**SEVEN**

1.4K 20 0
                                    


"Dr Najmi isteri awak pengsan di lobi hospital.Sekarang dia sedang diperiksa oleh Dr.Chew."Ujar jururawat tersebut yang masuk ke biliknya degan tiba-tiba.

Najmi berlari keluar dari biliknya.. Kalau boleh telepot ke bilik Dr.Chew dia petik jari je dah sampai.. hahah. ehh sorry mengarut pulak.. 

Hatinya berasa sangat takut akan kehilangan isterinya.Sakitkah dia?Hatinya tertanya-tanya.
Dr.Chew tersenyum melihat muka Najmi yang kelihatan resah.

 "Please sit down." Arah Dr.Chew sambil tersenyum.

"Doc,what happened to my wife.Dia sakit ke?"Tanya Najmi dengan gelabah setelah duduk di tepi isterinya yang kelihatan pucat.Terus digenggam tangan isterinya.

"Ya..your wife sakit.Tetapi sakit yang gembira."Ujar Dr.Chew lagi.

Aliah ketawa perlahan. 

"Betul cakap Dr.Chew tu abang.Aliah sakit sebap ada berita gembira."Senyum Aliah.
"Aliah,abang tak faham la.Can you explain to me."Kerut dahinya mendengar sejenis penyakit yang tidak pernah dia dengari selama dia bertugas sebagai doktor. 

"Najmi,congratulations.Your wife pregnant two weeks.Ujar Dr.Chew sambil menepuk perlahan bahu Najmi.

Najmi terus bersyukur dengan nikmat yang diberi dan terus memeluk isternya. Dr.Chew hanya tersenyum melihat bakal ibu dan ayah muda itu. Setelah mendengar nasihat dari Dr.Chew terus mereka ke rumah Tan Sri Adnan.

haaa laju kau balik umah.. hahahahah

"Ada apa kamu berdua panggil ayah dan ibu datang sini? Kamu berdua ni nak cuba langgar perjanjian ke."Tanya Tan Sri Nazzri dengan nada curiga.

Tadi dia dan isterinya kelam kabut datang ke rumah besannya apabila memberitahu ada berita penting yang mahu disampaikan oleh anak dan menantunya.

"Yer la..Kamu berdua ni dah langgar janji tau."Tambah Puan Sri Kamalia lagi.

Najmi dan Aliah berpandangan sesama sendiri. Terbit senyuman di bibir mereka. Nampaknya mereka masih tidak faham lagi tujuan mereka datang ke sini.

"Ayah,papa,ibu,mama tak lama lagi akan dapat cucu.Aliah dah mengandung dua minggu."Ucap suamiku sambil tersengih.

Terus Tan Sri Adnan dan Tan Sri Nazzri mengangkat tangan tanda kesyukuran. 

Puan Sri Kamalia dan Puan Sri Aisha terus bangun dari sofa menuju kearah Aliah untuk memeluk anak kesayangan mereka.

@@@@@@

alolololo happy family.. urgggghhh nak gak suami macam Najmi.. huhu


*so rasa2 dah boleh end story ke nih.. kenapa macam pendek ek cerita kalini.. hahhhaah*

vote dan coment eh guys..

KAU UNTUKKU (COMPLETE)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang