Kini usia kandungannya sudah Sembilan bulan.
Sejak akhir-akhir ini pinggangnya sering sakit dan kakinya sudah membengkak.Dia disahkan mengandung anak kembar.
hahahahaah padu tak padu.. tak sia2 usaha setahun.. hahah . ishh sorry otak ting tong pulak.. itu kan di namakan rezeki.. Alhamdulilllah....
Setelah sarat Aliah berpindah ke rumah papanya bersama Najmi buat sementara waktu.
malamnya.....................
"Abang..bangunla.Aliah rasa tak sedap la."Kejut Aliah perlahan.Dahinya sudah berpeluh.
"Ala..Lia, tidur la.Lagipun masih awal lagi.Jangan kacau abang la.Abang mengantuk ni."Jawab Najmi dalam keadaan mata terpejam rapat.
Aliah geram dengan jawapan suaminya.'Aku dekat sini tengah sakit ni,dia boleh bagi jawapan kelakar.' Terus perut suaminya ditumbuk. haa nah kau..
"Aduh!!.. Aliah ni kenapa?Jangan la sebab marahkan abang, Aliah tumbuk perut abang." Terbangun Najmi dari tidur apabila mendapat tumbukan sulung dari isterinya.
"Yang abang nak marah Aliah ni kenapa!!?Aliah tengah sakit ni........"Jawab Alia sambil menitis air matanya menahan sakit yang sekejap hilang sekejap datang.
Terbangun Najmi dari katil. Gelabah dia melihat keadaan isterinya. Panik melanda dirinya.. ha tu la nak tido lagi.. isteri dah meraung tu.. mengis2 tahan sakit....
Terus dia menjerit memanggil kedua mentuanya.
@@@@@
kereta dipecut laju oleh Najmi.. risau dalam dirinya apatah lagi mendengar suara isteri tercintanya yang sudah mahu beranak..
'anak2 papa sabar ye.. jangan buat mama macam tu.. kejap ye sayang.. papa dah cuba habis baik dah ni .....' doa Najmi di dalam hatinya..
Doa bapa... seperti doa ibu juga... Aliah mula dapat kawal pernafasan dia.. sakit tadi kurang sedikit.. seperti anak2 nya tahu bahawa papanya minta untuk bersabar.. Aliah lebih tenang dan kuat untuk menahan dari dia terberanak dalam kereta...
To be countinue......
*Sorry Ria tak ada idea nak buat Najmi pergi hosital.. hehehe*
KAMU SEDANG MEMBACA
KAU UNTUKKU (COMPLETE)
RomancePaksaan tanpa disangka mengubah hidup ku.. Mampukah aku terima semua ketentuan ini... Atau perlu membuka ruang bagi dia yang tidak ku kenali.....???? ~ Aliah Tanpa dipinta permintaan diikut tanpa rela atas dasar keluarga... "Ok apa kata kita teru...