Ahmet "Bir önceki maçın parasına konmalarına izin vermeyeceğim" dedi ve sinirle odadan dışarı çıktı.
Semih peşinden koşup "Kendine gel Ahmet bu adamlar senin gibi kaç tane kafes dövüşçüsünü siler bu alemden. Paranı istemenin de bir raconu var." diyerek Ahmet'i sakinleştirdi.
Ahmet "O zaman bu maçı ayarlayan o şerefsizi bulalım." dedi ve hemen arabaya atlayarak Semender'in mekanına gitmeye başladılar.Yolda Semih antrenman raporlarını ve yen tanıştığı bir kızı anlatıyordu "Kardeşim kız efsaneydi bar sahibinin kızıymış fiziği de süper sormadım ama kesin Profesyonel bir spor yapıyordur." ama Ahmet bunları dinlemiyordu 1.90 boyunda kas yığını olan vücudu kendisine yapılan haksızlık yüzünden tamamen gergindi.
Semenderin mekanına geldiklerinde Ahmet sinirlendiği için kapıdaki adamlar onları içeri almak istemedi Semih araya girip "Patron çağırdı bizi Eğer bizi içeri almadığınızı duyarsa kötü olur." diye adamları tehdit etti. Kapıdaki adamlar cezalandırılmaktan korktukları için Semih ve Ahmet'in geçmelerine izin verdi.
Semender olayı dinledi ancak bu işin kendisi için çok maliyetli ve kazançsız olacağını söyleyerek işi almak istemedi ancak Semih Tekrar zekasını kullanıp "Baba'nın haberi var." dedi Baba Yer altı aleminin en büyük kabadayısıydı bütün sektör onun elindeydi hatta Semenderin adamlarını bile baba veriyordu. Semender Babanın adını duyup da basit bir işi yapmazsa bunun sonuçlarının çok kötü olduğunu biliyordu. O yüzden hemen arabaları hazırlattı adamlarını aldı ve Dövüş kulübünü basmaya gittiler.
Semender kulübe girer girmez "Buranın sahibi nerede lan!" diye dağırır.
Mekan sahibi "Noluyo lan kimsin sen" diyerek dışarı çıkar.
Semender "Merhaba Bilader! sen burada bizden habersiz kaçak dövüş yapıyormuşsun"
Mekan sahibi "Kaçak dövüşün izinlisi mi olur lan gevşek" dedi.
Semender "Artık bana yani Semender'e haraç vereceksin"
Mekan sahibi "Ben size neden para verecekmişim lan?"
Semender "Böyle güzel bir mekanın zarar görsün istemeyiz o yüzden biz de seni koruyacağız bir nevi koruma parası diyelim"
Mekan sahibi "Burası dövüş kulübü bilader burayı basacak göt kimsede yok"
Semender "Bak bakalım benim götüm nasılmış" Dedi ve parmağını şıklattı
İçeri Elinde demir sopalarla Semenderin adamları girmeye başladı.
saatlerce kavgadan sonra Semenderin adamları Mekan sahibini bir direğe bağladılar ve kasanın şifresini alıp bütün parayı Semendere getirdiler. Semender Ahmet'e parasını verdi Ahmet teşekkür edip onlardan ayrıldı.Eve dönerken Semih, Ahmet'e "Ahmet bu ev bize çok küçük gelmeye başladı farkındasın dimi dedi.
Ahmet "Aslında bende sana bu konuyu söyleyecektim ben yeni bir eve taşınacağım bu para bana uzun süre yeter."
Semih "Artık işleri büyüttüğümüz için bu karar çok iyi oldu ben emlakçıya söylerim sana güzel bir ev bulur."Birkaç gün sonra Ahmet Semihle birlikte kaldıkları Dubleks evdeki eşyalarını toplar ve yeni evine taşınmaya başlar. Yeni ev 2 katlı ve havuzlu bir evdir mahallede ise neredeyse bütün ünlülerin bir evi vardır.
Bir kaç hafta sonra mahallesindeki bir kaç kişiyle tanışır. Bunların içinde yeni gittiği spor salonunda pilates eğitmeni olan Dilan ile daha yakınlardır. Aynı zamanda Dilan Ahmet'in hemen yanındaki evde oturmaktadır.
Evleri zamanında akraba olan iki aile için yapılmış ancak aileler yurt dışına taşındığı için evlerini satmışlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hassiktir
Chick-LitAna karakterimiz Ahmet'in hayatı zorluklar içinde geçerken bir yandan da gönül ilişkileriyle verdiği mücadeleyi anlatan bu hikayede bazı yerler gerçek olaylardan esinlenilerek yazılmıştır.