8 BÖLÜM

133 9 81
                                    

(Busenin ağzından)
Geçmiş zaman...

Ayşenin gitmesini ne kadar istemesek te gitti .

Gitmesini bir saat oldu ama hala haber yok mesaj yok bu bizi çok sinir etmişti rotinda aklına kötü şeyler getirip duruyordu buda bizi daha çok sinir ediyordu sevara sinirden defteri kararıyordu ben ise yatağımda oturuyorum elimde telefonu tutuyorum ve ayşeden bir haber bekliyorum .

Ayşenin gitmesini nerdeyse iki saat olacak ama hala haber yok .
Hala aynı yerde oturuyordum ve haber bekliyordum ama yok gelmiyor arasam mı diye düşünürken bur anda üc telefondan mesaj sesi geldi. Hepimiz heycanla telefonu tutuk . Bizim guruptan gelmiş ayse yazmış . Heyecandan mesajı zor bir şekilde olsada açtım .

Saplar gurubu 👧👧👧👧

Ayşe: kızlar beni merak etmeyin ben iyim yakin bir sahildeyim biraz geç kala bilirim .

Mesajı okudumda daha da çok sinirlendim nedemek beni merak etmeyi kötü bir şey olmasa direk buraya gelir . iyi değil ben eminim ayşeyi çok iyi tanıyorum kesin eli ile ilgili kötü haber aldı . Ama biz üzülmeyelim diye söylemiyor .
Bunları düşünürken rotindanın sinirli sesiyle düşüncelerimden kurtuldum .

"Lan ne demek merak etmeyin ben iyim . Iyi olsaydı buraya gelirdi . Kesin kötü haber almış. Hem şu meriç denilen çocuk amacı neydi böyle neden ayşenin ekini sıktı ki offff kafa yeyicem ya boyle olmaz ben ona hesab sorucam hadi kalkın bulalım da hesap soralım.

Rotindanın sesi gerçekten çok sinirliydi O yüzden onu durdurmak imkansız oldunu anladık sevarayla ve bir sey demeden ayağı kalktık onda onun durduramıyacağımızı bildiği diye hemen kapıya koştu bizde onun beşinden koştuk .

(Rotindanın ağzından ) .....
Geçmiş zaman .....

Odanın kapısından çıkıp hemen merdivenlere doğru koştum merdivenin başına geldim zaman duraksadım şuan nerdeler acaba hala kantindeler mi? Os bakmadın bilemiycem ya diyip hemen aşğıya doğru koştum buse ve sevara da beşimden geliyorlardı.
Kantinin katına geldiğimde hemen kantine doğru koştum ve etrafa bakmaya başladım ilk başta kimseyi görmedim sonra gözüm bir masaya çarptı evet oradalar hiç durmadan sinirli bir şekilde onlara doğru yürüdüm. Beni hiç fark etmediler hepsi şu meriç denilen öküze bakıyorlar. Hiç umursamadan onların masasına geldim ve ellerimi masaya çarptım ve sinirli bir şekilde meriç'e bakmaya başladım hepsinin bakışları bana döndü kantinde bir kaç kişi daha vardı ama umursamadım o benim kardeşimin canını yaktı .
Bir anda meriç konuşmayı başladı"Ayse nerde? haber verdi mi size?şu mehmet denilen it de kim ?
Hiç beklemeden sert ve yüksek bir sesle cevap verdim "Gerçekten merak ediyor musun,lan senin derdin ne he soyle derdin varsa söyle de halledelim gerçey bundan sonra gerek varmı bilmiyorum.
Çok sinirliydim inanılmaz halde hemde of be ayse nerdesin ya hadi gel lütfen . içimden gelmesi için dua edip duruyordum . Dua eserken emrenin sesi duydum .
"Rotinda bi sakin ol gelin oturun ve sakince konuşalım ayşe size hala haber vermedi mi ?
Emrenin sesi gerçekten sinirimi az olsada söndürdü çok güzel konuşuyordu bir sey demeyip sandalye alıp oturdum buse ve sevara da aynı sey yapıp oturdum erkekler hepsi benim konuşmamı merak ediyorlardı . Meriç kafasını masaya doğru eğilmiş pişman mıydı acaba ama pişmanlık işe yaramaz ki .
kim bilir ayşe aldı haber canı ne kadar yandığını ama biz üzülmeyelim diye buraya gelmedi. Eyer kötü haber almışsa kesin yıkılmıştır ve ben eminimki kötü haber aldığını . Bunları düşündümde birdaha sinirlendim tam cevap verecektim ki buse konuştu .
"ilk başta meriç sana sana sonra hesap sorucam şimdi ise buraya yakın olan sahileri söyle bize yada dur önce mehmete arayıp onun hastanesi tam olarak nerde onu bakalım ve ona yakın olan sahileri söyleyeceksin bana .
Meriçin cevap vermesini beklerken kaan konuştu "mehmete mehmet tövbe.. tamam ara şu iti.
Haklıydı mehmet it biriydi ve ayşeyi bir şey yapmış da olabilir .
Bu düşüncelerim sevara dile getirdi ve konuştu "buse mehmet ayşeyi bir şey yapmış olabilir veya şuanda onun yanında da olabilir ve o mesajı o atmış ta olma ihtimali var . Diyip sustu . Tüm erkekler sevaraya bakıyordu hepsi bir açıklama istiyor lar en çokta meriç çünkü o kadar sinirli bir bakışı var ki her şeyi bir anda yıka bilir gibi bakıyordu . Sevaraya uğur cevap verdi "lan bizde buradayız bizi de anlatın mal gibi oturuyoruz burda ne mesajı ve şu mehmet kim biriniz bi düzgün anlatın şunu ya.

YOLUMUZ BİR YOL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin