Medyada meriç var 😍😍
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Nasıl yani babam okuldan çıktığımızı haberi yok mu ?
Yada merçgil lerden haberi yok mu ?
Iyi de müdür nasıl babamla konuşup okulda olduğumuzu söyled?
Meriç bana dememiş miydi ben babanla konuştum diye .
Kandırlılmıştık resmen yada daha doğrusu kandırılmıştım!!
Beki ne yapmam lazım şimdi ?
Gözlerimi telefondan kaldırıp meriçin yüzüne baktım bana bakmıyordu gözlerini yere dikmiş.
Dikersin tabi pis yalancı
iç sesimi susturup bakışlarımı diyer erkeklere ve kızlara baktım .
Kızlar benim gibi şok olmuş bir halde bir bana birde elimdeki telefona bakıyorlar .Erkekler ise başlarini eymiş yere bakıyorlar .
"Ayşe kızım orda mısın? "
Telefondan gelen ses ile şoktan çıkıp babama cevap verdim .
"Evet baba burdayım daldım bir anda sadece "
"Anladım kızım neyse kızım benim isim var ben sana sonra ararım "
" T..tamam baba konuşuruz o zaman anneme selem söyle "
"Taman söylerim kendini iyi bak birtanem "
"Sizde kendinizi iyi bakin baba görüşürüz "
"Görüşürüz güzel kızım "
Telefonu kapatıp cebime koydum ve bir adım arkaya atıp gözelerimi erkeklere teker teker gezdirdim .
Sakin ama o kadar da sinirli bir sesle konuştum.
"Evet buna bir açıklamanız var mi acaba ?"
Meriç yüzünü yerden kaldırıp yüzüme üzgün bir ifade ile baktı.
Yemezler canım bu bakışı
"He var mi merç bey ya bunu nasil yaparsınız bana babamın ve arkadaşlarımın babaları haberi var oldunu söylediniz "
"Lan biz dört kız size güvendik ya sen meriç ben sana çok güvenmiştim ya ben senle ayni evde kalmayı bırak senle ayni yatakta kaldım.
Sen nasıl bir insansın "Bunları söylerken içim o kadar acıyordu ki bunu yaptığını bir şekilde inanmak istemiyordum .
Kızlara baktım belki bir şey konuşmak istiyorlar diye .
Buse şaşkın şaşkın erkeklere bakıyordu özelikle kaana bakıyordu .
Rotindanın gözleri dolmuştu bile.
Ağzını açarsa hıçkıra hıçkıra ağlayacak gibi duruyor .Sevara evin kapısına yaslanmış şok ifade ile herkese bakıyor .
Hiç biri konuşacak gibi olamadıkları için konuşmayı ben devam ettim .
"Cevap verseneze ya sen emre neden yaptın bunu ya neden rotindaya ilk başta yakın davrandın sonra soğuk davrandın neden he neden ?"
Meriç bana dönüp
"bak ayşe her şeyin bir açıklaması var""seni de açıklamana da.... ya ne diyim ki senin gibi birine ağzımı bozmayacağım ama emin olabilisiniz ki hepinizden iğreniyorum daha doğrusu iğreniyoruz .
Ve bu evde 1 saat daha kalmıyoruz şimdi çıkıyoruz yukarıya eşyalarımızı toparlayıp gidiyorum hemde nasil biliyormusun arkama hiç bakmadan gidiyorum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOLUMUZ BİR YOL
ChickLit4 kız lise 2'de tanışıyor . birbirlerine öyle severler ki sonsuza denk dostluk olacaklarını söz verirler birbirlerine . beki ya okuldan atılırlarsa ne olacak farklı okullara mı gidecekler yoksa yine aynı okla mı . bu kızların hikayesi sonu iyi mi...