0.7

97 4 1
                                    

Jennie'den

Uyuşmuş ayağımı kaldırmaya çalışırken kafamı sola çevirdiğimde Lisa ve Rosé birbirlerine yaslanmış uyuyorlardı.

Jisoo'nun gözleri ise gitti gidecekler.

Vee....

Kendisini uykuya bıraktı. Onu uyuduğunda izlemeye başladım. O kadar masum ve tatlıydıki yorgun olduğu herhalinden belli olan yüzümde onun bu tatlılığını görünce tebessüm oluştu.

Yavaşça yanından kalkarak battaniyeyi onun üstüne örtüp televizyonu kapattım. Sonra odama doğru yol aldım. Işığı açıp odaya daldım.

Gardırobumu açıp dans kıyafetlerimi giydim. Laptoptan en sevdiğim şarkı olan BLACKPINK  DDU-DU-DDU-DU şarkısını açıp dans etmeye başladım.

Onlara hayrandım mükemmel ötesilerdi. Tabiki modelliğide çok seviyorum. Ama onlar bambaşka birşey.

Birden kapının açılmasıyla arkamı döndüm. Lisa elleriyle gözlerini ovalarken:"Jennie bu saatte ne yapıyorsun?"dedi. Bende:"Lisa dans ediyordum. Bak kimseye söyleme tamammı?"dedim. Lisa ise gözlerini açabildiği kadar açarken:"Ne!? Sen ve dans etmek!? Bir dakika bir dakika ve Blackpink 4d mi!? Ohaa!"dedi. Ben ise:"Yha Lisa sessiz ol biraz duyacaklar!"dedim.

Ls:"Devam etsene. Seni izlemek istiyorum"

Jn:"Ahh peki karşıma geç"

Ls:"Çok heyecanlıyım"

Ona göz devirerek şarkıyı tekrar başlattım ve dans etmeye başladım.

Şuan en çok merak ettiğim şey Lisa'nın dansıma tepkisiydi.

Don't Know What To DoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin