Puterea cuvantului

152 1 0
                                    

Unii cred ca daca au bani, forta sau frumusete au putere. Si acestea sunt forme de putere, dar din pacate nu le poate avea chiar toata lumea. In schimb, exista o forma de putere disponibila oricui: puterea cuvantului.

Cuvantul are o putere atat de mare, incat ar putea sa-ti creeze pe loc o lume noua sau ar putea sa distruga in doar cateva secunde lumea pe care o stii.

Lumea ta ar putea fi distrusa de cuvant prin aflarea adevarului, de exemplu. Poate ca pana la un moment dat crezi cu tarie niste lucruri care par adevarate, dar

atunci cand afli ca tot ce credeai e o minciuna si ca adevarul e totul diferit simti parca cum toata lumea din jurul tau se distruge chiar sub ochii tai. Cand toata lumea ta dispare si tu ramai si te uiti in gol.

Alte cuvinte care iti pot schimba viata sunt cele dragute, prietenesti cu ajutorul carora oamenii se apropie intre ei. Astfel ai putea descoperi o lume noua cu ajutorul altei persoane. Prin cuvintel ei, o persoana poate deveni chiar ea o lume noua pentru tine.

Practic cuvantul este cea mai puternica legatura dintre oameni, acesta facand si una din diferentele dintre oameni si animale. De aceea trebuie sa comunicam intre noi, dar sa avem grija cum, deoarece fiecare poate interpreta vorbele spuse de tine in alt mod.

O pagina de jurnalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum