Barátnőm úgy kapaszkodott rá csuklómra, mint egy gyenge kis madár a faágra. Rángatta, tépte, marta, nehogy leessen, ebből is következtettem arra, hogy nagyon izgul a találkozás miatt. Tulajdonképpen Lucyt nagyon régóta ismerjük, barátságunk valamikor az általános iskola közepén kezdődött, amikor ugyanis Hemmingsék a városba költöztek. Lucy osztálytársam, ugyanúgy, mint Luke és a fura haverjai. Michael eleinte másik osztályba járt, de ahogyan közeledtünk a pályaválasztás felé, és fel kellett vennünk bizonyos fakultációkat (többletórákat), rájött, hogy nem érdekelt a sport körében, így átrakták hozzánk. Tulajdonképpen ez az osztály fogalom is csak képletes. Ugyanis olyan szinten szét vagyunk szabdalva kis csoportokra és külön órákra, hogy némelyikünk csak történelmen találkozik a másikkal, ami ugye szent és kötelező tantárgy.
Az idősebb Hemmo évek óta a pincéjükben zenélget, ezzel az őrületbe kergetve a szomszédokat. Mellesleg nagyon klassz bandájuk van, de tudtommal a dobosuk nemrégiben besokallt. Nem tetszett neki, hogy a srácok ennyire lazán veszik a dolgokat. Hát igen, ők nem a komolyságukról híresek, ennek következményeként a suliban is elég népszerűek és szinte minden bulira állandó meghívottak. Legyen a szerepük akár a fellépő, akár a vendég, nem telik el úgy hétvége, hogy ők ne ütnék ki magukat.
Hogy egy kicsit kitérjek a bandatagokra is: a banda eddigiekben a NoWay nevet képviselte, de ha jól vettem ki Lucy hadarásából akkor - ha beválik az új tag - névújítás lesz, mert a srácok szerint a régi dobos - Matt - távozása kiérdemli a banda megújítását és akkor egy új dobossal, új névvel, majd új dalokat írnak és nem csak új helyeken lépnek fel, hanem új csajokat is be tudnak cserkészni. Hiszen - Lucy szerint - az újonc ,,elképesztően hű, de szexi". Tipikus fiúbanda, akik punk-rockot játszanak a pincében. Bár mintha az eddigi tagok nem lennének ,,elképesztően hű, de szexik". Calum, a basszusgitáros fekete hajjal és kreol bőrrel rendelkezik, mindezekhez hozzácsapódik a sötét szempár és néhány kezdetleges tetkó, ami elengedhetetlen egy 17 éves srácnak, aki január végén az utolsó előtti évét tapossa majd a gimnáziumban. Luke mellett, ő a másik srác, aki versenyszerűen gyűjti a strigulákat az ágya fölötti falra. Michael szintén a gitárral ügyeskedik, de hallottam, hogy elvileg zongorán is játszik, bár még nem volt szerencsém tapasztalni, hogy őszinte legyek nem sűrűn járok el a fellépéseikre, amik ugye többségben bulikon vannak. Mikey nagyon művészlélek, de mindezek mellett nagyon vicces is. És akkor a banda frontembereként elkönyvelt, szőke hajú, átkozottan kék szemű Luke Hemmings. Akitől még a hideg is kiráz, ha rágondolok, általános iskola ötödik osztályától kezdve és valószínűleg miatta vagyok ennyire tájékozott az átok bandájával kapcsolatban. Mint említettem a szőkeség ismert és kedvelt a lányok körében, és azt hiszem, hogy engem is behálózott. Szerencsésnek hittem magam egy ideig, hogy a húga az egyik legjobb barátnőm, reméltem, hogy Lucy segíteni tud és talán összehoz a testvérével. De a későbbiekben rájöttem, hogy ugyanúgy fiúból van, Lucy minden igyekezet ellenére sem tudott úgy cselekedni, ahogyan kellett volna, mert Luke továbbra is hajkurászta a fellépéseken összeszedett csajokat. Volt egy korszakom ezzel kapcsolatban, amikor rendkívül rosszul érintett ez az egész, és sokáig Lucyhez sem mentem át, nehogy összefussak a bátyjával. Félreértés ne essék, Summer és Lu természetesen mindenről tudtak, ami körülöttem, vagy éppen a fejemben, szívemben történt, de ezzel ellentétben Luke semmiről sem tudott. Így maradt egy titkos vágy, hogy egyszer, talán, valaha sikerülhet az egész és összejöhetünk. Túl romantikusan hangzik, tudom, de az ötlettel el lehet játszani, nem? Alapjáraton a lányok még mindig nem díjazzák ezt az ötletemet, miszerint osztálytárs, sok órám van egyben vele és azért mégiscsak Lucy ikre, őszintén bevallva én is kezdek lemondani a dologról. Úgy vagyok vele, hogyha a sors egymásnak rendelt minket, akkor úgyis egymásé leszünk, addig pedig nem bajlódok ezzel, nyitott vagyok új kapcsolatokra - már ha lenne akármilyen fiú is a közelemben, merthogy nincs. Most már nem török össze, ha másik lánnyal látom - ami régebben elég sűrűn megtörtént, ugyanis minden héten új szerzeménye volt -, egyszerűen csak tovább lapoztam.
BẠN ĐANG ĐỌC
Amnesia │Ashton Irwin FF│
FanfictionLehet amnéziásan emlékezni valakire, akit az állítások szerint egykor ismertél? Le lehet porolni a régi emlékeket, vagy egyszerűbb újakat gyártani? - kockáztatva azt, hogy ezentúl máshogyan kezelnek majd. Egyszerűbb felejteni, mint érezni a fájdalm...