İyi Okumalar
"Kameraları kontrol ettiniz mi, Bay Min?"
Saat akşam dokuz civarındaydı. Seoul Emniyet Müdürlüğünden ekipler bu seçkin okula gelmiş, kısa süreli bir soruşturma başlamışlardı. Yaklaşık bir saattir hiç durmadan genç kızı gömen kişiyi arıyor, her yeri delik deşik ediyorlardı. Ancak henüz hiçbir sonuca ulaşamamışlardı. Çünkü Eunha'nın kendine saldırıldığını iddia ettiği saatten yarım saat öncesine kadar hiçbir kamera çalışmıyordu.
'Bu saldırgan düşündüğümüzden daha da uzman olmalı' diye düşündü polis Park. Uzun zamandır hiç bu kadar zorlu bir vaka almamıştı. Sorun, vakanın Kore'nin en prestijli okulunda olmasıydı. Eğer bu haber medyaya sızdırılırsa, herkes mahvolmuş demekti.
Min şirketinin sahibi olan Min Youngje, aklına bir şeyin gelmesi ile hızla bakışlarını polis Park'a çevirdi. "Şu bir numaralı şüpheli, o kızın adı neydi?"
"Lalisa Manoban, efendim." dedi Park, kameralara göz gezdirirken. Min düşündü. "Onun hakkında ne kadar bilgimiz var?" Evrakları karıştırdı. "Lalisa Manoban. Sınıfı 2-1 ve Taylandlı. Yalnız yaşıyor, ailesi Tayland'da. Okul çevresinde popüler, güler yüzlülüğü ile biliniyor. Aldığım bilgilere göre şu ana kadar ne kimseyi incitmiş, ne de biriyle ciddi bir şekilde kavga etmiş. Dersleri de iyiymiş, öğretmenleri onun örnek öğrenci olduğunu söylüyorlar. Kısacası mükemmel bir çocuk diyebiliriz."
"Hm... İlginç." diye düşündü Bay Min. "Ancak neden böylesine mükemmel ve arkadaş canlısı birine böyle bir iftira atılsın ki? Bunun içinde bir iş olmalı."
"Öğrencilerin yanından geçerken bazı şeyler duydum, efendim. Kurbanın zaten çok sevilen biri olmadığı ve ilgi meraklısının teki olduğunu söylüyorlardı. Belki de basit bir dikkat çekme oyunudur-"
"İmkansız!" diye bağırdı Min. "Polis olan sensin ancak delilleri nasıl göz ardı edebilirsin? Kurbanın kanının bulunduğu kürek, oldukça büyüktü. Yani onu alıp bu şekilde kendisine vurması imkansız. Ayrıca kürekte toprak izlerine de ulaşıldı. Diyelim ki bu kız kendine kürekle vurdu. Bilinci adım akıllı yerinde değilken, nasıl olur da o koca kürek ile kendini gömebilir? Bu kesinlikle başka biri tarafından yapılmış olmalı."
"Peki efendim, siz ne yapmamızı önerirsiniz?" diye sordu Bay Park. Elindeki evrakları masaya vurdu ve oturduğu koltukta geriye yaslandı. "Bilmiyorum, Park. Ancak okulumda bir daha böyle bir şeyin yaşanmasına izin veremem. Güvenliği arttırmamız lazım."
"Bana derhal Dedektif Kim'i çağırın. Bundan sonra Lalisa Manoban'ı gözümüzün önünde bulunduracağız."
"Hemen efendim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YandereあLιsκοοκ
Fanfiction"Birini herkesi öldürebilecek kadar seviyorsan, gerçekten seviyorsun demektir." Wattpad'in ilk G×B yandere kurgusu (kpop) Liskook au ,, Yandere Lisa Cover by: @Gahashira 2020|©haneullius