Selen'in Fanfic'i

1.3K 45 40
                                    

Sabah gözlerime gözüme vuran güneş ışınlarıyla açtım, demeyi çok isterdim ama alarmın 58954552 (Sayıyı hiç biriniz okumadınız dfadaf) kere çalması ile açtım ve saati yere attım. Yatakta oturur pozisyona gelip telefonu elime aldım. 15 arama ve 20 mesaj! YUH! Üşenmediniz mi lan? Aramalara baktığımda 8 tanesi Yekta’dan  3 tanesi Caner’den 4 taneside  Hazel’dendi. Aramalardan çıkıp mesajlara girdim. “Nerdesin?” Neden cevap vermiyorsun?” “Asken!?” hepsi bu tarzdı. Mesajlardan da çıkıp hızla Yekta’yı aradım ve açmasını bekledim.”Dıııt, dıııt, dıı Asken!? Kaç saattir arıyorum mesaj atıyorum nerdesin sen!!!” yutkunup “Yelda’m uyuya kalmışım özür dilerim hemen geliyorum” deyip telefonu kapattım yine kızıcaktı ama umursamadım. Hızlıca hazırlanıp evden çıktım ve dolmuşların kalktığı yere yürüdüm. Öğrenciyiz yani. Dolmuş gelince hemen bindim ve arkalarda bir yere geçip ayakta beklemeye başladım. Kampüse gelince o kırmızı dümeye basıp arabayı durdum ve  hızlıca kendimi dışarı attım. Koşar adım kampüse girdim ve kantine çıkıp bizimkileri aradım. Bir masada oturduklarını görünce  koşarak yanlarına gittim. Yekta beni  görünce ayağa kalktı ve bana sarıldı. “Seni ne kadar merak ettim haberin var mı?” kıyamam ya yavaşça ondan ayrılıp yanağından öptüm ve onun sandalyesinin yanındaki boş sandalyeye oturdum. Caner ve Hazel her zaman ki gibi cilveleşiyorlardı. Tamer koşarak gelip ellerini masaya vurdu. İrkilerek ona baktık. Tamer nefes nefese konuşmaya başladı “Abi ben çok kötü bir şey yaptım! Çirkin bir kızla birlikte oldum!” Caner “ Bir de bana salak diyordunuz. Alın işte asıl salak bu.” “Caner bi kes sesini ya. Tamer sende anlat amacın neydi?” dedim.”Ya biz çocuklarla iddiaya girdik işte bir kız vardı çok çirkindi ve sessizdi. Sen onunla yatamazsın dediler yatarım dedim ve yattımda. İddiayı kazandım ama hayatımı kaybedicem birazdan.” “Parça parça anlatma lan bir sefede anlat neden hayatını kaybedicen?” “Abi işte bu kızın babası mafyaymış .” Aynı anda “NE?!” diye bağırdık. Ah Tamer ahh! Yekta “ Eee nolcak şimdi ?” diye sordu. Tamer’de “ İşte o mafya babası ya beni öldürücekmiş ya da kızıyla evlencekmişim o kızla evlenmeyeceğime göre  hakkınızı helal edin arkadaşlar.” Tamer mal mısın  sen ya evlen işte nolcak  kağıt üstünde evli olursun kızla” Caner’den beklenmeyec kadar mantıklı bir cümle. Tamer tam ağzını açmıştı ki “NERDE LAN O TAMER DENEN İT!!” diye bir ses duyuldu ve kantine takım elbiseli 3-4 adam girdi. Caner işte şimdi yandın olum” dedi.Haklıydı. Hepimiz ayağa kalktık. Tamer bir adım öne çıkarak “benim” dedi. Adamlardan en yaşlı olanı bize doğru gelmeye başladı ve tam Tamer’in önünde durdu.”Demek sensin o it. Sana iki seçenek sunmuştum ama artık tek seçeneğin var ya kızımla evleneceksin ya da kızımla evleneceksin” içimden kahkaha atmak geldiyse de bu adamların karşısında gülmek pek mantıklı değildi. Tamer ağlamaklı bir ifadeyle adama bakarken biz gülmemek için kendimizi  zor tutuyorduk. Adam “1 hafta sonra düğün var” diyerek kantinden çıktı ve bizde tuttuğumuz kahkahaları bıraktık. Gözümüzden yaş gelene kadar güldükten sonra Tamer’e “Hayırlı olsun, bir yastıkta kocayın” dedikten sonra onu arkamızda bırakıp sınıflarımıza dağıldık.

1 hafta sonra

Tamer bugün evleniyordu evleneceği kız hafif tombul bir kızdı. Güzellikle alakası yoktu ama sevimli gibiydi. Tamer’in nikah şahidi Yekta, evleneceği kızın ki de bendim ve şuan da o kız Hazel ve ben gelin odasındaydık. Kızın adı da Selma bu arada. Tamer’in gelmesiyle nikahın başlayacağını anladık ve odadan çıktık. Tamer Selma’ya kolunu uzattı ve nikah salonuna girdiler bizde arkalarından 32 diş sırıtarak girdik. Hepimiz yerlerimizi aldık ve nikah başladı Tamer’e soru sorulduğunda o kadar sessiz bir şekilde evet demişti ki hiçbirimiz duyamamıştık. Tekrar sorulduğunda sinirlice “EVET!” diye bağırdı ve imzalarımızı attıktan sonra Selma’nın Tamer’in ayağına basmasıyla ve Tamer’in inlemesiyle hepimiz kahkahalarla gülmeye başlamıştık bile.

Onlar erdi muradına biz bakalım kahkahamıza :D :D :D :D

Bu da benim fanficim :D Nasıl :D :D :D

Annemin Gelini Olur Musun? (Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin