2.BÖLÜM: YENİ HAYAT ANAHTARI

128 9 0
                                    

Uykum gelmişti fakat bu durumda uyuyamazdım. Gözlerim kapanmaya başlamıştı.

***

Tıkırtı sesleriyle gözlerimi açtım. Yanımdaki adamın kafasına grimsi bir çuval takmış odadan çıkartıyorlardı. Artık odada yanlız ben birde duvardaki çatlaktan sızan güneş ışınları vardı. Duvarlarda kan vardı. Lanet herifler beni nereye getirdiler, bana ne yapacaklardı? Kaburga kemiklerim,omzum ve çenem ağrıyordu. Ağzımdada kan tadı vardı.  Acaba bana ne yapmışlardı. Üzerimde mavi çizgili içliğimin sağ diz tarafından sonrasıda yoktu. Ben o mavi çizgili içliğe 5 dolar vermiştim. Zaten maddi durumum da iyi değil.

***

Duvardaki çatlaktan ışık gelmiyordu. Odanın siyah kapısına abanarak şişko biri içeri girdi. Elindeki tabureyi yere koyup oraya oturdu.

-'Lanet herif ne istiyorsunuz benden" dedim.

-"Sakin ol bebeğim" dedi. Pislik herif bana neyine güvenerek "bebeğim" diyordu.

-"Ellerimi çöz sana bebeğini göstericem"dedikten sonra cebinden içinde beyaz ilaç olan şırıngayı çıkarttı.

-"O da ne, ne yapacaksın onu?"dedim.

-"Bu senin yeni hayat anahtarın."dedi ve şırıngayı koluma soktu ve

-"İyi geceler bebeğim"dedi. Gözlerim kararmaya başladı.

***

Gözlerimi beyaz aydınlatmalı temiz bir odadada açmıştım. Metal bir masanın üzerinde ellerim ve ayaklarım bağlı bir şekilde yatırmışlardı. Ağzıma bağladıkları beyaz bez parçası yüzünden konuşamıyordum. Debelenmem hiç bir işe yaramıyordu. İçeri laboratuvar önlüklü bir sarışın kadın girdi ve ağzımdaki bez parçasını çıkarttı. Beni gözleriyle süzdükten sonra:

-"Demek meşhur Eden sensin. G.M'ye hoşgeldin Eden. Ben profesör Beth."dedi.

-"Ne olur beni serbest bırakın. Ben bu güne kadar bir karıncayı bile incitmemiş bir insanım. Benden ne istiyorsunuz?"dedim.

Cevap dahi vermeden otomatik kapıyı kartı ile açarak odayı terk etti. Yine yanlız kalmıştım ama bu sefer ağzım açıktı. Ellerim ve ayaklarım hâlâ bağlıydı. Yetmezmiş gibi ışıklarıda kesmişlerdi. Bunlar kimdi ve benden ne istiyorlardı?
Merhaba arkadaşlar ben xxxRasimUmutxxx bu hikayenin fikir babasıyım. Herhafta yeni bölüm yayınlamaya çalışacağız.

GİZLİ OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin