Peisajul era superb, Jasmine privea clădirile înalte din mașina neagră a lui Elias. Mașina s-a oprit în fața unui bar luxos care avea un lac iar în fața puteai vedea o clădire înaltă distincție impunătoare albă.Jasmine lingea o inghetata în timp ce Elias vorbea cu vărul lui la o masă pentru două persoane.
- Problema este ca după alegeri, totul se poate schimba.
- Doar dale mai mult mălai.
Elias nu-și putea lua ochii de pe Jasmine, doar când o privea și-o imagina în niște ipostaze inexplicabile.
- Ai găsit-o Elias, cum este?
- Ca orice lucru, dificil
- Ca întotdeauna
Jasmine îl privind pe Elias din veni spre el, lingea înghețata cu pofta în timp ce se uita la el.
- Vorbiti despre mine?
- Doar îi spuneam vărului mei ca esti o femeie minunată
Aceasta zâmbi și lingea mai departe din înghețata.
- Te poti opri?
Jasmine făcea expre chestia asta, boia să vadă si el până unde poate merge ea. Aceasta își curata buzele de înghețata cu degetul și apoi îl baga în gura pentru a linge urma de înghețata.
- Oprește-te
Jasmine îi pune cornetul cu înghețata vărului lui Elias în mână, își linge buzele si pleaca.
Elias își freaca puțin fruntea și optează.- Se duce să facă baie în fantana?
- Nu
- Ba da
- Nu
- Pariezi?
Elias se întoarce cu spatele și o vede pe Jasmine pregătită să facă o mică " baie" în fantana, în cazul lumii.
- Nu o va face
Acesta se ridică înainte ca Jasmine să-și dea jos hainele și o trage după el până în hotelul din apropiere.
- Nu puteau folosi baia?
- Fântâna era mai aproape
- Desigur...
*
Jasmine se schimbă doar într-un halat pufos alb și pleca spre camera lui Elias. Aceasta bare în ușa maro și așteaptă să se deschidă, aceasta da de trupul lui Elias de-abia ieșit din baie, cu părul puțin ud și un prosop în jurul bazinului.Acesta îi face semn să intre, era o camera mare mov cu un pat mare de două persoane, față în fața cu patul era o canapea neagră iar deasupra canapelei era ditamai tabloul cu Elias lângă un leu. Pe Jasmine o pufneste rasul și se uita la el.
- Este din Leonardo timpuriu săi Michelangelo întârziat?
Acesta se uita preț de câteva secunde la ea din o privește în ochi.
- A fost un cadou
- Desigur, nu esti un pasionat de artă.
Jasmine se axează pe canapea picior peste picior și se uita la Elias
- Marele Elias, un barbat periculos și slayer pentru orice femeie
Elias vine în fața ei și se uita la fiecare părticică a corpului ei.
- Oprește-te
Aceasta își despărți picioarele și se uită la el.
- Poate ca nu vreau sa ma opresc
Elias se apropie de ea, luă prosopul în mână și-l pune pe după gât și-l tine de ambele capete.
- Ia-l
Jasmine ranji în colțul gurii și-l privi în ochi.
- Poate în visele mele
- Refuzi?
- Ai oameni pentru orice, pune-i pe ei sa faca asta.
- Esti sigură?
Jasmine se ridică de pe canapea și ranji în colțul gurii, trecu pe lângă el și merse spre ușa. O trage spre ea dar nu se deschide, trage de clanta ca să deschidă ușa dar nu avea nicio șansă, Elias se asigura că mică balerina nu va mai avea cale de scăpare, îi plăcea s-o vadă agitată si speriată. Se uita la ea în continuu, voia să vadă următoarea ei mișcare.
Jasmine își întoarce privirea spre Elias și se incrunta.- Deschise ușa, vreau sa plec
Elias nu spune nimic, doar se uita la ea, Jasmine se enerveaza și vine spre el cu pași repezi
- Deschide nenorocita de ușa
Acesta își pune degetul mare peste buzele ei fine și scoate un mic "shh" printre buze. Îi mangaie maxilarul cu o mână iar cu cealaltă mână apuca prosopul care-l avea pe după gât și-l arunca pe jos.
- Întinde-te pe pat
Acesta o împinse pe Jasmine pe pat, aceasta se dă cât de în spate putu până dădu de spătarul moale al patului. Elias o privi pentru câteva secunde apoi veni peste ea, îi mângâia maxilarul cu tandrețe apoi îi luă mână dreaptă și i-o leaga de niște lanțuri legate de tavanul camerei.
Jasmine se zbate cât poate de mult, se zmuceste din mâinile lui Elias dar nicio șansă, Elias îi legate deja mâinile. Se pusese pe picioarele ei, cu spatele la ea pentru a-i lega și picioarele, n-avea rost sa se mai zbata Elias o legate deja. Halatul alb îi lăsa la iveală unul dintre sâni, Elias stătea în capul patului și o privea pe Jasmine.
- Voi face ce vreau cu tine
Jasmine își zmucii picioarele dar mai rău făcu deoarece acesta îi legate picioarele de niște lanțuri care erau conectate la o tijă care-i lărgea picioarele cu fiecare mișcare bruscă, aceasta își lăsa capul într-o parte când a văzut ca nu mai avea nicio șansă să scape. Elias ranji și se uita la corpul ei aproape gol.
- Speram ca vei face asta. Este o tijă telescopica, cu fiecare mișcare bruscă pe care o faci, aceasta se lărgește si mai mult.
Aceasta se uita în ochi lui, îi era scârbă de el. Cu ce a greșit ea ca să ajungă aici. Elias își musca buza inferiora și de uita într-un colț al camerei, părea oarecum nervos.
- Iti voi arată ce-ți lipsește.
Elias se pune pe canapeaua neagră care era în fața lui Jasmine și-și pune brațele pe spătarul negru. Imediat apare o fața cam de vârstă lui Jasmine, într-un costum era*tic care lăsa multe la vedere, un par castaniu prins într-o coada de cal și niște tocuri negre înalte.
Aceasta se axează în genunchi în fața lui Elias și îi apuca membrul erect în maini și începe să-l suga. Acesta o privește pe Jasmine căreia îi era scârbă de ce se întâmplă în fața ei, Elias începe să geama. Își musca buza inferioară când văzut ca Jasmine își agită mâinile legate.
Elias îi împinse capul fetei când își dădu drumul, aceasta îl privește și își curata restul de org*sm rămas pe buze cu degetul și pleacă. Acesta se ridică și veni în fața lui Jasmine.
- Acum, esti atât de imobilizată încât nu te mai poti opune la ce urmează să simți. Și în același timp, am acces la fiecare părticică a corpului tau.
Acesta se lasa peste ea și începe să-i sărute coapsa, aceasta își lăsa capul într-o parte si închise ochii.
- Te rog...
Acesta își ridică privirea spre ea și o privi preț de câteva secunde.
- Ma rogi să încep?
Acesta se repezi la sâni ei, cu unul se juca în timp ce pe celălalt îl musca. Se apropie de urechea ei și îi musca lobul urechi.
- Ți-o voi trage atât de tare, încât țipetele tale se vor auzi până-n Franța.
Își duse iar degetele peste buzele ei și se ridică pe ppivioaele ei, părea debudolat îi ridică mână stângă si i-o dezleagă, apoi i-o dezleagă si pe cea dreapta.
- Îmbrăcată-te, în două ore trebuie să fim la unul dintre cluburile mele.
CITEȘTI
Ballerina {18+}
RomanceO balerina firava, frumoasa, grațioasă și perfectă. La asta visează Jasmine Larsson de când se stie împreună cu prietena ei cea mai bună Melissa Garcia. Jasmine Larsson este o balerina care și-a început visul de la 8 ani atunci când mama ei a econo...