Aksen ve Yekta...Onlar birbirini tamamlıyordu aslında.Civciv ve kurbağa.Civciv ve kurbağa masalının aksine burda Yekta yı öptüğünde prense dönüşmek ne dursun insana bile dönüşmüyordu.Bu Yekta bedboyunun iki arkadaşı vardı.Caner ve Tamer.İkizlerdi bunlar.Caner Hazele takıktı.Ama sokakta gören kızların dibi düşüyordu Caner'e.Hazel'i öldürme planı kuruyorlardı.Ama hiç kimse bilmiyordu ki bu Caner'in Hazel dışında aşık olduğu biri vardı:Kısıriye.Kısıriyeyi çok seviyordu Caner.Hazel ile çıkıyordu çıkmasına da o formaliteydi.Caner aslında Hazel ile eğleniyordu.Hazel'in ona aşık halleri hoşuna gidiyordu.Hazel ile gezdikten sonraki zamanlarını Kısırıye ile yatakta geçiriyorlardı.Hazel aldatıldığını bilmiyordu.Bilse Caner'e siktiri basardı.Ama aşkın gözü kördür demişler.Yoldan geçen Caner'i gören kızlar ona salya akıtarak bakıyordu.Caner ise onlara 'Kızlar duruşum@ y0llar gidişime h@st@' bakışı atıyordu.Bu bakış kızların aklını alıyordu.Caner birgün giderken yolda Kısıriyeyi gördü.Kısıriye Caner'i görünce üstüne atladı ve dakikalarca öpüştüler.Bu olaya gözleriyle şait olan Hazel şok olmuştu.O bu kızla öpüştüyse kimbilir daha neler yapmıştı.Kısıriye halinden memnundu.Çünkü Caner onundu.Aşıktı Caner'e.Caner de ona aşıktı bunu biliyordu.Yoksaa Caner Hazel'in önünde öpüşüne karşılık vermezdi.Hazel şoktan çıkınca Caner'in yüzüne tükürdü ve Kısıriye ile Caner mutlu yaşadılat.Hazel mi?Hazelin ise saçı başı yolunmuştu.
SOON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Annemin Gelini Olur Musun? (Fanfic)
FanfictionBiricik Özlemciğimizin yazdığı AGOM?un hayranları tarafından yazılmıştır. Keyifli okumalar...