2. BÖLÜM : KARŞILAŞMA

50 4 0
                                    

Demir.

Gelenlerden Selin 'in de bahsettiği kişiler arasında onun da olduğunu hissediyordum ki Selin' in de 'yenge adayının abisi burada' tabiri ile burada olduğu kesindi.

Az önceki gerilmeme neden olucak bir durum yoktu ama Demir 'i azdı olsa tanıyordum. Bulunduğum tahminlerinde yanlış olmadığını biliyordum. Onun soğuk karaktere sahip biri olduğunu düşünüyordum ve o da doğru çıkarıyordu tahminlerimi. Aslında bu Demir' e özel bir durum olmayıp böyle soğuk insanlara karşı bir önyargı oluşturmama neden oluyordu bende . Bana göre bu tip karaktere sahip insanlar kendini beğenmiş üsten bakanlar insanlar değilde karşısındakini de kendisi gibi sandığı için samimi ve içten davranmaya gerek görmeyen insan modeliydi. Ya çok çekingen davranırlar ya da çok temkinli oldukları için böyle olduklarını düşünürdüm ki bana göre Demir 'de bu tip insanlar kategorisine giriyordu.

Demir ile aynı lisede okumuştuk yani bi dönem. Benim geldiğim dönem onun son yılıydı. Dışarıdan bakıldığında okulla derslerle pek bir bağlantısı yok gibi görünürdü ama kızlardan duyduğum kadarıyla sınavlardan hep yüksek alırdı. Tabi ki de kızlardan duyardım çünkü her kızın ağzında ismini duyacak kadar konuşulurdu. Kızlar tarafından belki de abartılırdı. Ama kabul ediyordum ki ilgi çekiciydi belki de biraz yakışıklı diyebiliriz .

Okulun basket takımında oynuyordu bu yüzden sıklıkla karşılaşıyorduk çünkü ben de o sıra okulun kız valoybol takımında oynuyordum. Okulumuz özel bir okul olduğu için oldukça büyüktü ve oldukça büyük olan basket ve voleybol sahaları yan yanaydı. Bazen spor hocaları kız ve erkek takımını aynı zamanda çalıştırırdı ve bazen erkeklerin kızlara göre her konuda bilgisi olup her şeyi yapabilecek bir güçleri olduğu için aramızda voleybol maçı yapardık.
Tabi bunu fırsat bilen kızlar Demir ve takımın başına üşüşürlerdi. Diğerleri kızların istediği cevabı veririken Demir ise -

Beni şaşırtırdı biliyor musunuz? Yanına gelen kızlara cevap vermeyi geç yüzlerine bile bakmazdı. Belki kızların bakışlarından ne için yanında geldiklerini bilirdi belki de kendince cool davranmaya çalışıp çizgisini bozmazdı ya da başka bir ihtimal sevgilisi olduğu için kızlara uzaktı. Ne olduğunu bilmiyordum ama hocalar karşısında maç yapıyoruz takımlar eşleşiyor o oluyor bu oluyor konuşmak durumunda kalıyoruz ki bu anormal bir şey değildi.

Selin koluma vurduğunda düşüncelerimden sıyrılışım bir oldu. Benden cevap bekleyen gözlerle bakıyordu. Anlamıyordum şimdi hastanede stajyerler arasında konuşulan bu muydu? Aman Allah'ım ne kadar önemli bir konu! Yüzünde ki az önce olayı anlatan heyecanı kaybolurken " Niye böyle bakıyorsun?"

Nasıl bakıyordum? Ne yapayım herkes gibi bende aynı tepkiyi vereyim. Dikkatimi çekmiyordu. Geldiyse gelmişti tedavi ederler giderlerdi. Ya da bir şey söylemem filan mı gerekiyordu. Konuşmasına devam edecek gibi bakıyordu ama benden bir karşılık bekliyor da gibiydi . Bir şey demedim onun yerine başımı 'ne' anlamında salladım. " Yanına gitmen gerekmiyor mu? Yani yanlış bilmiyorsam birbirinizi tanıyan iki ailesini yakında da akraba gibi bir şey olacaksınız hem bu durum abinin açısından iyi bir şey. " dedi . Demir babamın ortağı ve arkadaşı Mehmet amcanın oğluydu ki bu durumda Açelya 'nı ya abisiydi ya da kardeşidiydi. Tam olarak bilmiyordum çünkü sürekli Mehmet amca ve ailesi ile bir arada değildim daha çok babamla bir arada bulunurdu. Hem ailelerden dolayı hemde liseden dolayı elki yanına gitmem gerekirdi ama benlik bir durum yoktu ki gidip ne diyecektim. Aramızda konuşacak bir samimiyetimiz bile yoktu ki .

KAYIP SAYFA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin