Capitolul 4: 365 de zile

424 17 1
                                    


Jasmine n-a dormit toată noaptea, se simțea ca o c*rva, se simțea folosită de Elias, dar dacă nu făcea asta mai târziu cei dragi ei aveau de suferit iar visul ei nu mai exista. Se ridică din pat, își luă sacoul de pe jos și se îmbracă cât putu de repede, nu mai voia să calce vreodată în această casă sau să-l mai vadă pe Elias.
Își trecu mama prin părul drept pentru a-l aranja cât de cât apoi a ieșit din camera.

Coborase pe scările din sticlă ca fulgerul dar înainte să apese mânerul uși, simte pe cineva în spatele ei. Când se întoarce dă de corpul solid al lui Elias în capul scărilor care o privea cu ranjet pe fata.

- Pleci atât de repede?

- Nu m-ai vreau sa te vad in viata mea Elias!

Nici nu apuca să iasă din casa ca Elias  își pusese mâna pe obrazul fin și se apropie de urechea ei

- Nu-mi spune că nu ți-a plăcut partida de aseară Jasmine, mie unul mi-a plăcut

Jasmine simțea cum furia o cuprinde și dacă putea îi dădea o palma peste față, cum își permite săi zică așa ceva din moment ce a fost obligată să facă chestia asta? practic o umilise în cel mai rău mod cu putință.
Jasmine își lasa mâna pe mânerul ușii până sa deschis apoi a ieșit din casa fără să mai spună ceva, tot ce voia să facă acum era să meargă acasă și să fie singura.

***
Ajunsă acasă, Jasmine se schimbă într-o pijama bleu și se pune pe pat, nu voia să vorbească cu nimeni, simțea cum lacrimile îi acaparează ochii, tocmai își pierduse tot ce avea mai de preț într-o singură noapte. Luă perna alba și se intesese în pat, dădu drumul lacrimilor până atipi.

Este trezită de ușa camerei ei care se deschise atât de tare încât scrise ca arsă din pat.

- Jasmine! Credeam ca ai patit ceva, de ce nu răspunzi la telefon?

Melissa intrase ca o tornada în camera lui Jasmine, se apropie de ea și o luă în brațe.

- Jasmine ma ingrijorezi, de ce plangi?

Jasmine se lasa în brațele Melissei, nu voia să spună cuiva ce i s-a întâmplat dar în Melissa poate avea încredere, doar sunt cele mai bune prietene. Își șterse lacrimile cu podul palmei și încerca să-i explice.

- Melissa, dacă iti spun ceva promite să rămână secret? doar secretul nostru.

- Normal, vreau sa stiu ce ți s-a întâmplat.

- Mi-am pierdut p-puritatea

- Cu cine?

- C-cu...

Numai când se gândea la numele bărbatului Jasmine începu să plângă iar, îi era frica ca Melissa o va crede o c*rva.

- Cu?

- Cu Elias!

Melissa rămase șocată, o privi în ochi pe Jasmine si se încruntă la ea.

- Elias Alvaro? Cel care ți-a jurizat spectacolul?

Jasmine dădu afirmativ din cap iar Melissa o luă în brațe și îi puse mâna pe cap.

- Dar de ce ai facut asta?

- N-nu pot spune, promite-mi ca orice ar fi nu-i vei spune lui Thomas, ar înnebuni

- Îți promit

Jasmine o strânse în brațe pe Melissa, se despărți fin îmbrățișare ca să-și șteargă lacrimile de pe obraji.

- Vrei sa mergem undeva împreună? Poate te vei simți mai bine.

- Nu, vreau sa stau în casa, nu te superior nu?

- Nu, te inteleg

Jasmine îi zâmbi lui Melissa apoi o conduse până la usa dar când să plece Melissa, telefonul lui Jasmine începu să sune.

- Alo?

- Jasmine Larsson, ati trecut etapa eliminatorie, maine dimineata aveti zbor spre Rusia pentru următorul spectacol.

Jasmine rămăsese mută, nu mai știa ce să spună. Închise apelul și striga în toată casa de fericire.

- Cine era?

- Melissa! mâine dimineață am bilet spre Rusia pentru următorul spectacol!

- Pe bune? felicitări!

Jasmine era atât de fericită, într-o singură noapte își pierduse ce avea de preț dar ziua devenise mai bună cu acest anunț.

***
Jasmine era emoționată, urma să se urce în avionul care o va duce spre Roma acolo unde își va vedea visul îndeplinit. Se uita pe geamul de lângă ea, avea o priveliște minunată, își baga castile în urechi și își închide ochii.

Ajunsa în Roma, Jasmine își i-a bagajele și se cazeaza la un hotel timp de 3 zile, intra în camera, își face un dus și se îmbracă pentru a merge la un magazin fin apropiere pentru a-și lua ceva de mâncare.
Când ieși din magazin dădu de un barbat cu niște ochelari negri la ochi și îmbrăcat elegant.

- Buna seara domnișoara Larsson

N-a m-ai apucat să spună ceva ca imediat altcineva a venit din spatele ei și i-a pus o cârpă la nas si a adormit imediat.

***
Jasmine se trezește pe un pat gri îmbrăcată exact la fel, se ridică confuză și se uita pe geam, nu era în camera hotelului ei, fusese iar răpită, deschide ușor ușa maro a camerei și coboară pe niște scări lungi care duceau până într-o sufragerie cu un semineu, 2 fotoli crem și o masă între ele. Se uita în jurul ei până aude o voce masculină venind din spatele ei.

- Te-ai pierdut iubito?

- Tu!

Elias o răpise a doua oară, acesta se apropia de ea dar cu cât acesta făcea câte un pas în plus aceasta se dădea tot mai în spate până când cazu jos din cauza unei dureri în zona pieptului. Elias o ridică de pe jos și o pune pe unul dintre fotoli, scoate un cub de gheață din paharul din care băuse puțin whisky și îl pune în gura ei.

- De ce m-ai răpit?

- Ti-am spus că nu vei scapă niciodată de mine iubito.

Aceasta scuipă cubul de gheață și se uita în ochii lui Elias.

- Du-te dracu!

Se ridică dar nu apuca să facă doi pași ca Elias o prinde de bazin și o trage înapoi pe fotoliu, își pune un picior între picioarele ei și își lasa capul astfel încât să nu mai existe nicio distanță între ei doi.

- N-am să fac nimic fără consimțământul tau dar nu ma provoca, nu sunt atât de gentil.

Se ridică de pe ea și se așeza pe celălalt fotoliu, aceasta se ridică și veni în fața lui.

- Elias, de ce mai răpit?

Acesta se ridică, își duce mâna pe obrazul ei și ranji în colțul gurii.

- Jasmine, ai 365 de zile să te indragostesti de mine.

- De ce? Ca vrei tu? Nici moartă nu ma voi îndrăgosti de un barbat ca tine Elias!

Aceasta încerca să fugă pe ușa deschisă dar Elias o lipi de peretele alb dar aceasta îi luase pistolul pe care îl avea în spate și-l scoate pregătită să-l împuște.

- Ok, lasă arma jos.

- Sau ce?

Acesta se repezi la Jasmine și îi smulse arma din mâna, îi luă maxilarul în mâna, o lipi iar de perete și se apropie de urechea ei.

- Chiar vrei sa ma omori? Nu-i asa de usor Jasmine, nimeni nu a reușit și nici nu va reuși.

- Domnule, avem marfă nouă

Acesta o lasa pe Jasmine și îi spuse majordomului să o ducă la ea în camera, însfârșit când visul lui Jasmine părea să se îndeplinească acest bărbat a răpit-o și i-a distrus toate planurile pe care voia să le ducă la bun sfârșit în Roma.

Ballerina {18+}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum