15

307 29 6
                                    

Jenniden
Rose kanepeye uzanıp ağlamaya devam etti.Ona kıyamıyorum ama savaşmamız gerek.
Tekrardan bahçeye döndüm.
Alex heyacanla yanımıza geldi.
-Kurt adamlar;çevik,dayanıklılar.Aynı zamanda ısırdıkları kişiler derin bir yara alıyor.Yani vampirlerin boynunu ısırırsanız ve perimiz jisoo  ve jimin yakarsa  ölürler.(alex)
Jungkook ve jisoonun arasında duran jin bir adım geri çekildi.
Biz bu hareketine gülerken bir ses geldi.
-Perilerimiz jisoo ve rose.(rose)
-Rose yapmak iste-(alex)
-Yapıcam.(rose)
Alex memnuniyetle gülümseyip devam etti.
-Tek dikkat etmemiz gümüş.Gümüş size acı verir ve uzun sürede öldürür.O yüzden jungkook,jack ve v size gümüşlerle saldıracaklardır dikkat edin.Jimin ise kurt olup onları kandırabilir çünkü dönüşsede gümüş onu öldüremez.(alex)
Lisa jungkookun kolunu tuttu.
Jungkook kolunu sertçe çekti.
Lisa dolu gözlerle kafasını öne eğdi.
-Vampirlerimiz ise süper hız,hipnoz ve çabuk iyileşebilme yeteneklerine sahipler.Lisanın benim ve jinin kurt adamlara dikkat etmemiz lazım.Ordularında hipnotize edilmiş peri  kurt adam ve cadı var.(Alex)
-Bizde hipnotize olabilirmiyiz?(v)
-Hayır sizi özel yapanda bu.Hem yetenekleriniz daha güçlü hemde yarı insan olduğunuz için hipnoz olmazsınız.(alex)
-Bu iyi bazılarını hipnotize edebiliriz.(jin)
Alex kafa salladı.
-Cadılar yani jennie,sihir,süper zekilik,ortamdaki elektrikleri yönetebilirsin ve bizim en işimize yarayacak şey ise boğma.İstediğin kişilerle göz teması kurarak onları boğabilirsin.(alex)
Jimin elimi sıktı.
-Tamam belkide senden korkmalıyım.(jimin)
Tebessüm edip alexe döndüm.
-Perilerimiz çok tehlikedeler.Kara vampirler bir çok perinin kanını içip katliam yaptılar.Ordumuzda az peri olmasının nedeni korkmaları.(alex)
Rose korkuyordu.
Ellerini yumruk yapmış nefes almaya çalışıyordu.
V rosenin elini tuttu.
-Ne pahasına olursa olsun rose,yanındayım.(v)
-Ve en güzel haber.Hepimiz tam olarak ölümsüz olmasakda-yarı insan olduğumuz için-700 yıl boyunca genç kalabiliyoruz ve ömrümüzün son saniyesinde duman oluyoruz.(alex).
Sesinde hem neşe hem üzüntü vardı.
-Babam duman olamazdı çünkü insandı.Onu zehirlediler ama babam bunu farketmiş olmalı.Bana herşeyi anlatan  günlüğünü bırakmış.Ama lavinialarla ilgili tek bilgi bizim gibi 700 yıllık ömürleri olduğu.(alex)
-Zaten ne olduğumuzu biliyoruz.Kütüphanedeki kitapta yazıyor.(jimin)
-Şimdi çalışmamız lazım.Çiçeğin çıkmasına bir buçuk ay var.(Jennie)

LaviniaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin