11 Yıl Önce
"Lalisa, kızım mutfağa gel!"
Lisa oturduğu yerden kapıya baktı. Annesi seslendiğine göre yemek hazır olmalıydı. Elindeki oyuncak bebeği yavaşça beşiğine bıraktı. Bebeği Anna'ya her zaman verdiği 'iyi uykular' öpücüğünü verdikten sonra kapıya gitti ve parmak ucuna yükselerek kapıyı açtı. Burnuna gelen annesinin yaptığı nefis yemek kokusu git gide iştahını kabartmıştı, aç olduğunu hissediyordu.
Mutfağa gitmeden salona gidip saate baktı. Muhtemelen babacığı birazdan evde olacaktı. Bu düşünce onu gülümsetti. Babacığının daha hızlı gelmesini umarak koşarak mutfağa gitti. Annesi çoktan Lisa'nın tabağını koymuş, gelmesini bekliyordu.
"Geldin mi tatlım?"
Lisa gülümseyerek annesine sarıldı ve başıyla onayladı. "Anne, babam ne zaman burada olur?" Annesi kızının her gün tekrar ederek sorduğu soruya her zamanki gibi tepki verdi. "Yemeğini yemeye başladığında burada olacağına eminim tatlım." Lisa yeniden gülümsedi ve hızla masaya geçip yemeğini yemeye başladı.
"Anne, televizyonu açar mısın?"
Bayan Manoban kızının isteği üzerine televizyonu açıp çocuk kanalına getirdi. Lisa her zaman olduğu gibi yemeğini yerken aynı zamanda da en sevdiği programı izliyordu. Ancak dakikalar sonra yayının aniden kesilmesi ile yemek yemeyi bırakmıştı minin Lisa.
"Anne, televizyon bozuldu!"
Bayan Manoban tekrardan mutfağa geldiğinde televizyonda yayınlanmaya başlayan son dakika haberini izlemeye koyuldu.
"Merhaba sayın seyirciler. Bir son dakika haberi yüzünden programı geçici süreliğine durdurma kararı aldık."
"Geçtiğimiz ayda Japonya'nın Tokyo eyaletinde 21 yaşındaki Yuka Takaoka, erkek arkadaşını ikametgahında mutfak bıçağı kullanarak bıçaklama suçundan tutuklandı. Sevgilisini başka bir kadınla gördüğü ve onu çok sevdiği için öldürdüğünü söyleyen Takaoka'nın bugün başka kurbanları olduğu da açıklandı."
"Arkadaş grupları içerisinde bulunan Sanae Kochia, Megami Saiko ve Osano Najimi gibi isimlerin hayatarını kaybetmesini sağlayan Yuka Takao'nun kurbanları gün geçerek artıyor. Bu cinayetlere lisede başladığını söyleyen Yuka Takaoka, gerek Japonya halkınca gerekse sosyal medyada büyük ilgi topladı."
"Yuka Takaoka'nın katliamlarından sonra halk arası yaygınlaşan 'yandere' kavramı, geçtiğimiz hafta iki gencin daha ölümü ile tekrar gündeme geldi. Halk arasındaki yandereler gün geçtikçe artıyor-"
"Saçmalık! Ulusal çizgi film kanallarında nasıl böyle korkunç bir olaydan bahsedebilirler? Öyle değil mi Lisa?"
"E-Evet anne." dedi küçük Lisa.
Ancak içten içe yandereliği çok havalı bulduğunu fark etti.
Ve onlardan biri olmak istediğini...
____
Merhabalar
Yeni bir kurgu ile karşınızdayım
Bu kurgu için oldukça heyecanlıyım, çünkü bir süredir yandere olayına kafayı takmış bulunuyorum
Bilgilendirme olarak; bahsettiğim kız, yani Yuka Takaoka gerçek.
Bu kurguyu beğenmenizi umuyorum, şahsen ben çok sevdim
Sizi seven yazarınız
-Beril
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YandereあLιsκοοκ
Fanfiction"Birini herkesi öldürebilecek kadar seviyorsan, gerçekten seviyorsun demektir." Wattpad'in ilk G×B yandere kurgusu (kpop) Liskook au ,, Yandere Lisa Cover by: @Gahashira 2020|©haneullius