Rüya mı ? Gerçek mi ?

6.3K 184 26
                                    

Daha küçük bir çocukken hergece yorganımı üstüme çekip uyumayı dilerdim. Biran önce uyumak istediğim içinde gözlerimi sıkı sıkı kapatırdım ama çok korktuğum içinde hemen gözlerimi açardım. Yorganımın beni koruyucağını sanıp yorganıma da sıkı sıkı sarılırdım.

Sanki gelen kişi

"Olamazzz !!! Üzerinde yorgan var ona bişey yapamam" diyicekti de.

Her gece olduğu gibi yine yorganıma sıkı sıkı sarılmıştım ve biran önce sabah olması için dua ediyordum.
Koridora doğru baktığımda koridorun ışığının açık olduğunu farkettim. Yatağımdan kalktım koridora doğru yöneldim. Aslında gitmek istemiyordum ama neden gittiğimi de bilmiyordum.Kalbim çok hızlı atıyordu.
Ellerim ve ayaklarım titrediğinden zar zor yürüyordum. Bişey olduğunu hissedebiliyordum. Giderken kendi kendime konuşmaya başladım.

"Salaakk sen hiç korku filmi izlemedin mi?"

"Tabi izledimde gitmesemde sabaha kadar meraktan hayata uyuyamazdım hem azcıkta ekşın olur"

Koridora gitmiştim. Sadece kafamı çevirmem gerekiyodu. Kafamı çevirmemle bağırmam bir olmuştu.

Birden sesimin kesildiğini hissettim artık bağıramıyordum. Kaçmaya çalışıyordum ama bedenimi haraket ettiremiyordum. Sadece onun o ruhsuz kırmızı gözlerinde kayboluyordum sanki o canavar ruhumu çekiyordu içine...

Birden nefesimin kesildiğini hissettim. Gözlerim kararmaya başladı sadece bedemi soğuk kapladığını hissedebiliyordum. Dua etmekten başka bi şansım kalmamıştı...

Bedenimin içinden bişey geçtiğini hissettim ve birden yatağımda uyandım. Uyandığımda ter içinde kalmıştım. Uyandığımda koridorun ışığı dikkatimi çekti açıktııı...

Aaamaaann annem açık bırakmıştır diyip yastığımın arkasını çevirip uykuya daldım.

Sabah uyandığımda göz yaşı ve terden göz kapaklarım birbirine yapmışmıştı . Gözlerimi ovuştururken avucumun içinde bişey hissettim.

Bu bir kağıt parçasıydı ve kağıtta

"SEN ŞİMDİ BÜTÜN OLANLARI RÜYA MI SANIYORSUN" yazıyordu.

Bir Şizofrenin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin