Bugünlerde kendini sevmeyen çok fazla insan var. Kendinizi sevin.
İnsanların sizin hakkınızda ne düşündüğü önemli değil. Eğer siz o işi yapmayı seviyorsanız ya da giydiğini kıyafeti kendinize yakıştırdıysanız diğerlerinin ne düşündüğü önemli değil. Eğer sizi eleştiren kişinin sizin üzerinizde hakkı yoksa eliştirmeye de hakkı yoktur.
Sizi her zaman seven, destekleyen kişiler vardır. Bu aileniz olabilir, en yakın arkadaşınız olabilir. Diğer insanların sizin hakkınızda düşündükleri şeyi önemsemeyin. Eğer önemserseniz Türkiye hatta dünya yaşanılacak bir yer olmak için zorlaşır.
Kendinizi sevmemeniz için hiçbir neden yok. Kilolu, gözlüklü, kısa, gereğinden fazla uzun ya da kendinizde bulduğunuz herhangi bir kusur. Bunlar siz kafanıza taktığınız kadar büyük şeyler değil. Sizi herkes olduğunuz gibi seviyor. Sevmek zorunda değil. Sizde sevmek zorunda değilsiniz.
Ben kilom yüzünden sürekli eleştiri alıyorum, herkes bana bu yüzden laf atıyor ama ben bu kişileri bir daha ne zaman tekrar göreceğim? Belki de hiçbir zaman.
Bir şey daha söylemek istiyorum.
LGBT destekleyen insanları eleştiren çok insan var. Bunlar da önemsiz kişiler. Siz LGBT üyesi ya da destekleyicisi olabilirsiniz ve o insanlar bunu eleştirdiği zaman hiçbir açıklama da yapmak zorunda değilsiniz.
Bir kadını tecavüz eden, öldüren kişi eşcinsel değil. Onu tecavüz eden, öldüren kişi; psikopat, madde bağımlısı, ucuz ve seks manyağı bir insan.
Ben sizi seviyorum. Kim ne derse desin. Kilolu, LGBT'yi destekleyen, gözlüklü, kısa veya gereğinden uzun... Bunların hiçbir önemi yok. Eğer dert anlatacak birisi yoksa bana yazabilirsiniz. Ben sizi yanlış yapsanız bile arkanızda, yardımcı olurum.
Tekrar söylüyorum; sizi seviyorum ama sizde kendinizi sevmelisiniz ki başkalarını sevebilesiniz. Kendinizi sevmek çok önemli. Eğer insanlar kendinizi sevmediğinizi öğrenirse sizi sürekli ezmeye çalışırlar. Böyle insanlara izin vermeyin.
💜💙💚💛🧡❤❄🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cuddle • HyunMin *Askıya Alındı*
RomansaHyunjin; kötü ya da iyi zamanlarda veya Seungmin'e sarılması için bir neden yokken ona sarılmayı çok seviyordu, bu ona güven veriyordu. HyunMin