Capitolul 6: Nu ma provoca

296 11 0
                                    


Luna își făcuse apariția pe cerul închis parca bătut în diamante foarte mici si strălucitoare. Jasmine ieși din baie cu un prosop înfășurat pe corpul ei și încă unul care îi ținea părul, Elias îi spuse să coboare la cina ce urma să aibă loc.

Aceasta găsi pe patul gri o rochie eleganta neagră cu lenjeria tot neagră probată de către ea în magazin.

Aceasta luă rochia în mâini, o privi timp de câteva secunde apoi zâmbi și se așeza pe scaunul de lângă masa plină cu produse pentru make-up

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aceasta luă rochia în mâini, o privi timp de câteva secunde apoi zâmbi și se așeza pe scaunul de lângă masa plină cu produse pentru make-up.
Terminase cu machiajul, mai urma să-și facă o coafură. Își aranja părul în tot felul de stiluri până când a ales să-și facă o coadă de cal eleganta cu două șuvițe lăsate în fața.

Elias o aștepta cu nerăbdare pe Jasmine, voia s-o vadă în toată eleganta ei. Totul era perfect, o cina la lumină luni cu fata visurilor lui. Jasmine își făcu apariția, aceasta se așeza pe scaunul din fața lui Elias.

- Arati minun-

- Eu sunt ruptă de foame

Acesta zâmbi în colțul gurii, luă furculița din argint și o ciocni de paharul din cristal pe jumătate umplut cu vin. Imediat își făcu apariția un majordom cu două farfuri pe care erau două porți de Crouquembouche.

Jasmine rămase uimită, luă furculița într-o mâna iar cuțitul în cealaltă și începu să taie "galustele" umplute cu crema de vanilie. Erau chiar bune dar voia să-l provoace pe Elias.

- Mhm...mama le făcea mai bune, dar nu trebuie să-l omori pe bucătar, și astea imi plac.

Acesta îi făcu semn majordomului ca poate pleca, Elias nu se atinse deloc de mâncare, preferă să se uite la Jasmine toată viața lui.

- Deci...Elias, cu ce te ocupi?

- Ma ocup cu...afaceri. Dețin hoteluri, cluburi, restaurante din toată lumea aproape.

Aceasta evita să se uite în ochii lui, parca o manipula doar dintr-o privire. Acesta se ridică și vine lângă scaunul lui Jasmine, se sprijină cu o mână de spătarul scaunului înalt iar cu cealaltă de marginea mesei, o analiză pe Jasmine până cel mai mic detaliu.

- As vrea să ma inveti...sa fiu mai răbdător, pentru tine

Aceasta își întoarse privirea spre el, se uita pentru câteva secunde în ochii lui căprui apoi îi zâmbi.

***
Cina se terminase iar Jasmine intră în cameră unde găsi pe masa alba de lângă pat, laptopul și telefonul ei. Luă telefonul în mână, voia să o sune pe mama ei dar, știa că poate cineva sa o audă. Și oricum, încercase cu fiecare ocazie să fugă și a dat greș.

Inspira adânc și deschise mesageria

"Draga mama, scuze că nu am mai dat niciun semn de viață dar am fost foarte prinsă. Este foarte frumos în Roma, am avut primul meu spectacol, a fost minunat. Mi-e așa dor de tine, vreau sa te imbratisez cât de curand.

Te iubesc, J

Jasmine își simțea ochii deja umezi, lasă telefonul pe masa si isi șterge lacrimile cu podul palmei, se schimbă în pijamaua în care s-a trezit apoi se baga în pat și adoarme.

*
Elias intra ușor în camera lui Jasmine, o privi preț de câteva secunde cum doarme apoi își dă tricoul negru jos si se pune lângă ea.

***
Jasmine se rotea de pe o parte pe alta a patului până când își deschise încet ochi și observa că lângă ea se află un corp bine lucrat. Când își ridică privirea, îl vede pe Elias dormind.

Își duse mână pe abdomenul lui dar nu-l atinse, îl "mângâia" dar în așa fel încât să nu simtă nimic. Își retrase mână, se ridică din pat, îl privi încă odată pe Elias, zâmbi în colțul gurii și își dadu jos pijamaua jos și merse pe vârful picioarelor până la baie unde dadu drumul la apă dusului.

Elias se trezi când auzi apă curgând, se ridică din pat și se duse la baie unde dadu drumul la al doilea cap de dus.

- Azi plecam spre Rusia, vom fi invitați la diferite evenimente speciale, să ti cont de asta când îți faci bagajul.

Jasmine nu-și mai putea lua ochii de la trupul complet gol și ud al lui Elias.

- Vrei ceva de la mine sau doar te uiti?

Aceasta nu răspunse, doar se uită la corpul lui bine lucrat. Acesta se apropie de ea și o privește intens în ochi.

- De ce te uiti la el? Vrei să-l atingi?

Jasmine își înconjura mâinile pe abdomenul lui și îl lipi de peretele rece, îi mângâia încet abdomenul, nu voia decât să-l excite apoi să-l lase în pace. Își luă mâinile de pe abdomenul lui și-l privi în ochi în timp ce zâmbea draceste.

Voia să plece dar Elias o apuca de ceafa și o lipește de abdomenul lui, o privește fix în ochi.

- Iubito, în viața, dacă incerci să iei totul cu forța, cineva iti va lua tot ce ai, mai ales când cineva iti ia plăcerea pe care ți-o doresti. Nu ma provoca.

- Sau ce?

***
Soarele aproape apunea iar avionul privat al lui Elias era gata de decolare. Jasmine încerca să scape de oameni lui Elias care încercau s-o bage cu forța în avion dar, mica balerina nu avea nicio șansă, matahalele erau de trei ori mai puternice ca ea.

Acestea i-au legat încheieturile mâinilor cu o bucata de material gri și au legat-o de scaun cu o centura lungă alba. Elias se așeza pe "canapeaua" din stânga ei. Acesta zâmbi în colțul gurii, nu mai avea cum sa scape acum. Jasmine se uita oriunde in avion mai puțin în ochii lui, nu voia să-l privească.

- Confortabil, nu?

- Je jure que je vais effacer ce fichu sourire de ton visage.

- Nu inteleg franceza.

Aceasta îl privi pret de o secundă apoi își dadu ochii peste cap, Elias se apropie de ea, o privi apoi îi mirosi pielea umărului stâng. Îi desfacu un nasture de la pantalonii albi eleganti și își baga mână stângă înăuntru.

Îi freca clitorisul prin materialul subțire al chilotilor, aceasta își între deschise gura, își închise ochii și-și lasă puțin capul pe spate. Acesta zâmbi draceste în colțul gurii în timp cei privi chipul excitat.

- Trebuie să meriti plăcerea

Acesta zâmbi și-și scoase mână din pantalonii ei și pleca. A fost plăcut oarecum pentru ea dar ea trebuia să facă altceva, și anume să scape de acest om periculos.

Ballerina {18+}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum