Jenniden
Özel güçler okulu mu?
Bu çok saçma.Elimi sarınca çimlere verdiğim dikkatimi alexe çevirdim.
-Ne özel gücü?(jennie)
Derin bir nefes aldı.
-Bunları bizde bilmiyoruz.Sadece soyunuzda güçleri olan bir sürü kişi var.Mesala kardeşin Woo bin bir vampirdi.Senin ne olduğunu bilmiyoruz.Vampir,cadı,kurt adam ya da elementleri yönetebilen bir peri.Bunları yarınki sınavınızda öğrenicez.(alex)
Woo bin mi?
-Kardeşim mi?Woo bin daha çok küçüktü ve hastaydı.Ne vampiri ya delirdiniz mi siz?(jennie)
O sırada jack geldi.
-Alex bey babanız sizi bekliyor.(jack)
Soruma cevap alamadan içeri geçmek zorunda kaldım.Jimin hala buz gibi gözlerle yere bakıyordu.
Bir ara gözleri elime takıldı.
Seni merak etmiyor,etseydi sana vurmazdı.
Canımı acıtan bu cümleden nefret ettim.
Emma jiminin elini tutmuş bana bakıyordu.
Elini tutmuş.
-Jennie hoşgeldin.(patron)
Herkes bu adamın karşısında eğildiğine göre patron buydu.
-Oturun lütfen kızlar.(patron)
Adam yaşlı ve nazik olmasına rağmen aynı zamanda çok sert duruyordu.
-Jack V,jungkook,jini çağır.(patron)
-Bizden ne istiyorsunuz?(jennie)
Patron gülümsedi.
-Sen kesinlikle Victor amcanın torunusun.Bu cesaret ondan başkasında olamazdı.
Sinirle kafamı yukarıya kaldırdım
-Benim victor diye dedem yoktu.(jennie)
Histerik bir kahkaha atmaya başladı.
-Size tabiki görevdeki ismini söylemezdi.O görevdeki kızlar yerine babannene aşık oldu.Ve ailesini herkesten gizledi.Sen ve jimin burdaki güçlerden en özeline sahipsiniz.(patron)
-Neden babamda bir özellik yoktu?(jennie)
-Çünkü baban her şeyi reddetti annen için ve annen Kara Vampirlerin oğluna aşık olacak kadar salaktı.Ve tabiki babanda onunla dost olacak kadar kör.(patron)
Alaylı bir tebessümü yüzüme yerlestirdim.Birde üvey babam kara vampir çıktı.
-Peki uçabiliyormuyuz yada görünmezlik filan.(jennie)
-Terbiyesiz!(emma)
Bunu söyleyen emmaya o kadar sert bir bakış yolladım ki bir adım geri attı.O sırada diğerleri de aşşağı inmişti.
-Bak jennie tramvanı anlıyorum ama sen bize lazımsın.Bize özgürlük savaşçıları derler.Eğer kara vampirlere karşı çıkamazsak dünyayı ele geçirecekler.Kardeşin Woo bin ve jiminin kız kardesi ve annesi onlara katılmadığı için öldürüldü.(patron)
Boğazım düğümlenmişti.
-Bunu üvey baba olacak o.çocuğu mu yaptı?(jennie)
Yutkundum ve gelecek cevabı bekledim.
-Annene sen ve woo bin için yaklaştı.
Woo bine teklif etti ama kardeşin sizin yanınızda kalmak istediği için onu uçurumdan aşşağı itti.(patron)
-Ne?(jennie)
Sesim zar zor çıkmıştı.Woo bin.
Olamaz.
Koltuğun kenarını o kadar çok sıkmıştımki üstündeki deri kaplama yırtılmıştı.
-Yeter!(lisa)
-Tamam kızlar odanıza çıkın.V kızlara yardım edin.(patron)
Yerimden kalkarsam yığılıp kalacağım kesindi.
Jimin yanıma geldi.Beni kucağına alınca sesimi çıkarmadım.
Beyaz kapılı bir odaya gelince jackin getirdiği bavulda odada yerini almıştı.
Beni yavaşça yatağa oturttu.
-Jennie savaşmak zorundasın.Woo bin için.(jimin)
Dolu olan gözlerimi jimine diktim.
-Emma hasta.Saldırıya uğradı.O yüzden beni sevgilisi sanıyor.Sevgilisi değilim.(jimin)
-Umrumda bile değil çık odadan.(jennie)
Derin bir nefes aldı ve odayı terketti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavinia
FanfictionBu bir savaș lavinia. Savașlarda așk olmaz. Ama korkarım ben sana fena tutuldum.