Oyun ♧

206 141 95
                                    

. . .♡. . .

Brnaksl- bir gönderi paylaştı...

Alp telefonuna gelen bildirimle yumduğu gözlerini araladı ve instagrama girdi.

Berenin attığı gönderiyle gözlerini kocaman açıp yumruğunu sıkmıştı..

"S*kiyim ya bu ne aq. Ne yapmaya çalışıyorsun Beren. " diye mırıldandı içinden.

İnstagram

Şimdilik böyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şimdilik böyle... @kvncsrnler çok seviyorum♡

mrve_yorlmz Oha sevgili mi oldunuz?

hmyraymis_ Alp ile daha çok yakışıyorsunuz.

sevdasilan_ Olmamış sevmedim ve Alp bunu görmesin çocuğa fatiha okuruz valla.

Telefonu kapatıp yatağın üzerine attı ve formalarını giymeye başladı.

Bugün okula gitmemişti ama şu fotoğraftan sonra Bereni Kıvançla aynı ortamda tutamazdı.

Telefonunu alıp evden cıktı ve garajda duran bisikletine binip okula gitti.

Seri adımlarla sınıfın kapısına geldi ve kapıyı çaldı.

Içeriye girince dersin Fizik olduğunu anladı.

"Günaydın Alp saat 2 oldu evladım. Istersen sen derse gelme biz senin yatağına getirelim." Dedi Fizik hocası.

Sınıf kendi arasında konuşmaya başlamıştı bile.

"Hocam güzel olurdu da yatağım sizi alamayacak kadar küçük. " dedi Alp pişkin pişkin gülerken.

Bunu Fizikçi kilolu diye mi demişti fesat anlamda mı bilemiyorum hdjsnsnd.

Sınıfa döndü ve gözleri Beren'i taramaya başlamıştı bile.

Kıvancın yanına mı oturmuştu yani?

Yerine oturup ders boyunca dışarıyı seyretti. Teneffus zili çalınca da ayağa kalktı ve Berenin arkasından kantine doğru yürümeye başladı.

Kantinde masada tek başına oturduğunu görünce yanına gitti.

"Öhm.. sevgilin gelmemiş."

"Kimmiş benim sevgilim?"

"Kıvanç işte." Alp Bereni denemek icin böyle demisti.

Yoksa zaten sevgili olmadıklarını biliyordu.

"Aaa yok kıvanç sevgilim değil. Arkadaşım."

"Şahsen ben arkadaşlarımla sarılacak kadar samimi değilim. Resmen koala gibi yapışmışsın."

Beren masaya doğru eğilip Alpin burnunun dibine girerek konuştu.

"Ne o, kıskandın mı Alp Korkmaz" Alp de aynı şekilde Berene eğilerek cevap verdi.

"Kıskanmam için umursamam lazım Beren Aksel"

Sonra masadan kalkıp Sınıfa doğru yürüdü.

Berenin ağzından..

Beren yüzündeki saçma ifadeyle masada oturup kalmıştı.

Alp'i kıskandırmaya devam etmeli miydi? Yada asıl soru.

Alp Beren'i umursuyor muydu?

Beren tostunu bitirip kalkmıştı. Sınıfa girdiğinde Alp'i sınıfın sürtüğüyle konuşurken görmüştü. Konuşmak mı? Bunlar bildiğin birbirlerinin ağzına düşeceklerdi.

"Oyun oymamak istiyorsan oynayalım bakalım Alp Korkmaz. "Diye geçirdi içinden.

Kıvancın yanına gidip oturdu ve gizliden gizliye Alp ile Selini süzmeye başladı.

Selin Alpin omzuna yapışmış fotoğraf çekiniyorlardı.

Pardon düzeltiyorum "samimi fotograf" çekiniyorlardı.

Ve zil çalmıştı.. Nihayet Selin de Alp'in yanından ayrılmıştı.

Beren Alp' e sinirli sinirli baktı. Alp ise karşılığında Beren' e göz kırpmıştı.

Galiba bunlar da böyle anlaşıyorlardı. Romantik şekilde olmuyorsa odunlukla devam edeceklerdi.

***

BUGÜNLÜK DE BU KADAR OLSUN.

BEĞENMEYİ UNUTMAYIN...

VE

MEDYA İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM GÜZELİM

benuzunum

. . .♡. . .

KARANLIK |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin