Vampir

430 2 0
                                    

"'Biyokinezi insanın kendi DNA'sını değiştirebilmesidir. Eğer insanlar bu konuda ustalaşırsa kendi DNA'sını değiştirebilir. İsterseniz göz renginizi değiştirirsiniz, daha hızlı koşabilirsiniz, daha yükseğe zıplayabilirsiniz, hep genç kalabilirsiniz ... Bu size imkansız gelebilir ama doğru. Biz beynimizin çok küçük bir kısmını kullanabiliyoruz, eğer hepsini kullanabilirsek her şeyi yapabiliriz.'

Okuduklarıma inanamıyordum. Eğer bunlar gerçek ise istediğim her şeyi yapabilirdim. Buna hemen başlamam lazım çünkü eğer DNA'mı değiştirebilecek kadar ustalaşırsam her şeyi yapabilirim, çok güçlü olabilirim. Hemen bunu deneyebilmek için yahoo'ya girip biyokinezi teknikleri yazdım. Karşıma çıkan ilk sayfaya girdim. Sayfada 'Biyokinezi bir kinezi çeşididir. Biyokinezi insanın kendi DNA'sını değiştirebilmesidir. Bunun için birçok teknik vardır. Ve insan kendisi de kendi göre kolay bir teknik bulabilir. Benim tekniğim çok kolay ve etkili. Önce ayağa kalkıyorsunuz. Sonra sağ ayağınızı havaya doğru kaldırıyorsunuz. Böyle 5-10 saniye beklediğinizde sol ayağınız ağırmaya başlayacak. Sol ayağınız ağırmaya başladığınızda gözlerinizi kapatın ve kalbinize odaklanın. Daha sonra kalbinizden yeşil bir ışığın vücudunuz her yerine yayıldığını hayal edin. O yeşil ışık sağ ayağınıza geldiğinde ağrınızın kaybolduğunu hissedin.'

Bunu hemen denemek için ayağa kalktım. Sağ ayağımı hafifçe kaldırdım. Sol ayağım hemen ağırmaya başladı. Gözlerimi kapattım. Kalbimde yeşil bir ışığın olduğunu düşündüm. O yeşil ışık vücuduma yayılmaya başladığını hayal ettim. Ama sonra birden içimde olmayacağına dair bir şüphe düştü. Bu imkansızdı. Ve bunu düşünürken de dengemi kaybettim ve yere düştüm. Ama yılmadım ve bir daha denemek için ayağa kalktım. Bu sefer tam olarak odaklanmaya çalıştım. Sağ ayağımı hafifçe havaya kaldırdım. Sol ayağım ağırmaya başladı. Sonra kalbimi düşündüm. Ondan yeşil bir ışık yayıldığını tüm vücudumu kapladığını hayal ettim. O yeşil ışık sol ayağıma geldi ve ağrı kesildi. Evet. Gerçekten de ağrı kesildi. O anda bunun mutluluğunu yaşarken yine dengemi kaybettim ve yere düştüm. Ama yere düşmem hiç umrumda değildi. Çünkü böyle bir şey vardı. Ve bu konuda ustalaşacaktım.

Saate baktığımda saatin 23.39 olduğunu gördüm. Yarın erken kalkmam gerekiyordu. Bu yüzden bilgisayarı kapattım ve yatağa girdim. Uyumaya çalışırken hep biyokineziyi düşünüyordum. Biyokinezide ustalaşırsam neler yapacağımı düşünüyordum. Muhtemelen kendimi vampir yapardım. Ben bunları düşünürken uyuyakaldım.

"Sen nasıl bir canavarsın böyle" dedi karşımdaki ezik insan. "Ben vampirim" dedim. Ve anında boynunu ısırdım. Bu o kadar güzel bir duyguydu ki hep bunu tatmak istiyordum. Ama ölçülü olmakta hayır vardır.

"Zrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Zrrrrrrrrrrrrrrrrrrr." Off diye geçirdim içimden. Gözlerimi açtım ve alarmı kapattım. 2 şeyi anlamıyordum : erken uyanmanın kimin fikri olduğunu ve bu fikri ortaya atana niye uyduklarını. Şu an vampir olsaydım hiç uyumazdım ve erken kalkmama gerek kalmazdı. Keşke gerçek olabilse. Bazı hayaller gerçek olmalı. Sadece hayal olmamalı. Ben bunları düşünürken dakikaların da gittiğini fark ettim. Yataktan kalktım. Okul formasını giydim. Kahvaltımı tek başıma ettim. Ve okula gitmeye başladım. Hayatım çok "NORMAL"di. Her gün aynı şeyler. Sabah uyan, kahvaltı et, okula git, okulda sıkıl, eve gel, ödevlerini yap, televizyon, bilgisayar, uyumak. Bu kadar. Hayatımda hiçbir şey yok. Belki de bu yüzden vampir olmayı bu kadar çok istiyorumdur. Vampir olduğumda kuralları ben koyabileceğim. Ama sadece bir hayal.

Okula giderken yol her zamanki gibiydi. Arabalar az geçiyordu ama biraz geç kalsam iş saatine denk geliyordu ve karşıdan karşıya geçene kadar 5 dakika geçiyordu. İşe gidenler olmadığı için yol tenhaydı. Okul yolu 15 dk uzaklıktaydı. Ve okula her yaklaştığımda içimdeki sıkıntı o kadar artıyordu. Okuldan çok sıkılıyordum ama derslerime her zaman önem verirdim. Çünkü bir gün bunlar sayesinde daha iyi bir yaşamım olacak. 12 yıl lise, 4 yıl üniversite yani 16 yıl kendimi derse vereceğim. Sonra para kazanaya başlayacağım. Eğer iyi bir yere gidersem daha çok kazanacağım ve daha iyi bir yaşamım olacak. Aslında çok kolay. Ama hayatımdan 16 yıl gidecek. Burası çok saçma. 75 yaşına kadar yaşasam, günde 8 saat uyusam, toplam 25 yılım uyuyarak geçecek. 50 yılım kaldı. 16 yıl eğitim görecem. Kaldı 34 yıl. Doğduktan sonraki 4 senemi hiç hatırlamıyorum zaten kaldı 30 yıl. O 30 yılda da askerlik, evlilik, iş vs. vs. katarsak biz ne yaşıyoruz ki ?

DNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin