Herkes şok olmuş bize bakıyor bende hemen yüzümü çevirip ona baktım sinirli bir şekilde bana bakıyordu ve elimi çok kötü bir şekilde sıkıyordu . Bende dayanamayıp ona bağırmaya başladım .
"Napıyorsun ya bırak elimi .
Elimi biraz daha sıktı acıdan inlememek için kendimi zor tutuyordum bakışlarımı sıktı elime cevirdim gerçekten çok kötü sıkıyordu .
Sıktı yer morarcağından o kadar eminim ki. Acıya dayanmaz hale geldim hemen bakışlarımı tekrar yüzüne çevirdim çok acımasızca bakıyordu . Bende ayni şekilde bakıp konuştum "sanan elimi bırak dedim ama her elimi birak dedimde biraz daha sıkıyordu acıdan gözlerim doldu ama asla ağlayamam onun yanında asla ağlayamam.
Bir anlık sisizlik oluştu ben sıktı bileğime bakıyordum ve çekmeyi çalışıyordum ama bir türlü kurtaramadım aksine her çektim de biraz daha sıkıyordu . Sessizi bozan Rotindanın endişeli sesi. "Ya kızın elini bırak sana o eli....
Devamını getirmesini izin vermeden sinirli bakışlarım la ona baktım "Rotinda sus sakın .
"Ama elin sa..
"Rotinda sus dedim .
Herkez bize bakıyordu meriç sinirli bakışları rotindaya çevirdi ve o sinirli sesiyle konuştu "o eli ne . Sözünü devam et.
Rotinda korkmuş bir şekilde bana baktı . Bende ona sakin söyleme bakışlarıma atim oda anlamış olacak ki bakışlarını yere çevirdi.
Elimi biraz daha sıktı . Bu sefer acıdan inledim ve sinirle tekrar ona baktım
"Sana elimi bırak . -elimi biraz daha sıktı artik damarlar yerinden çıkacak gibi hissediyordum . Ama susmadım ve konuşmamı devam ettim " derdin ne senin -bakışlarımı yüzunden çevirerek elime baktım elim mavi olmuştu resmen ordan kaan gecmiyordu acıdan yüzümü buruşturdum ve bakışlarımı tekrar yüzune çevirdim "bırak elimi ya .
Gözlerim doldu elimin acını dayanmaz hale geldim .
Kızlar da benim dayanamıyacağıma anladılar ve buse bağırmaya başladı
"Ya sana diyor elini birak sana kızın eli kopacak bırak ya. Desi buse .
"Neden öyle yapıyorsun eli mos mor oldu ya . Desi sevara.
Sonra Rotinda ağlamaklı bir sesle "Ayşe kusura bakma ama konuşacağım artik . Bırak onun eli sakat daha yeni iyileşiyor bırak lütfen bırak .
Ben elimin acından hiç bir şey umursamıyordum artık. Meriç önce dolan gözlerime sonra elime baktı ve hemen elimi bıraktı.
"Bir daha beni elersen seni bişman ederim duyur musun .
Cevap vermedi sadece kaşlarını çatı .
"Tamam kanka hadi gel revile gidelim de eline baksın . Dedi buse
"Revile gitmicem izin alıp mehmetin yanına gidicem siz beni merak etmeyin . Diyerek odaya gittim .
Elimi hareket ettiremiyorum .
Evet benim elim sakat nasıl sakatlandığını anlatıcam hemen .
Tam 2 ay önce oldu. Futbol maçım vardı . Evet futbolcuyum normalde orta sahada oynarım ama 2 ay önce ki maçım da kalede oynadım karşı takım çok iyidi ve kalecilik yaptım esnasinda karşı takımın kaptanı gol atıyordu bende top kaleye girmesin diye öne atladım ve topu tutum ama ne yazi ki karşı tarafın oyuncusu pes etmedi ve top elimdeyken vurmaya çalıştı ama topu vurmak yerine bileğime vurdu çok sert bir şekilde vurmuştu o yüzden elimi hareket etmeyecek hale geldi doktora gittim de 2 ay dinlenmem gerektiğini söyledi ve 2 ay boyunca ne futbul nede tekwando oynayacaktım ve iki ay boyunca ayer elim az çok iyileşirse bir ameliyat yapilacak ama gelişme olmasa hiç bir şekilde hiç bir spora katılamazdım o yüzden bende 2 ay boyunca elime hiç zorlamadım ve gerçekten iyileştiğini düşünüyorum ama bu gün alanlardan sonra ne olacak bilmiyorum ..
Bunları düşünürken odaya gelmişti ve üstümü değiştirmişti .Üstümü bunları giyindim hazırdım sadece küçük bir sırt çantasına ihtiyacım vardı onu da aldım ve hazırlamaya başladım içine cüzdan mendil şarj aletin vs. Koydum telefonumu da cebime koydum .
O sırada kapı açıldı içeriye 3 çift sinirli gözler girdi. Aynen tahmin etiniz gibi kızlar geldi neden sinirliler şimdi anlayacaksınız .
Buse beni aşağıdan yukarıya kadar sözdü ve bağırmaya başladı
"Ayşe iyi misin sen mehmete gitmek ne ya lan o pis sapığın yanına gidip ne yapıcaksın. Gerçekten sesi çok yüksek çıktı. Ama bende aynı şekilde cevap verdim . "iyim evet gayet iyim mehmete gitmekten başka çarem yok benim halimi bir tek o anlıyor burda yoksa unutun mu biz antalya dayız hiç kimse tanımıyorum o yüzden mehmet gidicem bir şey yapamaz merak etmeyin siz fazla geç kalmam . Diyerek kapıya yöneldim .
Arkamdan bağrış sesleri de umursamadım müdürün odasına gidip izin aldım ve mehmete arayıp ona gidicemi haber verdim oda bir şey demedi zaten .
Mehmet kim diyorsunuz .
Mehmet çok genç bir Doktur istanbulda o benle ilgilenirdi ama sonra bana hisleri oluştu ve beni eğleşmeye kalktı sonra ben onu şikayet ettim oda istanbuldan taşınıp atlayaya gelmişti .
Simdi ise ben ayaklarımla ona gidiyordum çok saçma değil mi ama başka yapacak bir şey yok .
Simdi ise taksideyim mehmete gidiyorum 25 dk yolculuk sonrası taksi durdu bende ona parayı verip indim ve kocaman bir hastaneye girdim . Danışmayı mehmetin odasına sorup odaya ilerledim .
Odaya geldim zaman kapıyı tıkladım fazla bekletmeden .
"Gir" sesi geldi .
Bende kapıya açarak içeriye girdim .
Mehmet beni gördümde ayağa kalktı
"Hoş geldin ayşe.
"Hoş buldum mehmet bey. Resmi bir şekilde konuşmayı tercih ettim yani yüz vermek istemedim .
"Buyrun ayse bir şey mı oldu .
"Evet mehmet bey bileğime bakmanız için geldim bu gün bir olay yaşandı ve bileğim çok kötü bir halde sizde biliyorsunuz eye iyi haldeyse 1 hafta sonra ameliyata giricem .
"Evet biliyorum ayşe ameliyatına biz yapıcaz zaten şimdi gel bakalım .
"Tamam . Diyerek mehmetle yürümeye başladım......25 dk sonra .......
M
ehmet bileğimi baktı ve gereken fotoğraflar kan testleri hepsi yaptık şimdi ise mehmetin karşısına oturuyorum ve bir sey demesini bekliyorum . Konuşmakta korkuyor gibi .
"Mehmet bey lütfen konuşun .
"Ayşe nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama bileğin bugün çok kötü hale gelmiş belki bugün bur şey olmasaydı bileğine bugün bile ameliyat yapabilirdik ama bugün ne olduysa bileğini çok zarar vermiş ve bu ameliyati ve spor yapmanı engelleyecek malesef hiç bir şekilde bileğine bir şey yapamayız . Eyer elini bir daha zorlarsan veya bir sey yaşarsa elini tam olarak kaybedersin
Dikkat et lütfen .Mehmet bunlark soylerken gözunce aci vardi bende yikıldim resmen nesil ya simdi beni hayalim bitti mi .Bitti ..
Mehmete bir şey diyemedim kafa sallamakla yetindim çok kötü olmuştum ve zor bir şekilde cok kısık bir sesle "anladim tesekkür ederim mehmet bey .
Diyerek ayağa kalktım.
"Ne demek ayse her zaman burdayım ayer bir sey olursa beklerim ve kendini çok fazla üzme lütfen .
"Sağolun diyip odadan çıktım gerçekten yıkıldım en büyük hayalimi gerçekleştiremiyecem gözlerim dolmaya başladı kimse beni bu şekilde görmesini istemiyordum o yüzden koşarak hastaneden çıktım ve taksi durağına gittim tekse geldi zaman binip bana en yakın sahile götürmesini söyledim .
Fazla yok sürmedi 10dk sonra geldik ona para verip sahile ilerledim ve bir tane uçurum gördüm direk oraya ilerledim va oturdum .
Ne kadar geçti bilmiyorum ama kızlar aklıma geldi hemen telefonu elime aldım ve guruba yazdım.Saplar gurubu 👧👧👧👧
Ayşe: kızlar beni merak etmeyin ben iyim yakin bir sahildeyim biraz geç kala bilirim .
Yazarak telefonu tümden kapatım ve denizi seyretmeyi devam ettim .
için acıyordu neden öyle oldu şimdi ne gunah işledim de bunları yaşıyorum .
Bunları düşünürken ne kadar geçti bilmiyorum ama hava çok soğuk olmaya başladı.
Sonra yüzümde bir ıslaklık hissetim kafamı kaldırdım yağmur yağmaya başlamış umursamadım ve denizi seyretmeyi devam ettim içimi denize döküyordum .
Sırıl sıklam oldum her yerim ısladı ve soğuktan titriyordum ama burdan kalkmak istemiyordum .Bir anda üstüme bir mont koyuldu ve yanıma bir gölge hissetim . Başımı çevirip kim oldunu baktım .
Şok oldum bu beni nasil buldu ne istiyor benden ...........
Bölüm sonu
Kim gelmiş olabilir ?
Benden ne istiyor olabilir bu kişi ?Tahminlerinizi yorumlara yamaya unutmayın ve oy vermeyi unutmayın .
Görüşürüz 😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOLUMUZ BİR YOL
ChickLit4 kız lise 2'de tanışıyor . birbirlerine öyle severler ki sonsuza denk dostluk olacaklarını söz verirler birbirlerine . beki ya okuldan atılırlarsa ne olacak farklı okullara mı gidecekler yoksa yine aynı okla mı . bu kızların hikayesi sonu iyi mi...