Najmi ambil langkah naik ke atas akhinya...
Najmi mendengar esekan kecil dari isterinya.Najmi membuka matanya perlahan, kelihatan isterinya sedang menahan sakit.
"Alia ok tak?Sakit sangat ke sampai menangis ni?.Tanya Najmi lembut sambil mengusap tangan isterinya.
"A..L..lia sakit.Tolong lia abang.lia dah tak tahan ni.Kulit lia berdenyut-denyut ni." Rengek Alia sambil menangis.
Najmi menggeleng kepalanya perlahan. Tadi jual mahal sangat aku nak sapu ubat. Sekarang sapa susah,diri sendiri juga susah. Najmi bangun dari katil untuk mengambil kotak first aid di sisi katil.
"Sini kaki,biar abang sapukan ubat."Arah Najmi perlahan.
Dengan selamba Alia meletakkan kakinya dia atas riba suaminya tanpa merasa gementar kerana dia tidak dapat menahan sakit lagi.Tersentak Najmi apabila isterinya meletakkan kakinya dia atas ribanya.Tergugat imannya apabila melihat paha putih gebu milik isterinya. Terketar-ketar tangannya menyapu krim di paha isterinya.
"Abang dah sapu krim ni.Kalau sakit lagi esok kita pergi klinik."Ujar Najmi sambil mengangkat kaki isterinya dan menolak badan isterinya dengan lembut ke tilam.
Najmi menyimpan ubat di dalam kotak dan terus membaringkan badannya di tilam.
Alia tersentak dengan perilaku suaminya.Dia rasa bersalah terhadap Najmi.
"Abang, Alia minta maaf sebap marah abang tadi dan terima kasih sebap tolong sapukan ubat dekat lia." Ucap Alia dalam nada serba salah."
"Abang dah maafkan Alia.Dah la tidur.Lagipun dah lewat ni.Good night.."Ucap Najmi sambil menghadiahkan kucupan hangat di dahi isterinya.
Alia tersenyum sendirian. Dia rasa sangat bahagia apabila suaminya menghadiahkan kucupan di dahinya yang licin itu .Dia pun tidak tahu mengapa dia boleh merasa begini.
padah aku jugak jual mahal tadi haaa padan muka.. ni sapa yang tolong.. suami aku jugak.. halah2.. maaf suamiku.. ku sedar diriku kerdil hingga memrlukan dirmu saat semuanya..
ok.. aku rasa sesuatu la.. tapi apa ehhh... sedr2 saat memikir dan perit yang masih tak hilang di peha Aliah dia tertidur.
**Maaf sorry terpendek pulak.. ni hanya sambungan sementara saja**
KAMU SEDANG MEMBACA
KAU UNTUKKU (COMPLETE)
RomansaPaksaan tanpa disangka mengubah hidup ku.. Mampukah aku terima semua ketentuan ini... Atau perlu membuka ruang bagi dia yang tidak ku kenali.....???? ~ Aliah Tanpa dipinta permintaan diikut tanpa rela atas dasar keluarga... "Ok apa kata kita teru...