Yeniden düzenlendi⚘
Şey... Bu birazcık uzun kaçtı=/
AFFINIZA SIĞINIYORUM =(
Keyifli okumalar💙💜🎭 Mask 🎭
Bir mesajınız var!
...
054-45-2****: hey bu gece *konum* buraya gelir misin?054-45-2****: Çok eğleniriz;)
...~~~
Genç kadın bilmem kaçıncı kere aynı numaradan aldığı mesajla sinirle fırlattı telefonunu. Sürekli aynı konumu alıyordu. Numarasını engellese de başka bir numaradan çabucak ona ulaşan şahıs aynı konumu atmaktan vazgeçmiyordu. Genç kadın davet ettiği yeri biliyordu fakat gitmek istemiyordu.
"Lanet olasıca beni neden salmıyorsun acaba!"
Yine kendince söylenirken aniden odaya giren annesi kızının bağırmasını da beraberinde duymuştu.
"Kızım ne oldu?"
"Huh? H-Hiç arkadaşıma kızdım sorun yok." dedi genç kadın hızla ayağa kalkarak. Bir an için yakalandığını hissettiğinden tedirgin olmuştu. Annesinin böyle tanımadığı insanlarla konuşmayı sevmediğini bildiğinden her zaman derdini paylaştığı ona hiç bir şey anlatamamıştı.
"Ah, anladım. Seslendim ama duymayınca gelmek zorunda kaldım hadi yemeğe."
Gülümseyerek odasının kapısını açık bırakıp merdivenlerden inerken, genç kadın derin bir nefes alıp telefonunu odada bırakarak annesinin peşinden aşağı indi.
O şahıs her kimse yaklaşık bir buçuk aydır engellenmesine rağmen farklı numaralardan sürekli aynı mesajı atıp durduğundan artık kendisine gına gelmişti. Neden sürekli aynı konuma çağırdığını sorduğunda ise görüldü yiyor ardından o kişiden bir iki gün mesaj almıyordu. Fakat sadece iki gün süren bu sessizlik yeniden yazmasıyla son buluyor yine aynı mesajı atıyordu.
Bu döngü ciddi anlamda bir ay kadar önce başlamış şu zamana kadar hala devam ediyordu ve ne yapması gerektiğini hiç bir şekilde bilmiyordu genç kadın. Numarasını değişmek aslında önceden tamamen kurtulmasını sağlayabilirdi fakat anne ve babasının hiç bir şey bilmediğinden neden numara değişmek istediğini sorarlarsa mantıklı bir cevap veremezdi. Birde bunun üzerine oldukça dikkatli olan annesi hemencecik ne olduğunu anlar ögrenene kadar işin peşini bırakmazdı. Yani o şahıstan kurtulma ihtimali çok zordu.