Caran Näkökulma:
Odotin Felixin vastausta, mutta pian ovi aukesi ja sieltä tuli yksi Felixiä saattanut mies. Hän sanoi että odottaa ulkopuolella ja meni pian oven toiselle puolelle.
"En" Felix sanoo ja käännyn katsomaan häntä. Hän nousee ylös ja kävelee ovelle. Hän avaa oven ja poistuu sen miehen kanssa, saan mieheltä myöntätuntoisen katseen. Siis oliko se kuunnellu meiän keskustelua? Eikö sen äiti oo opettanu että ei saa kuunnella toisten keskusteluja... Siis se herranjumala ihan oikeesti kieltäyty?
¨
Meiän huoneen ovi aukes ja Carrie tuli sisään ja vihelteli samalla jotain biisii.
"Aa moi, onks sulla vielä kauheen kipee olo?"
"No ei oikeestaan, nukuin pari tuntii, ni olo oli jo parempi" Sanon ja nousen istumaan sängyllä
"No hyvä juttu!" Carrie huudahtaa ja tulee mun viereen istumaan
"Hei, mikä on?" Se pian kysyy ja mä käännyn kattoo sitä.
"Ei mikää, kuinka niin?"
"Hei friends don't lie!" Carrie sanoo ja kyllä se kattoo stranger thingsii
"No siis mua jotenki ärsyttää, ku mun on aina ollu tosi helppo tutustuu ihmisiin ja yleensä kaikki on halunnu myös tutustuu muhun" Sanon
"Ja nyt sä koit kauheen kolahduksen ku joku ei haluu tutustuu suhun?" Carrie kysyy
"No jep! Tai siis se sano että se ei haluu että mä tutustun siihen! Niinku ihan ku se tietäis mitä mä haluun! Ja mä en pidä yhtään siitä että ihmiset kertoo mitä mun pitäis tehä! Sit ku mä sain sen kaa jotenki juteltuu ja kysyin et haluisko se olla mun kanssa niinku siis jutella.. ni arvaa mitä!"
"No mitä se sano?"
"Että en! Se ihan oikeesti sano ei!"
"Ehkä sillä on jotain muuta tänään, sä teet tästä nyt vaan ison jutun koska sä et oo tottunu siihen että joku ei yhtäkkii haluu olla sun kanssa" Carrie sanoo
"No joo sulla on pointti" Sanon
"No jep, mutta nyt me mennään syömään ja sen jälkeen meiän ystävät jotka haluu olla sun kanssa tulee tänne!" Carrie sanoo hymyillen ja mä hymyilen myös.
"Nonni eiköhän lähetä sit" Sanon
..
Ruokalassa oli ruokana kalaa ja ranskiksii, kunnon fish and chips jos unohdetaan se kohta että sen pitäis olla hyvää.. Mutta anyway me mentiin istuu meiän kaveri porukan vakkari paikalle, eli jos joku ei oo jo hiffanu kaikist mun selostuksista nii kertaan vielä. Mun kaveri porukkaan kuuluu Carrie ja Kevin helvetin söpö pari, ne ei tyylii ikinä riitele. En kyll tiiä onks se hyvä juttu koska kyll joskus nyt vastoinkäymisii tulee ja pitäis tyylii huutaa pää punasena.. Mut ehkä mä oon vaan liian negis, vai?? No sit on Hope ja Alex ne nyt riitelee vähän useemmin, tai no siis Alex on vaa tosi mustis ja Hope tykkää ärsyttää sitä iha hitosti. No sit on Ian, koska joka porukassa pitää olla se badboy/fuckboy niin meiän pikku Ian on se. Ja viimeisenä Henry se on mun kaa se ikisinkku jolla ei oo ketään, me ollaan ne jotka pyörittelee vähän välii silmii noitten ällö söpöilyille. Mutta loppujen lopuksi meiän porukka on tosi tiivis ja on tosi erilaista ihmistä mikä on vaa tosi hyvä juttu. On negistä ja räväkkää, hattarapilvillä leijailevia, badboy fuckboy sekotusta, hikkeä ja kunnollista ja mustasukkasta persoonaa ja sit sitä joka haluu ärsyttää tahallaan, saatte ite päätellä kuka on kukaki.
ESTÁS LEYENDO
Minä ja Hän
RomanceCara Austin, 17-vuotias puhelias, rohkea, räväkkä ja sosiaalinen tyttö. Cara joutuu sisäoppilaitoikseen, hän tapaa pojan johon hän haluaa palavasti tutustua. Felix Brown 17-vuotias poika, joka on aivan erilainen kuin Cara. Poika joka ei juurikaan p...