Wstęp

114 3 1
                                    

No więc witam w moim opowiadaniu

Od razu mówię - jest to moje pierwsze ff więc przepraszam za wszelkie błędy.

Ff opiera się na różnych sytuacjach stworzonych przez osoby, które udawały chłopaków z 5sos i ich dziewczyny na Twitterze.

Pomysł powstał pod wpływem impulsu, więc nie liczcie na jakąś poważną czy rozbudowaną akcję. Raczej nie będzie się ona rozwijać, będzie to tylko opis powstałych sytuacji z lekkim rozbudowaniem. Mówię 'raczej' ponieważ nie mam na to ff większego zamysłu, więc wszystko może się zmienić w trakcie pisania.

Nie mam pojęcia jak długie to będzie - czy zakończę na 10 rozdziałach, 5 czy będzie tego o wiele więcej. Nie jestem osobą kreatywną ani wytrwałą.

Bardzo często zjadam przecinki albo nie wiem że mam je postawić, więc nie denerwujcie się na mnie bo tbh przez to że nigdy nie zwracałam na to zbytniej uwagi mogłabym wcale ich nie stosować, ale postaram się żebyście nie mieli problemów z łapaniem oddechu.

Dopóki będę miała rozdziały napisane do przodu, postaram się dodawać kolejne części co 3-4 dni. Kiedy skończą mi się rozdziały, które wcześniej napisałam, następne mogą nie pojawiać się tak często. Taka szybka informacja.

To tyle, za chwilę pojawi się pierwszy rozdział więc życzę miłego czytania.

Buziole ❤

5 Sekund Polskiego Dramatu Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz