"İyi geceler Seungmin." Jisung ışıkları kapatırken konuşmuştu.
"İyi geceler Sung."
"Bu arada teşekkür ederim. Her zaman yanımda olduğun için."
"Rice ederim." Arkamı dönüp huzurlu bir uykuya dalmıştım.
———————————
Sabah Jisung üzerime tepinerek uyandırmıştı beni. Bir üstüne üstlük kalkmadığım için beni koltuktan ittirip yere düşmemi sağlamıştı. Ardından da kötü kadın kahkası atmıştı.
"Seungmin-shi kahvaltı hazır. Geliyor musun?"
"Tuvalete gidip geliyorum." Ben tuvalete giderken bağırmıştı.
"Tamam."
———————
Okula giderken Jeong ve Hyunjin'i de almıştık. Jeong ve Hyunjin, Jisung'a nasıl olduğunu sorarken onlara bakıp gülümsüyordum. Bu tablo çok hoşuma gitmişti.
"Neden gülüyorsun hyung?"
"Aile tablosu gibi geldi şu görüntü. Hoşuma gittiği için güldüm. Çok tatlısınız."
"Ama tabi ki en çok ben! Hah! Ağlayın ezikler." Jisung egoistliğini konuşturmuştu. Bir söylerken olmayan saçını savurmuştu. Biz Jisung'a gülerken diğerleri bize seslendi.
"Hey!! Sizi beklemekten yorulduk. Hızlı olun biraz. Hatta koşabilirsiniz bile."
Ben hariç diğerleri Changbin hyungun dedikleri ile hızlanmışlardı. Ben ise daha yavaş yürümeye başladım. Herkes bana kahkaha atarken Changbin hyung sinirlenmişti.
"Hyunjin bir el at çocuğum." Woojin hyung anne tavrı ile konuşutuğunda kendi hızıma geri dönmüştüm.
——————————
Okula dokuzumuz beraber girmiştik. Mafya gibiydik. Hiç kimse ciddi yüz ifadesini bozmuyor ve grubu bozmadan yürüyordu.
Ben Chan hyungun arkasındaydım. Kulağına doğru eğildim ve fısıldayarak konuştum.
"Hyung neden böyle yapıyoruz? Çok garip bakıyorlar. Sanki bizim her şeyle dalga geçtiğimizi bilmiyorlarmış gibi davranıyoruz?" Bu sefer Chan hyung fısıldayarak konuşmuştu.
"Bilmiyorum Seungmin. Minho bana hyung okulda böyle yapalım mı dedi, bende tamam dedim."
"Hyung nedenini de mi sormadın?"
Kafasını hayır anlamında salladığında avuç içim ile alnıma vurmuştum. Sanırım çok sert vurmuştum çünkü geriye doğru çuvallamıştım.
En sonunda garip ortam bozulmuş ve yürüyecek bir yer kalmadığı için Felix konuşmuştu.
"Hyung biz artık sınıfa gidelim. Malûm hocalar bizi bekler." İşaret ve orta parmağını birleştirmiş ardından kafasına koymuş ve ileri götürmüştü.
"İyi olur Felix. Hadi size iyi dersler"
"Sizede hyung" 00 Line olarak sınıfa ilerlemiştik.
Sıralarımıza oturduktan sonra öğretmen geldiğinde sessizleşmiş ve dersi dinlemeye başlamıştık.
————————
Okul sonunda Minho hyunglara gitme kararı aldık. Hyunjin ailesinden izin almıştı. Artık Minho hyungun ve Felix'in yanında kalacaktı. Hyunjin taşınmadan iki hafta önce Minho hyungun yanına taşınmıştı.
——————
Hyunjin'in taşınmasına yardımcı olmuştuk. Ardından yemek yapmıştık. Şimdi oturmuş Music Core* izliyorduk.
"Hyunjin-ah, ben çok sıkıldım."
"Ne yapalım Seungmin, ne istersin?"
"Bilmiyorum, ama çok sıkıldım. Siz sıkılmadınız mı?" Minho hyung hemen söze atlamıştı.
"Madem sıkıldınız o zaman evinize. Evli evine, köylü köyüne, evi olmayan sıçan deliğine! Hadi!"
"Hyung bizi neden kovuyorsun?"
"Sizi kovmuyorum Jeong. Sadece evinize olduğundan daha erken gönderiyorum."
"Çok teşekkürler Minho. Bu iyiliğini asla unutmayacağız. Değil mi çocuklar?" Chan hyung iğneleyici bir şekilde konuşmuştu.
6 kişi eve gidiyorduk. Hyunjin, Felix ve Minho hyung olmadığı için çok konuşmuyorduk. Bir kişi eksik olsa bile kolay kolay eğlenmezdik.
———————————————
Eve geldiğimizde Jeongin duşa girip yatacağını söylemişti. Bende hemen uyuyacağımı söylemiştim. O kendi odasına ben kendi odama çekildik.
Üstümü değiştirdikten sonra yatağa yatmış ve telefonu elime almıştım. Biraz sosyal medyada dolaştıktan sonra Hyunjin'e mesaj yazmaya karar verdim.
Hyunjin-ie?
Efendim Seungmin-ah?
Orada rahat mısın?
Evet.
Neden?Senin adına endişeleniyorum.
Endişenmene gerek yok Seungmin.
Minho hyung ve Felix'in yanındayım.
Onlar bizim 6 senelik kardeşlerimiz.Kenidene dikkat et Hyunjin.
Tamam Seungmin-ah. Sende dikkat et kendine.
Tamam.
Seungmin-ah, bence biz bir eve taşınalım.
Yani dokuzumuz.
Herkesin beraber olduğu.
Ne dersin?Bilmiyorum. Yarın diğerleri ile konuşuruz.
Tamam.
İyi geceler😊İyi geceler.😊
Hyunjin ile yazışmamız bittiğinde telefonu yastığımın altına koydum ve uykuya daldım. Yüzümde sebepsiz bir gülümseme vardı.
—————
*Music Core; Hyunjin'in sunuculuk yaptığı müzik yarışması.Buda böyle geçiş bölümüydü. Yarın ders çalışmam lazım.
Sizi sevirem❤🧡💛
~Seul~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cuddle • HyunMin *Askıya Alındı*
RomanceHyunjin; kötü ya da iyi zamanlarda veya Seungmin'e sarılması için bir neden yokken ona sarılmayı çok seviyordu, bu ona güven veriyordu. HyunMin