Part 12

72 4 8
                                    

Caran Näkökulma:

Sanoin Carrielle tunti sitten että mä meen käymään Felixin luona että haluun jutella sen kaa, no vieläkään en oo mennyt sinne.

Mua ahistaa että se näkee musta että mä oon pettänyt sitä, en mä tiiä miten se näkis sen mutta silti.

"Ai moi Cara ootko sä tulossa Felixin luo?" Logan kysyy Felixin ovelta, ja tää on vähän noloo ku mä oon pyöriny ympyrää suoraan oven eessä.

"Joo oon, olin just koputtamassa."

"Aivan, Felixillä on vähän huono päivä sitten." Logan sanoo

"Yllätys." Mä sanon ja Logan hymyilee mulle

"No sä voi mennä sinne niin mä oottelen tossa käytävällä." Logan sanoo ja siirtyy pois oven edestä.

Astun Felixin huoneeseen ja suljen oven, Felix makaa sen sängyllä ja sillä on kuulokkeet päässä ja silmät kiinni.

Mä otan kuulokkeet felixin korvista ja sanon Moi

"Vitun Austin mitä helvettiä sä teet, hyvä etten vittu saanu sydäriä." Felix sanoo ja pitää kättä sen sydämen päällä.

"Sori" Mä sanon ja meen Felixin sängylle makaamaan.

"Anteeks" Felix sanoo ja mä käännyn kattomaan sitä.

"Mistä?" Mä kysyn

"Siitä että mä oon vitun kusipää." Felix sanoo

"Ei sun tarvii pyytää anteeks" Mä sanon.

Oikeesti sen tarvis, mut kun mietitään mitä mä tein eilen niin sen ei todellakaan tarvis pyytää anteeks.

"Helvetti soikoon Austin hyväksy nyt se anteeks pyyntö, kun mä kerranki pyydän anteeks." Felix sanoo ja hymyilee ihan vähän.

"Saat anteeks." Mä sanon

"Jess!" Felix sanoo

"Haluuks sä hipsuttaa mun hiuksii?" Felix kysyy

"Joo, totta kai." Mä sanon.

Felix siirtyy ihan kiinni muhun, ja mä alan hipsuttaa sen hiuksia.

Miten helvetissä mä voin tehä jotain noin hirveetä, näin mukavalle ja ihanalle ihmiselle?

"Ethän sä pettäis mua ikinä?"

"Mitä?" Mä kysyn

"Ethän sä pettäis mua ikinä?" Felix kysyy

"Miks sä tollasta mietit?" Mä kysyn ja yritän naurahtaa silleen et ihan kun tää ois hauskaa.

"Tuli vaan mielee, mut ethän sä pettäis mua?"

"No en tietenkää!" Mä sanon, ja nythän mä valehtelin. Eli enään mä en voi sanoa että mä jätin vaan kertomatta, koska se on nyt kysynyt multa tota ja mä valehtelin sille.

Mä olen pettänyt sitä ja nyt mä olen valehdellut sille! Mä olen ihan helvetin hirveä ihminen.

"Haluuks sä tietää mun suurimman salaisuuden?" Felix kysyy

"Ööö joo"

"Mä toivon että sä et vihaa mua nyt sit." Felix sanoo

"Mikään ei sais mua vihaamaan sua."

"Mä sokeuduin kun mä olin viistoista, muistaks sä ku mä sanoin että mä tein kaikkee paskaa ku mä olin sellanen kapinallinen teini?"

"Joo muistan."

Minä ja HänWhere stories live. Discover now