Jasmine încuie ușa în urma ei, sta lipită de ea și încearcă să se calmeze. Elias mai avea puțin și o vi*la, acest lucru nu se poate întâmpla. Se asează la masa specială cu produse pentru makeup, își trece mâinile prin par apoi se gândește la ce ar putea purta.*
Jasmine coboară pe scările exterioare din marmură ale hotelului cu părul prins într-o coada de cal, un makeup nu foarte exagerat, un plic mic elegant în mână negru, sandale negre înalte iar piesa de rezistență, o rochie scurtă făcută din paiete argintii care sclipeau în lumina luniiDominico rămăsese cu gura căscată, stiata ca daca Elias o vede așa, o va omorâ.
- Ascultă-ma, mai întâi te va omorî pe tine apoi, ma va omorî pe mine.
- Pe bune?
Aceasta trece pe lângă Dominico cu un zâmbet larg pe fata si indiferenta. Jasmine urca în mașină împreună cu Dominico, se intunecase afara. Mașina se oprește în fața unui club gigantic de unde puteai auzi muzica de la un kilometru, înainte să intre înăuntru Dominico o i-a de mână pentru a nu o pierde prin mulțimea de oameni care dansau sau se imbatau.
- Ascultă Jasmine, nu o să fim singuri
- Acum ne jucam de-a mafia?
Dominico o tine bine de mână și urca pe niște scări lungi care duceau la un etaj de unde puteai vedea tot clubul.
- Asta nu este un joc Jasmine, stai putin aici.
Dominico o lasa pe Jasmine pe o canapea iar acesta intra intr-o camera păzită de un bodyguard. Pe Jasmine o rodea curiozitatea, aceasta se uita în jur dar nu îl mai vede pe Dominico. Se ridică de pe canapea și se oprește în fața camerei păzită, bodyguardul o lasa sa intre când o vede
În camera erau mai multe canapele negre iar în mijloc erau trei mese cu băutură și cea ce păreau droguri. Camera era un fel se balcon de unde puteai vedea tot clubul, aproape de masă era o bara la care dansa o fată de vârstă lui Jasmine într-un costum care lasa multe la vedere cu o mască neagră pe ochi.
Jasmine își aținti ochii spre canapea unde în mijloc stătea nimeni altul decât Elias înconjurat de niște bărbați care păreau periculoși, ca să-i atragă atenția, i-a o capsuna dintr-un bol plin fructe și o bagă în gura scoțând un mic sunet. Elias își aținti ochii spre ea și își ridică sprâncenele, aceasta ranjea în colțul gurii.
Elias se ridică de pe canapea și o lua de mână, o trase după el până ce o lipi de peretele din afara camerei, acesta o privește puțin și se uita în ochii ei.
- În ce dracu esti îmbrăcată?
- În câteva din miile tale de euro
Acesta o i-a de mână și o trage iar după el până la un alt perete.
- Nu ma provoca.
- De ce? Ție teama că ma descurc prea bine?
Aceasta își duse mână pe maxilarul lui apoi cobora pe brațul lui până ajunsese la mână unde io lua și io pune pe feminitatea ei.
- Rochia mea este așa scurtă încât nici nu trebuie sa o dai jos ca sa intri în mine.
Elias se abtine cu greu, voia să i-o tragă chiar acolo, nu-i pasă că-l vede lumea, până la urmă este proprietatea lui. Acesta îi apuca rochia și io ridică puțin apoi își puse mână pe soldul ei.
- Vei fi a mea, iti garantez. Iar atunci voi face ce vreau, și când vreau cu tine.
- Continuă să visezi darling
Aceasta își tugui buzele și se apropie atât de tare de buzele lui dar nu voia să-l sărute, voia să-l tachineze în continuare. Aceasta coboară pe scările pe care a urcat și se axează pe un scaun de la bar. Observase ca Dominico era cu ochii pe ea, știa că Elias îl pusese.
Jasmine cum văzu ca un barbat se așeză lângă ea, îi i-a capul și i-l baga în umărul sau pentru a părea că o saruta. Dominico îi face semn lui Elias să vină lângă el, văzând ce face Jasmine acesta coboară jos după ea dar aceasta era cu trei pași înainte, îl ia pe barbat de mână și-l duce până-n camera unde fusese mai devreme.
Jasmine începe să danseze la bara în timp ce toti bărbații din încăpere se uitau la ea. Elias o caută prin tot clubul până se uita sus unde o vede pe Jasmine dansând la bara. Bărbatul pe care Jasmine îl agatase se apropiase prea mult de ea iar aceasta nu se simțea în apele ei.
- Am să te f*t atât de tare încât n-o sa mai stai în picioare 1 săptămâna.
- Lasa-ma!
Acesta voia s-o sărute dar Jasmine îl refuză și-l dădea la o parte de pe ea. Elias văzând toate astea o i-a pe Jasmine de mijloc și i-o paseaza lui Dominico care o scoate din cameră, Elias scoate cele două pistoale care le avea la el și se pregătește să îi împuște pe toți de acolo mai ales pe cel care îndrăznit săi f*ta femeia.
*
Jasmine stătea cu capul pe genunchi si se uita pe geamul vaporului de lux în care se află până aude 2 voci de bărbați, se ridică si iese din camera până ajunge afara unde îl vede pe Elias îmbrăcat în aceleași haine pe un scaun iar în fața lui se afla un om mai batran.Nu intelegea nimic din ce vorbeau pentru ca nu intelegea italiană dar putea să-și dea seama că omul de lângă el îi spuse să îi dea drumul. Acesta se ridică brusc și-l apuca de gulerul alb al camasei.
- Imi pare rău
Acesta se întoarce spre ea și o privește rece.
- Iti pare rau?
- Scuze nu m-am gandit că...
- Da, nu te-ai gandit.
- Ce s-a întâmplat, l-ai omorât?
- Nu-i treaba ta
- Deci l-ai omorât
- L-am împușcat și nimic nu s-ar fi întâmplat dacă nu te purtai ca o c*rva.
- Deci este vina mea ca prietenul tau voia să ma violeze, e vina mea? Las-o baltă, mi-a ajuns!
Aceasta pleacă spre capătul vasului iar Elias pleacă după ea, acesta o apuca de încheietura mâini dar aceasta se smuceste.
- Lasa-ma în pace!
- Jasmine ce vrei sa faci?
- Treaba mea!
Aceasta se apropie atât de tare de marginea vasului până când își pierde echilibrul și cade în apă rece, Elias sare imediat după ea și o apuca de mijloc. Jasmine numai putea respira din cauza apei care îi invada căile respiratorii, Elias se apropie de vas și o ridică apoi îi îndreaptă capul spre el.
Mica lui balerina era bine, încă mai respira puțin dar trebuia să o usuce.
CITEȘTI
Ballerina {18+}
RomantizmO balerina firava, frumoasa, grațioasă și perfectă. La asta visează Jasmine Larsson de când se stie împreună cu prietena ei cea mai bună Melissa Garcia. Jasmine Larsson este o balerina care și-a început visul de la 8 ani atunci când mama ei a econo...