"Eveet" diye çığıran Caner'e mutlulukla güldüm.Sonunda biricik(!) kuzenim evlenmişti.Deliler gibi aşık olduğu Hazel'la.Hazel'i çok sevmiştim.Düğünleri için buraya gelmiştim ve Aksen'le beraber bana çok iyi davranmışlardı.Sonunda herkesin slow dansa kalkmıştı bense elimde meyve suyum insanların mutlu hali ile mutlu oluyordum.Abi sap olmakta ayrı iyi bee!? "Bu tatlı kuzen benle dans eder mi?" diye soran Tamer'e baktım.Elini tutup ona yiyecek gibi bakan kızlara nispet eder gibi güldüm 'Kuzenimden uzak durun biçıslar B|' bakışımı atıp Tamer'le dans etmeye başladım.Ve yine gözüme o takıldı.Düğünden önce bana çarpan ve bi ton azarlayıp giden pislik."Uçhan sana bir şey mi yaptı?" diye soran Tamer'e karsı 'yok bisey' manasında omuz silktim.Aslında 'Git ve ağzı burnu gözü götü yer değiştirecek şekilde döv onu' demek istiyorum ama diyemiyordum.Tekrar Uçhan denen mala dönünce bana baktığını gördüm.Nedense gôzlerinde sinir vardı.Ona bir NURELLA (İDOLUM) yüzü yapıp Tamer'e döndüm.Sonunda aileler kalacak şekilde herkes gitmişti.Uçhan nedense gitmemişti.Yani söylediklerine göre o sadece Yekta'nın -malesef ki- (Uchan parodisinin BİOsuna bakın bi ara ;) ) kuzeniymiş."Eee şimdi Caner gili uğurluyoruz.Sonra?" diye soran Aksen'e baktım.Harbi ne yapacaktık biz bugün hiç eve gidesim yoktu."Ben ve Sümeyra bardayız.Değil mi?" diye bana döndü Tamer. "Yapacak daha iyi bir şeyim yok." diyerek omuz silktim.Yüzümdeki makyajı sadeleştirince bar için uygun olabilecek bir elbisem vardı üstümde."Bizde gelelim o zaman." dedi Yekta.Kafamızla onayladık.Bardayken eğleniyorduk.En son yüzümdeki makyaj rahatsız edince silmek için lavaboya gittim.Çıkmış yüzümü peçete ile kurutuyordum ki biri tarafından duvara itildim.Kim diye bakamadan beni kendi ile duvar arasında sıkıştırdı ve kulağıma eğildi."Artık hareketlerine dikkat et küçük hanım.Çünkü artık seni izleyen biri var ve o biri erkeklerle dolaşmana çok kızar." diye fısıldadı.Kalp atışlarım hızlandı.KORKUDAN.Yoksa o erkeksi ses tonuna hayran felan kalmadım saçmalamayın.Geri çekildi.B-bu Uçhan!?
1 HAFTA SONRA-
1haftadır hala İstanbul'dayım.Nedense gitmek istemiyordum.Caner,Tamer,Yekta,Aksen ve taze gelin Hazel la beraber bi kafede oturmuş sohbet ediyorduk.Tabii birde gizli misafirimiz Uçhan'la.Bir haftadır nereye gitsem onu görüyordum.Garip olan gören tek kişi bendim.Arada Yekta görüyor ama görmemezlikten geliyordu."Sümeyra Adana'da güzel oklavalar varmış.Bir dahaki geldiğinde bana bir takım getirir misin?" diye soran Aksen'e güldüm ve çantama uzandım bundan haberim vardı ve küçük oklava takımı getirmiştim.Oklavaları gören Aksen'le beraber bugünün şerefine Yekta'ya oklavaları attık.Caner artık sızlanmaya başladığında Hazel "Sızlanmayı bırak sevgilim." dedi"Fransızlar ben sızlamam." diyen Caner'e şokla baktım ve gülmeye başladım.İşte kuzen bee. Tamer'in "Kesin evlatlığım ben." demesine karşılık Caner'le ona dil çıkarıp tekrar güldük.Belimden tutuldum ve birisi beni omzuna attı.Her kimse güzel popoymuş."Uçhan bırak kızı!?" diye bağıran Yekta ile Uçhan olduğunu anladım zaten başka kim olacak Harry Potter mı?Sonunda bi arabaya bindirildim.Abi ne rahatım yaa sanki bunu bekliyormuş gibi."Yeter kızım sana ne dedim.Artık izliyorum seni erkekler yok,bit-ti." diye bağıran Uçhan'a sinirle baktım.Saanee saanee yanii."Sanane benden afedersinde kimsin?" diye sordum iyi laftı hatırlatın kendime bir beşlik çakacam."Sevgilinim belki nerden biliyorsun?" diye sordu.Fazla saçmaladığının farkına varınca çenesini kapadı.Aslında sevgilim olmasını çok istiyordum.Çok sempatik geliyordu bana "Belki de sevgilimsindir nerden bilebilirim." dedim ve gözlerindeki parlamaya baktım.
3 YIL SONRA
"Uçhaan bitaneeem." diye bağırdım.Bebek ağlamasına dayanamayacak dereceye geldi."Tamam ben bakıyorum bu sefer." dedi."Sızlanma 5 çocuk isteyen sendin." dedim. "Ama 2 çocuğumuz var." dedi.Güldüm ve yastığı ona attım."Bebeğimi bana getir ben bakarım ona." dedim.Sonunda Uçhan'la evlenmiştik ve mutluydum.Kuzenlerim başta sorun etse de Caner düğünde halay başıydı.Mutluyuz lan dağılın.Uçhan benim B|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Annemin Gelini Olur Musun? (Fanfic)
FanfictionBiricik Özlemciğimizin yazdığı AGOM?un hayranları tarafından yazılmıştır. Keyifli okumalar...