Sadece Yalnızlık

2K 133 27
                                    


Yavaşça yatağıma uzandım. Yorganımı üstüme çektim. Tam gözlerimi kapıyacaktım ki karşımda onu gördüm. Evet onu...
İfadesiz bir şekilde bana bakıyordu. Ağlayacak gibiydi.

Her ne kadar korksamda .Bu işten biraz fazla sıkılmıştım. Bütün korkularımı bir kenara bıraktım. Yatağımdan yavaşça kalktım üzerine yürüdüm. Gözlerine baktım. O sadece olduğu yerde duruyordu ve bana bakıyordu. Hiç bir şey yapmıyordu.

Bütün bana yaptıklarını ona ödetmek istiyordum. Bütün sinirimle öfkemle ,bütün gücümle ona vurmaya başladım.

Ona dokunduğum anda kafamdaki sesler deliye dönmüştü. Zihinim bulanıklaşmıştı. Hiçbir şey düşünemiyordum. Bir kaç saniye baygınlık geçirdim. Herşeyi bulanık görüyordum. Başım dönüyordu.

Birkaç saniye sonra ona baktım ve gitmişti. Sadece yerde bir kadın yatıyordu. Bulanık gördüğüm için kim olduğunu göremiyordum. Ona daha yakından bakmak için eğildim. Suratına baktım ve ağlamaya başladım. Bu gördüğüm o kadın , o canavar değildi.

Yerde yatan o kadın , benim annemdi...

" Belkide asıl canavar bendim "

Göz yaşlarımı tutamıyordum. Hemen yardım istemek için babamın yanına koştum. Babama ne söyleyeceğimi bilmiyordum. Gözüm hiçbir şey görmüyordu. O an aklımda sadece annem vardı.

Odanın kapısını hızla açtım. Kapı duvara aşırı derecede sert vurmuştu ki ses bütün evde yankılanmıştı.Birden babam ve annem yataktan fırlamıştı.

Evet annem...
Sadece anlamsız gözlerle bana bakıyorlardı. Sessizlik olmuştu...
Annem ve babamın bir şey demesine fırsat vermeden. Hemen odama kaçtım ve kapımı kilitledim.Hiç kimse beni veya yaşadıklarımı anlamıyorlardı. Belkide sadece yanlız kalmaya ihtiyacım vardı. Kendimi yatağa attım ve gözlerimi kapadım.

Bütün yaşadıklarımı düşünüyordum da bir çocuk için ne kadar fazla. Diğer çocuklar dışarıda oynarken ben niye , ben niye bunlarla uğraşıyordum ki benim suçum neydi ki ...

"BUNLARIN HİÇ YAŞANMAMIŞ OLMASINA MI ? SEVİNİYİM YOKSA DELİ OLDUĞUMA MI ÜZÜLEYİM ?"
------------------------------------------------------
Hikaye nasıl gidiyo beğendiniz mi beğenmediminiz mi , iyisiyle kötüsüyle yorum yazarsanız sevinirim :))

Bir Şizofrenin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin