**NINE**

1.1K 20 0
                                    


Akhirnya Aliah selamat melahirkan sepasang anak kembar yang comel.Seorang lelaki dan seorang perempuan.Air matanya menitis melihat wajah anaknya yang kelihatan sangat comel.Hilang rasa sakitnya menatap kedua-dua wajahnya...

Najmi yang berada bersama Alia sepanjang peperangan Aliah sebentar tadi juga menangis.. jatuh air mata lelakinya saat melihat isterinya yang berusaha separuhnya mati melahirkan anak – anak nya...

Anak anaknya yang telah lahir dibawa oleh nurse untuk dimandikan..

Usai anak anaknya dimandikan.. giliran Najmi sebagai papa mereka.. untuk mengazankan anak anaknya...

Aliah yang lihat senyum gembira kerana mampu memberi hadiah buat suaminya.. dia terbaring lemah di atas katil .. ditemani mamanya yang tersenyum ke arahnya..

"Tahniah anak mama... dah dapat sepasang kembar.. haih seronok mama dapat jadi nenek.." wajah gembira Puan Sri Kamalia. Rancangan suaminya nak menjodohkan dengan anak kawanya Berjaya juga..

Najmi baru selesai meletakkan semua nak perempuannya yang baru sahaja diaazankan tadi ke dalam ankubator. Lalu datang ke Aliah.. Dahi isterinya dicium syahdu.. "Tq Sayang.. bersusah payah lahirkan anak kita" ucapnya.

Tangan Najmi di kucupnya, "Sama – sma abang.. dah jadi tanggung jawab Lia.. Tq kat abang sebab selalu bagi semangat kat lia.. sabar layan kerenah lia.. sayang abang.." alololo tengah sakit pon nak bersweet ye ....

Fizah yang baru sampai tersengih2 melihat agenda dua orang nih..

"Oiittt Aliah.... Ni hospital.. lek2... anak baru keluar tu..." sengal dia mai dahhh haih Fizah.... Fizah.. Dah jadi tuning orang pon perangai tak berubah..

Aliah jeling je Fizah yang mengusiknya.. malas nak balas .. dia masih letih...

"Sayang tido lah.. mesti penat tak hilang lagi... pasal babies.. jangan riso. Abang.. mama.. dengan Fizah ada ni nak tengikkan diorang.. ok" Najmi berkata sambil mengeyit matanya... 

Aliah termalu sendiri.. hahahha sudahnya.. dia terus memejamkan matanya.. malu di usik bergitu.. Najmi ni memg suka buat orang kene shock attack.. haihh sabo je la dapat suami macamni..



To be countineu....


*its seem like this happy story  i guest...*

KAU UNTUKKU (COMPLETE)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang