2 GÜN SONRA
......
Saat 11 kurdum alarm sesiyle gözlerimi açıyorum . eve bu gün istanbulda son günümüz . Bu gün günlerde pazar.
Dün kızlarla konuşma firsatı veye görüşme fırsatı olmadı .
Hepimiz eşyalarımızı hazırlamakla meşguldık.
Aslında zaman olsaydı alışverişe gidecektik ama olmadı için gideceğimiz yerde yani antalyada alışveriş yapıcaz.
Bu gün akşam saat 7'de uçağımız.
Yeni okul nasıl ? Öğretmenler nasıl ?
Öğrenciler nasıl ?.
Bunları düşünürken bir anda odanın kapısı açılıyor ve annem sinirli bakışlarıyla içeriye giriyor.
Bende hala yatakta yatımı fark edib. Hemen aya kalkıyorum .
"Noldu anne ya bir şey mi oldu odayı istanbulu fetih edeceksin gibi giriyorsun ya ."Sus kız saat 7'de uçağın var sen hala yataktasın. Kalk hadi bir elini yüzünü yıka sonra kahvaltıya gel . 5 dakikan var . Diyerek odadan çıktı .
Bende lavaboya gittim rotin işlerimi hallettim ve mutfağı gittim.
Kahvaltıda bir tek ben ve annem vardı . Babam daha erken gidiyor işe .
Kahvaltı yaptıktan sonra.odama çıkıp kızlarla konuştum. Onlar da her şey dün hazırlamışlar. Biraz konuştuktan sonra telefonu kapatıp saate baktım saat 2:47 geçiyor oha ya o kadar fazla ne ara geçti.
Aslında markete gitmem lazım. Bir kaç cips bir kaç joli birkaç çilekli süt ve biraz pisikvi almam lazım .
Yataktan kalkıp bu gün giyeceklerim dünden hazırlamıştım .
Onları alıp giyinmeye başladım.
uzun yolculuklarda rahat giyinmeyi severim.bunları giyindim ve bir tane çanta aldım .
Aldım sırt çantası .
İçine cüzdan, şarj aletim, kücük not defteri ve bir tane kalem koyarak sırtıma aldım.
Elime de telefonumu ve kulaklıklarımı alarak salona annemin yanına gittim .
Annem salonda koltukta oturuyor televizyon izliyor .
Annemin yanina gittim ve yanağından bir buse kondurdum .
Beni görünce şok olmuş bakışlarıyla beni sözdü ve konuştu.
"Hayırdır kız nereye gidiyorsun uçağı daha var .
"ilk başta sahile gidicem sonra markete bir kaç şey alıp gelirim.
"Iyi tamam git kızlara da söyle onlarda sahile senle insinler.Aynen ya ben neden kızlara söylemedim .
Hemen elime telefonu aldım ve whatsapp girip guruba mesaj attım .Saplar gurubu👧👧👧👧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOLUMUZ BİR YOL
ChickLit4 kız lise 2'de tanışıyor . birbirlerine öyle severler ki sonsuza denk dostluk olacaklarını söz verirler birbirlerine . beki ya okuldan atılırlarsa ne olacak farklı okullara mı gidecekler yoksa yine aynı okla mı . bu kızların hikayesi sonu iyi mi...