Apa calda făcea contact cu pielea lui Jasmine care statea jos ghemuita cu capul pe brațe, se gândea la tot felul de planuri pentru a scăpa de Elias, maine avea un spectacol și nu-l putea rata, trebuia să scape urgent de aici. Oprește apa, își șterge corpul și se îmbracă într-o perche de pantaloni negri cu o pauză largă albă, deja se făcuse noapte afara, Jasmine bântuia prin "conacul" uriaș, nu știa unde este Elias dar un zgomot care se auzea de afara i-a atras atenția, când ajunge în locul de unde s-a auzit zgomotul rămâne blocată, un om zăcea în fața ochilor ei într-o balta de sânge, în jurul lui mai erau 5 oameni și Elias care avea un pistol în mână.Jasmine simțea cum picioarele i se înmoaie iar creierul nu m-ai asimilează nicio informație, aceasta leșină pe jos iar Elias se întoarce spre ea și o privește.
- La dracu!
***
Jasmine se trezește în aceași camera, îmbrăcată într-o pijama neagra, se ridică în sezut și se uita în dreapta ei unde da de un trup de bărbat bine lucrat în lumina soarelui care batea prin geamuri, par negru, bărba nerasa de 4 zile, ochi căprui înspăimântători care o priveau. Își face curaj și își întoarce privirea spre el.- Cum te simti?
Jasmine nu spune nimic doar ia cearceaful cu care era acoperită în pumni și-l duse la piept.
- Omul acela a făcut multe păcate, și-a trădat familia, a v*olat copii, a făcut trafic de carne vie, trebuia omorât.
- Ai oameni pentru orice
- Ăsta este unul dintre avantajele când ești șef.
Aceasta își dădu plapuma jos de pe ea și se pusese pe colțul patului.
- Spune-i majordomului tau să-mi aducă laptop-ul și telefonul.
- Vad ca ți-ai recăpătat curajul, o să-ți primesti laptop-ul și telefonul la momentul potrivit.
Aceasta ofta și se uita în jos pentru ca ii dintre privirea arzatoare a lui Elias câte îi studia fiecare părticică a corpului. Acesta se ridică de pe fotoliu și o privi pe Jasmine.
- Azi mergem la cumpărături înainte de a pleca.
Aceasta se ridică ca arsă când auzi ce-i spusese Elias.
- Ce? Eu nu plec nicăieri, am un spectacol iar după merg înapoi în Franța.
- Asta nu a fost o propunere ci un ordin.
- Ascultă nu sunt un sac de cartofi pe care îl duci tu unde vrei și dacă crezi ca ma voi îndrăgosti de tine, te înșeli!
Elias o împinse pe Jasmine înapoi pe pat și veni peste ea, aceasta se zbătea ca pestele pe uscat să scape de bărbat dar acesta îi apuca încheieturile mainilor, singurul lucru care a mai apucat să facă a fost săi tragă o palma peste față. Elias încerca să-și păstreze calmul pentru ca știa că dacă își iese din fire nu va fi bine pentru ea.
- Dacă ma m-ai lovesti odată...
- Ce? Ma vei omorâ?
Elias se uita pret de câteva secunde în ochii lui Jasmine apoi se ridică de pe ea.
- Va fi un an bun. Se pare că va trebui să-mi păstrez calmul cât sunt cu tine
- Dominico o să vina să te conducă la mașină.
- Stiu sa ies din singura să ies dintr-o casă să știi
- Nu cred
Elias ieși din camera iar Jasmine deschise sifonierul pentru a-și alege ceva de îmbrăcat dar tot sifonierul era plin de rochii lungi până-n pământ. Până la urmă a optat pentru aceasta rochie:
Și-a lăsat părul pe spate, s-a machiat puțin apoi și-a ales niște sandale negre
Se uita în oglindă la fiecare colțișor al rochiei, când ușa camerei se deschide iar pe ea apare un domn îmbrăcat într-un costum negru cu niște mănuși albe în mâini.
- Domnisoara Larsson, după dumneavoastră.
***
Jasmine se uita pe geamul mașini, păcat ca nu va sta mult aici, Roma era atât de frumoasa si plină de peisaje foarte frumoase iar ea nici măcar nu a apucat să o vadă. Au fost la tot felul de magazine de firma din Roma pline cu haine scumpe la care doar puteai visa sa ai una, în final au mers într-un magazin cu lenjerii intime, Jasmine proba o lenjerie neagră când îi vede reflexia în oglindă lui Elias.- Ieși afară! Ieși sau-
- Sau ce?
Aceasta s-a apropiat încet se el și și-a pus mâinile pe postul lui acoperit de camasa neagră.
- Sau n-o sa mă mai vezi niciodată așa.
Elias și-a mușcat buza și a luat-o de gât cât s-o sperie apoi a lipit-o de peretele cu oglinda.
- Eu am ales-o, deci ma voi uita când vreau și cât vreau.
Îi dă drumul și iese din cabina pentru ca Jasmine să se schimbe. Peste câteva minute aceasta iese din cabina schimbată în rochia roșie și cu lenjeria neagră în mână pe care i-o aruncă lui Elias în fața.
- Poart-o pe tine!
Aceasta trece pe lângă oamenii lui Elias care voiau s-o oprească dar Elias i-a oprit, voia să vadă cât de departe poate merge mică balerina. Aceasta iese din magazin și începe să alerge dar nu știa unde până când dă de un fel de pod cu vedere spre mare unde erau 2 polițiști, Jasmine se duce spre ei cu speranța că o vor ajuta sa scape de Elias.
- Va rog ajutați-ma, am fost răpită de un barbat si nimeni nu stie nimic de mine, va rog ajutați-ma.
- Ciao signore!
Aceștia pleacă iar Jasmine rămâne singura cu Elias.
- Dacă vrei sa alergi ți-aș recomanda să-ți schimbi încălțămintea.
Aceasta se apropie încet de el și se oprește în fața lui.
- Este adevărat ce și spus?
- Ce anume?
- Ca nu vei face nimic fără consimțământul meu.
- Nu sunt monstrul care crezi tu ca sunt Jasmine.
Aceasta se uita către mare pret de câteva minute apoi își aținti ochii spre Elias care nu-și mai Lia ochii de pe ea.
- Imi vreau laptop-ul și telefonul
Aceasta îi zâmbi și se îndreaptă spre masina.
CITEȘTI
Ballerina {18+}
RomanceO balerina firava, frumoasa, grațioasă și perfectă. La asta visează Jasmine Larsson de când se stie împreună cu prietena ei cea mai bună Melissa Garcia. Jasmine Larsson este o balerina care și-a început visul de la 8 ani atunci când mama ei a econo...