Přívěsek s triskelou

174 26 11
                                    

Okamžitě jsem vyrazil za Derekem. Pokud o tomhle někdo něco ví, je to on. Vlčí zub s triskelou, věnovaný vlkodlaky.. Měl s Haley nějakou dohodu? Jak dlouho to už je od její uzavření? Jak do toho zapadá ta vesnice? Proč mi o tom Stiles nikdy neřekl?
Rozrazil jsem dveře Derekova bytu.
„To neumíš klepat?!“ Zasyčel Peter, který na sebe vylil šálek kávy, když se lekl mého vpádu dovnitř.
„Stalo se něco?“ Zeptal se Derek.
Věděli, že jsem nedával vědět, dokud to nebylo nutné a že jsem zásadně nenavštěvoval jejich byt.
„Vlčí zub s triskelou.. Říká vám to něco?“ Vyhrkl jsem.
„Archa Svaté trojice?“ Řekl tiše Peter.
„Co je s ní?“ Zeptal se Derek.
„Archa Svaté trojice.. Tak se to jmenuje?“ Zeptal jsem se.
„Pokud myslíš posvátný zub, kterým byla dojednána dohoda mezi námi a Duší Nemetonu..? Tak jo, přesně ten, Scotte..“ Řekl jedovatě Peter a snažil se očistit kávu že svého trička.
„Máte ho tady?“ Zeptal jsem se. Nebyl čas. Vesničané mohli kdykoliv začít útok. Duše stromů potřebovaly vůdce. Potřebovaly Stilese. Okamžitě.
„To si vážně myslíš, že bychom ti něco takového vydali jen tak?“ Ušklíbl se Peter.
„K čemu ho potřebuješ?“ Zeptal se Derek.
„K ochraně lesa..“ Řekl jsem popravdě.
„Vesnice je vzhůru?“ Zeptal se Peter.
„Vy o nich víte?“ Zeptal jsem se.
„Jistěže. Byla to z velké části naše vina.“ Řekl Peter a kousl se do rtu.
„Ovšem pokud je vesnice vzhůru, budou vzhůru i oni..“ Řekl Derek a přešel k oknu.
„Myslíš Duše Stromů?“ Zeptal jsem se.
Přikývl a podíval se na mě.
„On je jednou z nich, že?“ Zeptal se.
Sklonil jsem hlavu. Věděl jsem, že mluví o Stilesovi. Varoval mě. Už pár let zpět mi řekl, že se Stilesem něco není v pořádku a že bych si měl dát pozor. Takže on to věděl..
„Dává to smysl.“ Řekl Derek.
„Cože?“ Zeptal jsem se.
Nechápal jsem, o čem to mluví. Co dávalo smysl? Ještě pár dní zpátky jsem si myslel, že můj nejlepší přítel je prostě člověk.
„Nakoukli jsme do složky Claudie Stilinski.“ Řekl Peter. „Claudia nikdy neměla děti.“
Pootevřel jsem pusu. Stiles mi lhal? Proč?
„Chtěli jsme ti to říct, ale báli jsme se, co by to udělalo se vztahem mezi tebou a Stilesem.“ Řekl Derek. „Navíc.. Pokud je to tak silná entita, že se jí bojí i Ducalion a Jennifer, tak máme problém.“
„Cože?“ Řekl jsem tiše.
„Víme, že Jennifer provádí oběti. Dodává Nemetonu sílu. Dodává Stilesovi sílu. Zároveň si ho tak drží od těla. Bojí se ho. Stejně jako každý, komu se o něm zmíníme. On musí být jejich vůdce. Duše Nemetonu.“ Řekl Derek.
„Jedna z Duší ho chce plně oživit. Říkala, že vesničané se budou chtít pomstít.“ Řekl jsem.
Peter polkl. „Musíme ho najít a oživit.“
„Nesmíme! Víš, co nám udělá?!“ Zakřičel Derek.
„Musíme!! Co si myslíš, že tady stalo před Beacon Hills? Ta vesnice!!“ Bránil se Peter. „A pokud jsou oni vzhůru..“
Zděšeně jsem vykulil oči. Měli jsme před sebou nepřítele, který byl silnější, než cokoliv s čím jsme měli tu čest předtím.
„Srovnají město se zemí..“

Duše Nemetonu Kde žijí příběhy. Začni objevovat