalauta mä en juo enää ikinä ilman Keviniä!!"

"Ootko sä varma että sä panit sitä?" Mä kysyn

"Mä haluaisin sano että en ole varma, mutta mä ikävä kyllä olen ihan hiton varma nyt!" Carrie sanoo

"Mä petin Felixiä"

"Mitä?" Carrie kysyy

"Mä juttelin Henryn kanssa, mun piti todennäkösesti kertoa sille että sillä ei ole mahiksia muhun. Mutta mä suutelin sitä, mä olin ihan raivona, mä olin vihainen ja sitten mä menin ja suutelin sitä." Mä sanon ja kyyneleet vaan valuu mun poskilla.

"No mutta se oli pikku pusu vaan." Carrie sanoo

"Mä otin siltä suihin"

"Herranjumala, sä teit mitä?" Carrie huudahtaa

"Mä en halua toistaa sitä"

"Sä laitoit sun suun sen yksityisalueelle, keskellä hiton rantaa.. Joku ois voinu nähä teiät? Herranjestas Cara sulla on enemmän munaa ku kellään jätkällä!" Carrie sanoo.

"Eks sä oo muka tehny kellekkää niin?" Mä kysyn

"En?"

"Et ees Kevinille?" Mä kysyn

"Cara, mä ja Kevin ei olla harrastettu seksiä"

"Mitä?! Tai siis ei siinä että siinä ois jotain väärää että ei oo pannu, koska siinä ei oo se on ihan ok. Mutta mä jotenki sain sen kuvan että te oisitte pannu, ku sä sanoit sillon kerran että 'ei hätää sä olit parempi'" Mä sanon

"Koska mä yritin lievittää mun henkistä tuskaa, mä oon sanonu Kevinille että mä haluun odottaa kunnes me ollan naimisissa ja sitten mä menin harrastamaan seksiä henkilön kanssa jota en edes tuntenut"

"Mitä me nyt tehään?" Mä kysyn

"Ei kerrota niille?"

"Carrie se on ihan hiton vakava juttu sit ku ne saa kuulla sen joltai toiselta!" Mä sanon

"Keneltä? Kukaan, ei kirjaimellisesti kukaan tiedä että me ollan hitto vieköön uskottomia ämmiä!" Carrie huutaa

"Tajuatko sä että jos me kerrotaan ni me ollaan yksin!! Me ollan yksinäisiä uskottomia ämmiä! Kaikki tuntee meiät sit tääl kusisessa paikassa ämminä jotka ei osaa olla uskollisia niitten poikaystäville!" Carrie sanoo

"Ja tiiätkö mikä on vielä parempi?" Carrie kysyy

"No?"

"Meiän porukka hajoaa, ne kaikki kattoo meitä vinoon!! No okei ehkä Ian ois meiän kaveri, koska me ollaan hitto samanlaisia kun se!! Me ollan herranjumala samanlaisia ku Ian!!!" Carrie huutaa itkien

"Mitä jos me kokeillaan? Jos ne jättää meiät, niin sitten meillä on toisemme. Ehkä ne ymmärtää jos me kerrotaan niille eka, lievitetään totuutta ja sanotaa että tää oli sun eka kerta ku sä teit mitään tollasta."

"Okei, mitä jos tehdään niin että kuvitellaan se tilanne eka meiän päässä, ja sitten kerrotaan toisillemme millaseks me kuviteltiin se tilanne." Carrie sanoo ja mä nyökkään.

Okei mitä helvettiä tapahtuis jos mä sanoisin Felixille?

Me ollaan jo nyt riidoissa, siihen lisätään vielä se että mä petin. Tilanne alkais vyöryämään alas ku lumipallo ja loppujen lopuks jäljellä on vaan kasa lunta.

Eli kirjaimellisesti Felix suuttuis tai tottakai se suuttuis, se jättäis mut ja mä oisin yksinäinen uskoton ämmä.

Niin se tilanne menis, Felix on vainoharhanen ei se ikinä uskois mua että mä en tehny sitä tahallani, se ei suostunu muuten kaa alkaa seurustelemaan mun kanssa koska se ei halunnu että sen sydän särkyis, ja nyt jos mä kerron sille mä särjen sen sydämen.

Eli jos mä en kerro sille, niin me saatais ehkä toi aikasempi riita sovittua ja meillä olisi kaikki okei. Se ei jättäis mua ja mä en särkis sen sydäntä.

Mitä jos se saa tietää joltai toiselta tästä? Tai keltä se sais tietää, koska eihän kukaan muu tiiä tästä.

Eli mä todellakin valitsen vaihtoehdon jossa me eletään onnellisena!

Pieni valkoinen vale ei tuu satuttamaan sitä niin paljoo ku totuus, ja sitä paitsi enhän mä valehtele jos mä jätän jotain kertomatta!

"Cara, ooks sä miettiny tarpeeks?"

"Joo, mitä sä päätit?" Mä kysyn

"Mä olen pahoillani Cara mutta mä en pysty kertomaan. Mä ymmärrän kyllä jos sä haluat kertoa, mutta mä en pysty siihen koska mä olen niin säälittävä."

"Älä oo pahoillas! Mä oon päättänyt että mäkään en kerro, tällä hetkellä kuitenki se totuus tulis sattuu Felixii enemmän ku se että mä jätän jotain kertomatta."

"Okei, eli me ei kerrota?" Carrie kysyy

"Ei, ei me kerrota"

"Se mitä tapahtuu rannalla, jää rannalle" Carrie sanoo ja ojentaa sen pikkurilliä.

"Se mitä tapahtuu rannalla, jää rannalle." Mä sanon ja teen Carrien kanssa pikkurillivalan.

Minä ja HänWhere stories live. Discover now