Fatma'nın Fanfic'i

6.6K 105 14
                                    

Sabah alarmın sesiyle uyandim. Cin iskenceside neymis peh sabah erken kalkmanin yaninda. Bedelli ogrencilik olsa hic dusunmeden banka soyarim yeminle.


Soylene soylene banyoya gittim ustumu degistirdim kahvalti yapmadan evden ciktim. Eminim Caner'de yapmamistir. Ah benim kısırcıgim onunla kahvalti yapmak bir harika. Birgun deli cesaretiyle yapicam bi kase kısır gecicem karsisina "Caner ya benim ol yada kara topragin" diye kroluk yapicam. Ama iste o deli cesareti asla bulamayacak beni. Hem ilk erkekler adim atar dimi.


Dusune dusune okula gelmistim. Benim dersim 9 da basliyordu daha yarim saat vardi. Oyalanmak icin kantine gittim. Ah kimi kandiriyorum tabikide Caneri gormek icin. Herzamanki gibi Yekta, Aksen, Tamer ve Kısircigim balkondaki masada oturuyorlardi. Bu Yektayla Aksen ne tatli bir cift yahu. Gor bunlari kısircik. Yap bi atak bizde olalim senle boyle minnak minnak bi cift. Boy boy cocuklarimiz olsun. Guzelligini senden espri yetenegini bizden alsn. Mutlu mutlu yasayalim.


"Gunaydn" dedim ve masaya oturdum. Herkesle tipik selamlasmamizi yapip Canere odaklanmstm. Bugun bi tuhafti sanki. Heyecanli stresli bi hali vardi.


"Hayırdır kısırcik ne bu hal" deyip sandalyemi ona yaklastrdm.


"Yok birseyim ya" deyip iyici sag ayagini sallamaya basladi. Bu halinle bile fazla sekersin kısircik.


"Hadi be oglum cikar agzindaki su baklayı."dedi Tamer. Ne oluyo len??


"irem sevgili olsak ya biz"Dedi Caner. Dediklerini sindirmeye calisirken Aksenin Caner'e okuz diye bagirmasyla kendime geldim. "Lan salak oyle mi sorulur" dedi Aksen. Onu onaylarcasina kafami salladim.


"İrem biz senle bi erigin iki yarisi gibiyiz. Ben sensin limonsuz kısir gibiyim. Yesilligi az kısir hayal et olmaz dimi. Bu arada canim cok kisir cekti. Napsak burdan cikip kisir yemeye felan mi gitsek acaba ya of boyle limonlu nar eksili... Ah ne vuruyon oglum ya".


"Salak konuyu saptrmasana"Dedi yekta. Hakli cocuk. Ben hala olayin sokuyla Caneri dinliyordum.


"Nerde kalmistim hah İrem seni seviyorum. Sevgilim olur musun"


"Bende seni seviyorum kisircik"Diyerek boynuna atladm ve son.

XOXO

Ķızlar hepinizden kendi hikayelerinizi bekliyorummm...

Annemin Gelini Olur Musun? (Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin