Ve müdür odasına gittik girmeden önce kızlara baktım .
"Kızlar içerde ne olursa olsun hiç kimse üzülmüyor tamamı .
Buse cevap verdi .
"Tamam hadi gir .
Bend kapıyı tıklamayı unutum için kapıyı açtıktan sonra birdaha kapatım sonra tekrar tıklayıp içeriye girdik .........
Müdür sinirli bir şekilde bize baktı . Daha doğrusu bana baktı .
"Gelin bakalım kızları , geçin böyle karşıma.Bize de kafa sallayarak karşısına geçtik.
"Evet kızlar ben size en son uyardım .
Ama siz hiç pes etmiyorsunuz her hafta kavga ediyorsunuz .
Bunun inandırıcı bir sebebi var mı ?Bakışlarımı önce kızlara çevirdim hepsi bana sinirli bir şekilde bakıyordu .
Bende göz kırptım . Bakin şimde ne yapıcam bakışları da atım sonra tekrar müdüre döndüm oda benden bekliyordu zaten ."Evet ayşe açıklaman yok mu . Dedi müdür beycim.
"Hocacim simde şöyle açıklamam var tabiki ama nekadar inanırsanız bilmiyorum . Ama yenide açıklıyorum .
Şimde şöyle ki sınıftaki herkes tabi buse , sevara ve rotinda hariç.
Hepsi bizden nefret ediyor gıcıklar ne biliyim. Onlarda durduk yere sıkıntı çıkarmayı seviyorlar .
Dünden biri kaşınıyorlar sonra çıkışta sınıftan bir kız geldi ve dediki
Aklın varsa yarın ne sen nede arkadaşların gelmeyin okula yoksa büyük bir kavga çıkar dedi .
Bende pek umursamadım zaten .
Arkadaşlarıma da söyledim ama biz kimseden korkmayız hocam .
Bu gün sabah gayet sesiz sıramız da oturuyorduk kız geldi bağırmaya başladı ilk başta çok sesiz bir şekilde karşılık verdim sonra el kaldırınca tabiki çıldırdım . Ve olanlar oldu .
Dedim ve sustum ay çok uzun konuştum inşallah inanmıştır diyerek bakışlarımı müdüre cevirdim çaresizce bize bakıyordu sonra kızlara
Baktım onlarda sakin bir şekilde müdüre bakıyorlardı. Müdürün sesiyle bakışlarımı tekrar müdüre cevirdim ."Kızlar ben bunu yapmak istemezdim ama burda kalırsanız kavgalarınız durmaz bundan çok eminim . O yüzden ailelerinizle konuşacam şimdi ve buraya çağırıcam sonra gereken işlemi yapıp başka okula taşınırsınız ama ne yazık ki başka okul sizin okul sicilinize bakmak ister bende sicilinizi temiz bir şekilde vermem o yüzden okul bulmakla sıkıntı bulacaksınız .
Kafamızı sallamakla yetindik . Ve müdürün isteğiyle odadaki koltuklara oturduk ve ailelerimizi bekledik .
Bunun sonu ne olacağını düşünüyorduk hepimiz korkuyorduk tabiki başka okula gitmekten değil ayrılmaktan korkuyorduk .
Çaresizce beklemeyi başladık.
......
30 dk sonra.
.....
Babalarımız gelmeyi başladılar ilk başta rotindanın babası girdi odaya ve sinirle bakışlarlabize batı donra arkasından da busenin babası oda aynı şekilde bize baktı ve müdüre selem vererek masanın karşındaki sandalyelere oturdular . Sonra kapı açıldı ve babacım girdi oda aynı şekilde bana batı ve müdüre selem verdi . Ardından sevaranın babası da geldi oda çok sinirli bir sekilde bakti ve müdüre selam verek 4 kisi müdürün konuşmasını bekliyorlardı tabi bizde ecelimizi bekliyorduk."Evet sevgili veliler biliyorum her hafta buraya çağırıyorum ama bu son olacak çünkü kızlara başka okula almanızı istiyorum .
"Ne yaptılar bu sefer müdür bey .
Tabiki bu soru soran babamdı ."Aynı kavgalar ama bu sefer öğrencimiz ayşe biraz fazla sinirlenmiş ve kıza sert bir şekilde dövdü.
Babam müdürün yaninda bana sinirli bir şekilde baktı ama o biliyorki bos yere el kaldırmam ben.
"Anladım müdür bey gereken işlemleri yapalım ve büyük ihtimale okul sicili temiz olmadı için okul bulmak zor olacak . Bu yüzden ben kızımı bildim bir yatılı okula göndericem.
Bir dakika ne dedi babam yatili okul mu hayır olamaz ya bu bir kabus olmalı bakışlarımı kızlara çevirdim onlarda bana bakıyorlardı . Daha fazla dayanamayarak konuştum.
"Babacım be yatılı okula gidemem he ben arkadaşlarım giti okula gitmek istiyorum .
Bu sefer busenin babası bana cevap verdi .
"Merek etme buseden ayrılmayacaksın onu da aynı yatılı okula vericem benim bildim bir yatılı okul olmadı için babanın bildi okula göndericem.Ben az çok rahatladim ama sevara ve Rotinda var onlardan da ayrı kalamam . Hemen kızlara batım buse az çok rahatlamıştı ama ayni şeyi düşünüyorduk bi 4 kişiden oluşan bir gurup asla ayrılmayız .
Bu sefer buse dayanamadı ve konuştu .
"Baba biz dört kisiyiz ayrilmayız yani tamam ayşe ile ayni okulda olacağımı sevindim ama sevara ve rotinda da aynı okulda olmak istiyorum .Rotinda babasını baktı ve konuştu .
"Evet baba benide aynı okula koy lütfen .dedi
Bende aya kalkarak sevaranın babasına baktım ve konuştum .
"Evet sevara da gelir lütfen . Dedim ve kızlara baktım ve ayni anda konuştuk"Lütfen bizi ayırmayın .
Hepsi kafasını salladılar ve müdürle gereken işlemleri hallettiler.
Sonra herkes evine gitti ve iki gün sonra antalyaya gidiyoruz .
Evet okul istanbulda değil yani ailelerimizin olmadı bir sehire gidiyoruz biz dörtümüz.Aslında mutluyum o okulu birdaha görmeyecem için ve en sevdim dostlarımdan ayrılmadım için ve en önemlisi biz dörtümüze tek başımıza yeni hayat bekliyor .
.........
Ve bölüm biter .Nasıl gidiyorum ?
Bu bölümü hangi saate okudunuz ve hangi saate bitirdinizi yazın.Lütfen oylerınızı da vermeyi unutmayın
Görüşmek üzere 😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOLUMUZ BİR YOL
ChickLit4 kız lise 2'de tanışıyor . birbirlerine öyle severler ki sonsuza denk dostluk olacaklarını söz verirler birbirlerine . beki ya okuldan atılırlarsa ne olacak farklı okullara mı gidecekler yoksa yine aynı okla mı . bu kızların hikayesi sonu iyi mi...