14 BÖLÜM

103 9 52
                                    


Medyada bölüm şarkısı var 🎧🎶🎶

................

Ayşenin ağzından .......

Kızlarla birilikte benimle buse kaldığımız odada oturuyorduk ve bu 5 günde olan saçmalığı çözmeyi çalışıyoruz.
Ben , buse ve sevara daha çok bu evden gitmek için bir plan düşünüyorduk .

Rotindanın üstüne fazla gittmiyorduk çünkü çok kötü duruyordu emrenin ona öyle davranması onun kalbini kırmıştı.

O yangın oldu gecenin üstünden 5 gün geçmişti .
O günün sabahı uyandım zaman yanımda meriç yoktu yada daha doğrusu hiç bir erkek evde degildi .
Hepsi bize bir şey demeden gitmişti .
Ve gecenin geç bir saati kadar gelmediler .
Bu da yetmezmiş gibi bu 5 günde hiç biri bizimle doğru düzgün konuşmuyordu .
Meriç bana çok soğuk davranıyor.
Sadece meriç değil ki tüm erkekler öyle.
Kaan buse ile bir bir kelime bile etmiyordu .

Uğur sevara yokmuş gibi davranıyordu sadece sevara değil hepimize ama en çok sevaraya .

Emre bile ya rotinda ile çok samimilerdi ama o geceden sonra rotindan uzak duruyordu eski neşesi yerine cidi bir yüz ifadesi var artık .

Ve bu durum ben dahil tüm kızların canı sıkıyordu .

Rotinda emreyi sordu zaman hiç bir şey dememişti .

Sevara umursamıyormuş gibi hiç bir şey demiyor .

Buse benim gibi artık bu evde kalmak istemiyoruz .

Zaten biz burda ne diye kalıyoruz ki .

Hiç birimizde ailesini aramadı .
Onlar arasadalar hiç biriniz cevap vermedim sadece mesaj yollamıştık.

Bunlarda yetmemiş gibi benim nakit param bitmek üzere .
Babam bana kredi kart vermişti ama eyer onu kullanırsam babam anlayacaktı ve ben paramın bitmişligini babamın öğrenmesini istemiyordum.

Aklıma para mevzusu gelince başımı tekrar endişeli bir şekilde kızlara çevirdim .

"Kızlar"

Kızlar sesimle bana döndüler.
Buse benim yüzümdeki bilmedim ifadeyi görünce .
Hafif kızgın sesi ile konuştu .

"Yine ne var ayşe aklına ne geldi allah aşkına "

"Para yani şöyle ki benim nakit param bitmek üzere çok az kaldı . Babamın verdi kredi kartı var ama ayer kredi kartan para çekersek babam öğrenir ve bir sıkıntıda olduğumuza öğrenir .
Hem biz bu evde çıkışacaksak önce bir ev bakmalıyız ve o eve göre para ayarlıcaz ."

"Haklısın benimde yeterli param kalmadı ama babama büyük ihtimale yarın karta bir miktar yatırılacak .
Her hafta bir miktar yatıracaktı " dedi sevara .

"Benim kartımdan istediğiniz kadar çekebiliriz babam anlamaz büyük ihtimal anlasada ihtiyacım oldu diyip geçerim ." Dedi Rotinda üzülmüş bir sesle .

"Ayşe benim babam senin babam gibi ayer büyük miktar para çekersem bir sıkıntı oldunu anlar  ama küçük bir miktar çekebilirim " dedi buse .

"Bende bir miktar çekebilirim .
Ama ilk işimiz kalacağımız bir yer olsun " dedim

"Aynen hadi kalkın hazırlanalım sonra çıkıp bir yerlere gidip kalacağımız bir yer bakalım." 

Sevaraya hepimiz hak verip yerimizden kalktık sevara Rotinda kendi kaldı odalarına gittiler ben ve buse dolaplara yönelip bir şeyler bakmaya başladık.

YOLUMUZ BİR YOL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin