Jasmine se trezeste într-un pat, învelită cu un cearceaf gri. Se uita în jurul ei până aude o voce care îi este foarte cunoscută.- Ma bucur ca traiesti, și în același timp vreau sa te omor.
Aceasta încearcă să distingă trupul din spatele razelor de soare care băteau prin fereastră. Observa că Elias avea părul creț, puțin ud, era îmbrăcat doar într-o pereche de pantaloni negri.
- M-ai salvat
- Ce bine ca eram atât de aproape, de ce esti așa de neascultatoare?
- Imi pare rau
Acesta se apropie de ea și se pune pe marginea patului, îi pune mâna pe obraz și i-l mangaie cu degetul în timp ce o privește.
- Trebuie să te odihnesti
Elias se ridică de pe pat din vrea să plece dar Jasmine îl oprește aducându-l de mână. Acesta se întoarce și o privește, Jasmine își dă la o parte cearceaful lăsându-și sâni goi la vedere, ridicându-se pe marginea patului.
Elias vine în fața iar aceasta se uita în sus în ochi lui în timp ce își pune mâna pe abdomenul lui.
- Esti ud
Aceasta coboară cu mâinile la pantaloni lui desfacandu-i slitul, Elias privește prin camera apoi o privește iar.
- Nu te juca cu mine
Jasmine îi mangaie iar abdomenul bine lucrat după ce îi desface slitul, se uita în ochii lui și să ușor din cap.
Îi i-a membrul erect în mâini și-l baga încet în gura sugandu-l încet în timp ce se uita în ochii lui. Acesta își lasa capul pe spate te plăcere, se ține cu o mână de o bara de pe tavanul din camera în timp ce cu cealaltă mână îi împinge capul lui Jasmine mai tare când simte ca mai are puțin și își dă drumul.Aceasta își duce degetul la buze pentru a lua restul de sp*ema rămasă și o duce în gura unde o înghite. Elias nu se mai putea abtine, s-a lăsat în jos la nivelul ei și a înpins-o înapoi pe pat în lenjeria gri. Îi acaparează sânii lingandu-i sf*rcurile apoi îi apuca buzele într-un sărut sălbatic, îi apuca mână în mână lui și io duce la cap. Îi dă jos chiloții negri și îi linge clitorisul.
Își poziționează bărbăția la intrarea ei și intră încet în ea apucand-o de șolduri. Se mișcă încet în timp ce aceasta geme de plăcere, Elias îi apuca gâtul încet în timp ce o privește. Iese din ea apoi o întoarce brusc pe burtă apoi intra în ea, aceasta își lasa capul în lenjeria gri care acum era șifonata.
Elias o apuca de ceafa și o ridică pe pieptul lui, o sărută în timp ce io trage din ce în ce mai tare. Jasmine se pune deasupra lui Elias în timp ce acesta îi apuca șoldurile și i le mișcă de jos în sus. Jasmine era deja extenuata, își pune mâinile pe umeri lui Elias și își lasa capul în jos gemand, acesta își dă drumul în ea.
*
Elias s-a aruncat în apă rece pentru a innota puțin, iese din apă și se duce la Jasmine care dormea pe un sezlong goală. Acesta o sărută pe buze iar aceasta cum îi simte buzele peste ale ei se trezește, îl privește puțin și își duce mână pe bărbia lui udă.- Mhmmm...vreau mai mult
- Am dormit doar o oră
- Esti obosit deja?
- Nu, dar imi păstrez energia pentru surpriza din seara asta
- Mi-e frică de surprizele tale
- O să-ți placă, mergem la un bal
- Un bal? Cu rochii lungi elegante.
- Da
- Ți-ai pierdut mințile? N-am în ce s-a ma îmbrăc, la naiba!
CITEȘTI
Ballerina {18+}
RomanceO balerina firava, frumoasa, grațioasă și perfectă. La asta visează Jasmine Larsson de când se stie împreună cu prietena ei cea mai bună Melissa Garcia. Jasmine Larsson este o balerina care și-a început visul de la 8 ani atunci când mama ei a econo...